Már vannak tapasztalatok a vizsga nélküli GKI-ról…

Több helyen elindult, már vannak tapasztalatok…

Jelentkeztél már?

Jelentkeztél már?

Na, akkor most ténylegesen MELYIK IS A JOBB? Az új, hatósági vizsga nélküli GKI, vagy az eddig is működő rendszer? Nézzük ezt meg, hiszen NEM mindegy, melyiket választod!

 

Előtte viszont KÉT fontos dologról szeretnélek tájékoztatni.

 

Az egyik, hogy a mai napon elértük a 390 fő jelentkezést a januári konferenciákra!!! Ez eddig abszolút rekord. Mivel a rendszer maximum 500 főt enged – nem tudom, hogy ezt el fogjuk-e érni –, ezért, ha eddig gondolkoztál azon, hogy részt vegyél a január 6-i vagy 13-i konferencián, akkor ezt NE HALOGASD tovább!

 
Nem gondoltam, hogy mostanra már ennyien leszünk, de így állunk. Ha be akarsz férni, akkor MOST REGISZTRÁLJ, vagy ÍRASD BE A SOFŐRJEIDET!

Erre a linkre vagy a képre kattintva tudod ezt megtenni.

 

Lehet, hogy érdemes könyvelőt váltanod?

A másik, ahogy már írtam, januártól BŐVÍTJÜK a fuvarozóknak szóló repertoárunkat, hogy még többet segíthessünk. Ez egy ÚJ SZOLGÁLTATÁS. A lényege röviden a következő:

 

  1. Speciálisan fuvarozók, szállítók részére KÖNYVELÉS és MUNKAÜGYI ügyintézés (bérszámfejtések, ki/bejelentések, alkalmi munkavállalók,stb., ami ezzel jár)
  2. INGYENES TACHOGRÁF ELEMZÉS DIGITÁLIS TACHOGRÁFOK ESETÉBEN! Így a „kettőt egy csapásra” elve alapján egyben megcsináljuk mindegyiket. Nem kell MÁSHOL végeztetned a tachográf elemzéseket, és komoly pénzeket fizetned érte! Ezt INGYEN megcsináljuk neked, amennyiben velük végezteted a könyvelésedet.

Mindez a következő dolgokat foglalja magában:

  • Napi tevékenységek listája, havi bontásban, sofőrönként, teljes részletességgel.
  • Rendszám szerinti vezetések.
  • Ellenőrző listák.
  • Hiányok listája.
  • Szabálysértési jegyzőkönyvek.
  • Kártya nélküli vezetési időszakok.

Minden további részlet ezzel kapcsolatban ide vagy a képre kattintva olvasható.


 

Valaki ezt írta a saját tapasztalatáról az új GKI képzésről

Az alábbiakban név nélkül megosztom egy ügyfelem tapasztalatát erről (azért név nélkül, mert nem kértem tőle engedélyt rá, így nem tüntethetem fel a nevét).

Tisztelt Kuzma Ferenc !

Nem tudom, hogy érdekli-e a GKI-val kapcsolatos információ, ha nem, akkor elnézését kérem, hogy ezzel zavartam.

Elkezdtem a vizsga nélküli GKI-t, ami úgy néz ki: 2 egész napos tantermi oktatás, amiről nem lehet késni és nem lehet előbb elmenni.

Lesz egy szimulátoros nap, ami 2,5 óra vezetés és 1,5 óra, amikor a többieket kell nézni, hogyan vezetnek. Aki nem jelenik meg, annak a következő szimulátoros időpontért 50 ezer Ft-ot kell fizetni! (50 ezer Ft az óradíja a szimulátornak). A szimulátor nagyon nem adja vissza a valóságot és sokan rosszul lesznek (hányinger, szédülés), főleg amikor hegymenet, hirtelen lejtmenet, majd éles kanyar, megint hirtelen emelkedő stb.

Az E-Titán linket csak Gmail-os email-re tudják elküldeni! Telefonon nagyon nehéz a regisztrációt megcsinálni, sokkal gyorsabb laptopon. A link már az eső nap délelőttjén megjön. Egy szó, mint száz, a vizsga nélküli GKI sokkal macerásabb, mint a vizsgás.

Ennyi információm van a GKI-val kapcsolatban.

Üdvözlettel:

 

Mit mond egy iskola?

Nem biztos, hogy jobb az új rendszer

Több iskolával is beszéltem, és megerősítették a fentieket.

Összességében az jött le nekem az egészből, hogy a hatósági vizsga nélküli GKI a következőképpen néz ki (nagyon leegyszerűsítve):

  • Drágább, mint az eddigi, e-learning-es képzés.
  • Nem kell hatósági vizsga, de így is kell egy tesztfeladatsort végezni, aminek legalább 50%-ban meg kell felelni, különben újra be kell fizetni a teljes tanfolyamot.
  • Nem lehet még csak késni SEM a tanfolyamról! 20 perc késés esetén 5 óra tanfolyami díjat ki kell fizetni.
  • Teljes egészében végig kell ülni a tanfolyamot az iskolában.
  • Meg kell csinálni a szimulációs gyakorlatot, különben nagyon sokba kerül új szimuláció vásárlása.
Ezek alapján nem tudom, melyik a jobb. Ezt döntsd el te magad.

 

Üdvözlettel:

 

 

 

 

 

Szállítmányozói munkaügyi- és AETR szakértő
műszaki szakoktató
(diploma: Budapesti Műszaki Egyetem)