Pályázat kisfuvarozók és szállítók részére!!!

 

 

“MEGFELELÉS AZ ÚJ EU-S ÉS HAZAI ELŐÍRÁSOKNAK A VEZETÉSI ÉS PIHENŐIDŐK TEKINTETÉBEN – FELZÁRKÓZTATÓ PROGRAM”

BENYÚJTÁSI HATÁRIDŐ: 2015. MÁJUS 30.

 

A pályázat az aetr.hu (Kuzma Ferenc), a TachografGURU, a Logidok, és az Országos Informatikai Programiroda jóvoltából a kis- és középvállalkozások részére most komplett megoldás-csomagot tartalmaz!

 

 

Pályázati felhívás!

Az Országos AETR Programiroda pályázatot hirdet

„Megfelelés az új EU-s és hazai előírásoknak a vezetési és pihenőidők tekintetében – felzárkóztató program” címmel

  • A pályázat célja: Lehetőséget teremteni a közúti fuvarozás és szállítás területén dolgozó kis- és közepes vállalkozások számára (induló vagy már működő, de nem kellően felkészült vállalkozások részére egyaránt) teljes egészében megfelelni a két legfontosabb Uniós jogszabály (az 561/2006/EK rendelet és a 165/2014/EU rendelet) vezetési és pihenőidőkre és a tevékenység igazoló lapok megfelelő használatára vonatkozó új előírásainak, valamint a hatályos magyar jogszabály (1988-as évi I. Tv. a közúti közlekedésről) utazó munkavállalók munkaidejére vonatkozó KÖTELEZŐ speciális szabályoknak, komplett szolgáltatási csomagok segítségével. Továbbá, segíteni a számlázás elindításához és a dokumentumok kezeléséhez szükséges adminisztrációk jelentős felgyorsítását, eltárolását, illetve segíteni a meglévő, esetlegesen elavult vagy nem megfelelő tachográf elemző megoldási rendszerük lecserélését, korszerű, a mai elvárásoknak megfelelő megoldásra.

  • Pályázati keret: Az aetr.hu-t üzemeltető Kuzma Ferenc EV és szerződött partnerei (a Raul Tech Kft., az Országos Informatikai Programiroda és a Logidok Hungary Kft.) kínálatából összeállított komplex AETR szolgáltatáscsomagok (és az esetlegesen szükséges informatikai eszközök, mint megfelelően telepített számítógép, letöltő eszköz és szkenner). Figyelembe véve az egyre szigorodó ellenőrzéseket, a sokak számára nehezen értelmezhető vagy nem is ismert, de kötelező jogszabályi előírásokat és jogszabály változásokat, amik nagy zűrzavart eredményeznek, az itt közölt tartalommal és árszínvonalon a legújabb kiadású könyveket, CD-ket, DVD-ket is magában foglaló, online megoldási rendszereket (tachográf elemzés és egyéb dokumentumok online kezelése az egyszerűség és gyorsaság miatt), sofőrkártya és járművezetői egység letöltésére egyaránt alkamas letöltő eszközt, szkennert és teljes szemináriumi részvételt is magában foglaló komplett szolgáltatáscsomag érhető el, melyre az alábbi feltételekkel lehet pályázni.

  • A nyertes pályázó által fizetendő összeg: A választott szolgáltatási csomagnak megfelelően, a pályázat táblázatos részeiben olvashatóak a konkrét fizetendő összegek. (Általánosságban elmondható, hogy a teljes megoldásokat tartalmazó bruttó árak 45%-a önköltség, a fennmaradó 55%-ra lehet pályázni. Ez alól az informatikai rendszerek – számítógép, letöltő eszköz vagy szkenner – jelentenek kivételt, melynek önköltsége ettől eltérő.)

  • A pályázati csomag felhasználása: Az igénybe vett csomagok a nyertes pályázó vállalkozás keretein BELÜL használhatóak fel: a vállalkozás és a járművezetői megfeleltetési céljára egyaránt.

  • A pályázók köre: a közúti fuvarozás vagy szállítás, szállítmányozás területén működő, kezdő, most induló vagy akár már régóta tevékenykedő, de a fentebb leírt jogszabályi megfelelések tekintetében nem kellően felkészült, de felzárkózni igyekvő

    • Egyéni vállalkozások (az egyszemélyes EV és a több alkalmazottat foglalkoztató EV is)
    • Családi- és mikrovállalkozások (Bt. vagy Kft. formájában működő, elsősorban családi vállalkozás, vagy pár járművezetőt foglalkoztató vállalkozások, kb. 5 járművezetőig)
    • Kisvállalkozások (Bt. vagy Kft., kb. 5-25 járművezetővel)
    • Közepes méretű vállalkozások (legfeljebb 75 járművezetőig bezárólag)
  • Pályázati feltétel: A pályázatra történő jelentkezéshez NEM kizáró ok, hogy a pályázó rendelkezik már esetleg bármely termékkel a pályázatban kiírt termékek közül, vagy, hogy korábban már igénybe vette a kiírt szolgáltatások valamelyikét.

    Ugyanakkor, akár rendelkezik ezen termékekkel/szolgáltatásokkal, akár nem, pályázni csak a TELJES kiírt megoldás-csomagra lehet, amiből viszont 3 fajta került kiírásra.

    További feltétel a pályázat igénybevételére, hogy nyertes pályázat esetén a kihirdetést követő 8 napon belül a nyertes vállalkozásnak a pályázati összegnek mefelelő 45% önrészt be kell fizetnie a pályázat lebonyolításával megbízott Raul Tech Kft. számlájára. Ennek elmaradása, csúszása a pályázatból történő automatikus kizárást vonja maga után.

 

 

 

A megpályázható csomagok általános tartalma:

(3 kategóriából lehet választani, a vállalkozás igényeinek megfelelően – az alábbi felsorolás VALAMENNYI elemet tartalmazza.)

 

  1. Teljes AETR csomag
    • 1 db AETR könyv,
    • 1 db Húsba vágó kérdések könyv,
    • 1 db AETR Mesterkurzus 2014. DVD-sorozat (3 db DVD),
    • 1 db Interjú Dr. Szabados Tiborral CD,
    • 1 db AETR tesztgyűjtemény,
    • 1 db Amit a digitális tachográfról feltétlenül tudni kell DVD,
    • 1 db Interjú Dankó László, egykori KF-ellenőrrel DVD.

  2.  

  3. 6 hónapos előfizetés a Logidok céges szolgáltatására:
    • Többé nincs szükség időrabló és költséges faxolásra. Még az sem jelenthet problémát, ha azonnal szükség van egy CMR vagy egy menetlevél másolatára.
    • Faxolás helyett, egy könnyen használható, okos eszköz a sofőröknek. A papír alapú dokumentumok rögzítése mindössze néhány egyszerű lépés, és a fuvarokmányok máris digitálisan kezelhetővé válnak. A Logidok alkalmazással a sofőrök okostelefonjukat használva tárolják, rendszerezik a különféle dokumentumokat és saját felhasználói fiókjukból továbbítják azok digitális másolatait a vállalkozáshoz.
    • Tökéletes képminőség, tisztán olvasható dokumentumok. A sofőrök által használt mobil alkalmazás beépített képjavító funkciója segít, hogy jól olvasható, pdf formátumú dokumentumokkal tudj dolgozni. A fuvarokmányokról készült fotók minőségét az alkalmazás feljavítja, olvashatóbbá teszi. A vállalkozás az eredeti képekhez előfizetőként, a Logidok webes alkalmazásában, saját dokumentum adatbázisában férhet hozzá.
    • A Logidok keresővel gyerekjáték az adatszűrés. Előfizetőként, saját Logidok fiókjában a vállalkozás villámgyorsan megtalálja, amit keres. A Logidok összetett keresőjét használva az adminisztrátor szűrhet a dokumentum típusára, a szkennelés dátumára, a kamion vagy a pótkocsi rendszámára és sok egyéb adatra. A fiókja nézetét testreszabva mindig csak a vállalkozás számára szükséges dokumentum-információkat látja a felhasználó, így áttekinthető munkafelületen dolgozhat.
    • Saját dokumentum adatbázis. Intelligens, biztonságos dokumentumkezelés egy helyen. A vállalkozásnak küldött dokumentum-másolatokat és azok eredeti fotóit bármilyen böngészőből, webes felületen, saját Logidok fiókjában éri el a felhasználó. Itt tetszőlegesen listázhatja, szűrheti, címkézheti őket. Sőt, bizonyos adatait a vállalkozás szerkesztheti is, pl. utólag kijavíthat egy rosszul megadott szállítólevélszámot. A
      dokumentumokat az adminisztrátor meg is oszthatja: pdf formátumban, e-mailben továbbküldheti őket kollégáinak, partnereinek. Az adatbázisában tárolt elemeket korlátlan ideig megőrizzük, azokhoz csak a vállalkozás, bejelentkezés után, férhet hozzá.
    • Hívd kollégáidat, partnereidet! Gyorsabb információáramlás, hatékonyabb munka. A Logidok fiókodba érkező dokumentumokat minden illetékessel megoszthatod. A vállalkozás a cég más részlegein dolgozó kollégáknak vagy partnereknek is adhat hozzáférést adatbázisa meghatározott dokumentumaihoz. Egyedi beállításokkal szabályozhatja, hogy a vállalkozás által hozzáadott felhasználók mely dokumentum-típusokat láthassák az adatbázisában.
    • Kövesd nyomon sofőrjeid dokumentum-küldését! Sofőrök szerinti részletes adatbázis. Előfizetőként az adminisztrátor a vállalkozáshoz dokumentumokat küldő sofőrök neveit és e-mail címeit is könnyen áttekintheti a Logidok webes felületén, az adatbázisa elemeit a sofőrök neve szerint is listázhatja. Ha valamelyik gépjárművezetővel már nem dolgozol együtt, akkor letilthatod őt a rendszerben, ezzel megakadályozva, hogy továbbra is dokumentumokat küldjön a vállalkozásnak.
  4.  

  5. Teljes AETR Mesterkurzus (egész napos) a Gastland Hotelben, az M0-ás közelében lévő nagy kamionos parkoló hoteljének nagytermében, 2015. októberében (pontosítás később). Az előadók: Kuzma Ferenc, Dr. Szabados Tibor és Dankó László.

    A Mesterkurzus részben a kötelező éves AETR oktatást hivatott kiváltani, részben pedig a legfrissebb információkkal tarkított, teljes körű előadás az AETR és a kapcsolódó munkaügyi szabályok témakörében, hogy a felkészítés teljes legyen.

  6.  

  7. TachografGURU fél éves előfizetés a vállalkozás részére.
    Vállalkozásként – legyél akár egyéni vállalkozó, kisvállalkozó vagy egy 100 sofőrös cég vezetője – gyakran szembesülsz azzal a problémával, hogy MIKÉNT biztosítsd a vállalkozás számára a “felelősség alóli mentesítést”, és ezáltal a bírság elkerülését vagy csökkentését. Emellett azzal is szembe kell nézned – tetszik vagy sem – , hogy a TE felelősséged az is, ha a járművezetőid megszegik az előírásokat és szabálysértésen érik őket. A büntetést ebben az esetben is TE fizeted, HACSAK… NEM TESZEL EZ ELLEN VALAMIT, AMI TÖRVÉNYES VÉDELMET JELENT, megfelelve ezzel az Uniós előírásoknak!

    Többek között ezt a problémát hivatott megoldani a TachografGURU a kis- és középvállalkozások részére kifejlesztve, ami teljes egészében kezeli a tevékenység igazoló lapok használatára vonatkozó új előírásokat. A pályázati csomag 6 hónapos előfizetést is tartalmaz a vállalkozás részére, mely főbb vonalaiban a következőket foglalja magában.

    • Sofőrök és járművek felvitele a rendszerbe. A tevékenységek megkezdése előtt érdemes valamennyi járművezetőt felrögzíteni a rendszerbe. Ennek az az oka, hogy elkerüljük a tévesztés miatti dupla felvitelt, amikor ugyanarról a sofőrről van szó (pl. egy betűt elírunk, és máris duplán került rögzítésre ugyanaz a név). Ily módodn a korongfelvitelnél már egy választó listából választhatunk nevet, így biztosan ugyanarról a személyről lesz szó. A digitális tachográf járművezetői kártyáról bevitt adatok esetén NINCS szükség a sofőr és a rendszám adatainak rögzítésére. Amit még feltétlenül be kell állítani itt, az a munkaidőkeret, ami által megfelelünk a munkaügyi előírásoknak. A rendszámok berögzítése a rendszerbe szintén itt történik, hasonló módon és elgondolás szerint, mint a járművezetők rögzítése esetén.
    • Adatfelvitel – Korongok felvitele. A beszkennelt korongokat megfelelő módon be kell olvasni a rendszerbe, majd a mentés előtt elvégezni a szükséges korrekciókat, kiigazításokat. Lehetőség van arra, hogy az esetlegesen beolvasott hibákat (maszatos vagy gyűrőtt, “zajos” korong) manuálisan eltávolítsuk, korrigáljuk. Sőt, egy további funkcióval akár “finomhangolást” is végezhetünk, az 1 perces sávokat korrigálva, ha szükséges a beolvasási hiba miatt (a véletlen beolvasásból eredő szükségtelen jelek korrekciója)! Beállítható a “négykezes” járat kezelése is, ahova beírjuk a váltósofőr nevét, így a rendszer összekapcsolja ezeket, és automatikusan ezt a szabályt fogja alkalmazni. Lehetőség van a kompszabály alkalmazásának kiválasztására már itt, így a rendszer már eleve ezen szabály figyelembevételével menti el a korongot. Lehetőség van minden egyéb kézi bejegyzés, megjegyzés írására is a kiértékelés során, a szemmel is jól látható hibák rögzítése céljából, illetve, a kiértékelhetetlen, túlírt korongok jelölésére, jegyzőkönyvezésére, valamint arra is, ha a járművezető nem helyesen töltötte ki a korongot. A szükséges korrekciók után mentsük a beolvasást és ezzel minden adatot.
    • Adatfelvitel – Járművezetői kártyák felvitele. A kártyákat szükséges előzőleg letölteni, és egy fájlban elraktározni. (A hatóság a CD-re való kiírást követeli meg, de már elfogadják az egyéb adathordozóra történő kiírást is.) A letöltött fájlokat ezután egyszerűen csak be kell tallózni a rendszerbe (Kiválasztás) és feltölteni azokat a Feltöltés gomb segítségével. Ezzel valamennyi járművezető neve automatikusan bekerül a rendszerbe, akit a kártyáról olvastunk be, továbbá, a hozzájuk kapcsolódó vezetői engedély szám és a születési dátum. Ezen felül, a rendszer automatikusan beolvas és rögzít minden olyan járművet is (a rendszámokat), amiket az adott járművezető vezetett. A program a digitális kártyák kezelése esetében automatikusan figyeli a kompszabályt, a páros vezetést (“négykezes”), valamint kiértékelésnél beállítható (csak buszoknál!) a 12 napos szabály is, amennyiben a vállalkozás jogosult ezt használni. A Mentés gomb megnyomása után ezzel további teendő nincs.
    • Adatfelvitel – Fedélzeti egység adatainak felvitele. A kártyák feltöltéséhez hasonlóan, itt is először le kell menteni az adatokat a járműegységből és fájlként el kell tárolni egy adathotdozón vagy a számítógépen. A letöltött fájlokat ezután egyszerűen csak betallózzuk a rendszerbe (Kiválasztás) és feltöltjük azokat a Feltöltés gomb segítségével. Ezzel valamennyi jármű rendszáma is, ami a fedélzeti egységen szerepel (és a sofőrkártyákról még nem került beolvasásra), automatikusan bekerül a rendszerbe. A Mentés gomb megnyomása után ezzel további teendő nincs.
    • Adatfelvitel – Tevékenység igazoló lap kiállítása és feltöltése. Ez az egyik nagy erőssége a rendszernek más rendszerekkel szemben, ami viszont biztosítja az ÚJ szabályozásnak történő teljes megfelelést. A rendszer segítségével elkészíthetjük a tevékenység igazoló lapokat, teljes egészében, úgy, ahogy az a jogszabályban le van írva (mivel ezt amúgy is gépen kell elkészíteni.) Lehetőséged van a saját logódat is rátenni a tevékenység igazoló lapra. A program automatikusan kitölti a kötelező cégadatokat, a többit pedig kézzel tudod beírni, minden egyes adatot, bárkire, aki a rendszerben rögzítve van. A járművezetőket a név és az előzetesen feltöltött vezetői engedély szám alapján lehet beazonosítani és kiválasztani az űrlapon. Amikor kiválasztod a megfelelő tevékenységet a tevékenység igazoló lap 14-19 pontjai közül (mindig csak egyet), akkor a rendszer automatikusan a kiválasztott tevékenységnek megfelelően raktározza (és elemzi) a tevékenységet. Pl., ha azt választod ki, hogy éves szabadságát töltötte, akkor a rendszer ezt a munkanapokra napi 8 óra figyelembe vételével számolja és így tünteti majd fel a Munkaügyi nyilvántartón. Ennek a funkciónak tehát KETTŐS feladata van tehát: (1) a tevékenység igazoló lap megfelelő kitöltése és nyomtatása, amit oda tudsz adni a járművezetőnek, és (2) a kitöltött űrlapot a bevitt adatok alapján automatikusan elmenti és feldolgozza a rendszer, hogy az már így kerüljön elszámolásra mind az AETR, mind a munkaügyi megfelelés végett. Így elkerülheted a dupla adatrögzítést is!
    • Adatfelvitel – Manuális adatfelvitel. Ez a rész arra szolgál, hogy ha elromlik a tachográf, és emiatt szükséges a korong hátuljának használata vagy kinyomat készítése, akor ennek segítségével kézzel beírhatjuk róla az adatokat a rendszerbe. A beírt adatokat a Mentés gomb megnyomása után elmentjük, ami automatikusan bekerül a rendszerbe.
    • Adatfelvitel – Más munkáltatónál eltöltött időszak rögzítése. Törvény által előírt kötelezettsége a járművezetőknek, hogy meghatározott időnként – legkésőbb havonta – jelenteniük kell a munkáltató felé, hogy más munkáltatónál MIKOR és MENNYIT dolgoztak! Ez azért fontos, hogy a vállalkozás is értesüljön arról, miszerint ezekben az egyéb, a vállalkozás által még nem ismert munkaidőkben NEM pihenőidőt töltött a járművezető, tehát figyelembe kell venni a vezénylés során. Továbbá, ez a más munkáltatónál töltött egyéb munkaidő is beleszámít a munkaidőkeret teljes idejébe (még akkor is, ha nem a szállítási vállalkozásnál dolgozik, hanem máshol). Ezért ezt fel KELL rögzíteni a rendszerbe, ha ilyen van, hogy figyelje a munkaidők nyilvántartásánál és a pihenőidők elemzése során. Ezt ezen a helyen lehet megtenni.
    • Listák – Napi tevékenységek. Ezzel a funkcióval minden egyes járművezetőre vagy járműre lekérhetjük, tetszőleges intervallumra, hogy milyen tevékenységeik voltak. Bármely sofőrre, mikor, mettől meddig ment, hány kilométert, és összevethetjük a mért km-eket (amit a tachográf mért) az megszámolt kilométerrel, hogy van-e eltérés. Ez azért fontos, mert ilyenkor azonnal kiderül, hogy volt-e pl. kártya nélküli vezetés, ami a közúttól elzárt tevékenység esetén megengedett, de más esetben nem! Így ennek megfelelően lehet korrigálni, jegyzőkönyvezni a dolgokat (vagy épp nem kell semmit tenni). A listát lekérhetjük rendszámra is, szintén tetszőleges intervallumra, hogy a járművek szerint is csoportosíthassuk az adatokat. Azonnal látható a páros vezetés időszaka (“négykezes”), így ha rendszámra kérjük le a listát, akkor ezeket az adatokat összevethetjük a vezényléssel. Az egyes sorok alatt megnézhetjük a bevitt adatokból származó színes tevékenységi sávot is, hogy ennek segítségével is újra ellenőrizhessük az adatokat. Természetesen a listát pdf-be és nyomtatóra is tudjuk nyomtatni.
    • Listák – Ellenőrző lista. Ezzel a funkcióval kérhetjük le, tetszőleges intervallumra (pl. 1 hónapra) az Ellenőrző listát, bármely járművezetőre. Ez a lista nem más, mint a felvitt adatok NYERS megjelenítése. Ezen láthatjuk az összes vezetést, a napi tevékenységi idő kezdetét és végét, az összes munkát, a megszakításokat (szünetek) összesítve és a napi pihenőidőt. Minden járművezetőre külön-külön lekérhető ez a lista, bármilyen tetszőleges intervallumra, akinek az adatait és korongjait/kártyáit a rendszerben már rögzítettük. Ez egy nagyon hasznos lista, mert ezen minden rajta van, és más szemszögből ellenőrizhetjük a sofőröket! Ezt a listát egy telephelyi ellenőrzés során bátran odaadhatjuk az ellenőrző hatóság képviselőjének, mivel ez nem egy hibalista, hanem egyszerűen csak a bevitt adatok megjelenítése (ami a korongról és/vagy a kártyáról, tevékenység igazoló lapról származik). Így eleget tehetünk a jogszabályi előírásoknak. Természetesen ezt a listát is pdf-be és nyomtatóra is nyomtathatjuk.
    • Listák – Jegyzőkönyvek az 561/2006/EK rendeletnek megfelelően. A rendszer egyik legfontosabb része. Ebben a részben készíthetjük el a Jegyzőkönyveket a vállalkozás “védelme” érdekében, eleget téve egyben a jogszabályi előírásoknak. Ez egy jegyzőkönyv forma, amit a rendszer generál az általunk bevitt adatokból, bármely járművezetőre és intervallumra, amelyikre szeretnénk. A Jegyzőkönyv tételesen megmutatja, milyen hibái voltak egy tetszőlegesen választott intervallumban egy-egy adott sofőrnek. A Jegyzőkönyvre rákerülnek a szabálysértések is, amit az adott járművezető elkövetett, megjelenítve alatta a megszegés okát is (hogy miért volt az a hiba valóban szabálysértés), valamint azt is, hogy pontosan melyik jogszabályi pontot szegte meg (feltüntetve a pontos paragrafus számokat). A Jegyzőkönyvbe a nyomtatás előtt ezen felül bármilyen további tetszőleges megjegyzés is beleírható, hozzáfűzve azt a fenti hibalistához. Ez a rész biztosít lehetőséget arra is, hogy olyan fajta Jegyzőkönyvet is készíthessünk, amit kinyomtathatunk és aláírhatunk vagy aláirathatunk egy járművezetővel (szabadon szerkeszthető, korrekciós jegyzőkönyv). Ez a másik fajta jegyzőkönyv egy általunk szerkeszthető jegyzőkönyv forma, amiben a vállalkozás által felfedezett egyéb hibát, hiányosságot vagy bármilyen más vétséget lehet rögzíteni, és az arra szolgáló megoldást vagy feljegyzést, megrovást írhatjuk le. Ez azért hasznos, mert ebben az esetben nem a vezetési- és pihenőidők megszegéséből (szabálysértések) származó hibákat szeretnénk kinyomtatni (arra szolgál az előző jegyzőkönyv forma), hanem bármilyen egyéb dolgot szeretnénk rögzíteni. A listát itt is nyomtathatjuk pdf-ben vagy a nyomtatón.
    • Munkaügyi nyilvántartás az 1988-as évi I. Tv.-nek megfelelően. A rendszer másik legfontosabb része. Ebben a menüpontban a bevitt adatokból automatikusan generálhatjuk a vállalkozás számára egy tetszőleges járművezetőre, tetszőleges intervallumra vetített munkaügyi nyilvántartás listát. Általában ezt havi szinten szokták készíteni. Ha teljesen valósághű és pontos listát szeretnénk kapni mindenkiről (ami egyébiránt kötelező is), akkor előzetesen a Sofőrök menüpontban lehetőségünk van beállítani, hogy milyen munkaidőkeretben lesznek foglalkoztatva a járművezetők. Ezt járművezetőnként külön állítjuk, pont azért, hogy az esetleges alkalmi munkavállalókat is kezelhessük. Mivel a járművezetők kötelesek időben tájékoztatni a vállalkozást arról, hogy esetlegesen mikor és mennyit dolgoztak más munkáltatónál is (amennyiben volt ilyen), ezért ezeket az adatokat előzetesen az Adatfelvitelnél berögzítjük minden sofőrre, aki ezt leadta. Ebben az esetben ez is automatikusan megjelenik ezen a listán. A generált listát természetesen lehetőségünk van nyomtatni, hiszen ezt alá fogjuk iratni a munkavállalóval is.
  8.  

  9. Betanítás skype-on keresztül a rendszerhasználatba.

    A TachogragGURU fél éves előfizetése mellé egy skype-on keresztül történő betanítás is jár, amit kollégánk végez el. Ennek keretében végigvisz a regisztrációs folyamattól kezdve a rendszer teljes használatának bemutatásáig, saját korong/kártya adatokkall, skype-on keresztül, képernyőmegosztással.

  10.  

  11. Letöltő eszköz. Digitális tachográf járművezetői kártyáinak és a fedélzeti egység letöltésére alkalmas eszköz. A csomag a legújabb, legmodernebb, Tacho2Safe nevű letöltő eszközt is tartalmazza, ami egyaránt alkamas mind a járművezetői kártyák, mind pedig a jármű fedélzeti egység letöltésére. (Amennyiben valakinek csak korongos járművei vannak, abban az esetben ezt NEM kell beszereznie.)
  12.  

  13. Szkenner. Tapasztalataink alapján a legjobban használható szkenner-típus az Epson. Ez biztosítja a legjobb korong-szkennelést. Így a pályázat igény esetén ezen típusú szkenner beszerzésére is használható.
  14.  

  15. Számítógép, telepított Windows-programmal …. Ide még meg kell írni a szöveget….

 

A pályázatban kiírt csomagok neve és a megpályázható nettó összegek

I. Kisvállalkozói AETR felzárkóztató csomag‏

Alapcsomag a járművezetők létszámának függvényében Logidok szolgáltatás és mindenféle informatikai eszköz nélkül, mely tartalmazza:

  1. Teljes AETR csomag
  2. Teljes (egész napos) AETR Mesterkurzus a Gastland Hotelben, neves előadókkal, aktualitásokkal
  3. TachografGURU fél éves előfizetés a vállalkozás részére, teljes funkcióval
  4. Betanítás skype-on keresztül a rendszer használatába (legfeljebb 2 óra)

A csomagot bárki igényelheti, aki szeretne megfelelni a bevezetőkben említett Uniós jogszabályoknak és az Utazó munkaválallók munkaidejének egyaránt.

A megpályázandó csomag neve
A csomag eredeti,  teljes ára (+27% áfa)
Pályázható nettó összeg (+27% áfa)
A pályázó által fizetendő önrész, nettó végösszeg (+27% áfa)
I. Kisvállalkozói AETR felzárkóztató csomag
(2-től 5 sofőrig):
94.600 Ft 52.030 Ft 42.570 Ft
II. Kisvállalkozói AETR felzárkóztató csomag‏
(6-től 15 sofőrig):
115.400 Ft 63.470 Ft 51.930 Ft
III. Kisvállalkozói AETR felzárkóztató csomag
(16-től 30 sofőrig):
150.600 Ft 82.830 Ft 67.770 Ft
IV. Kisvállalkozói AETR felzárkóztató csomag
(31-től 50 sofőrig):
190.500 Ft 104.775 Ft 85.725 Ft
V. Kisvállalkozói AETR felzárkóztató csomag‏
(51-től 75 sofőrig):
224.100 Ft 123.255 Ft 100.845 Ft

 


 

II. Komplex kis- és középvállalkozói csomag‏

Komplex csomag, a járművezetők létszámának függvényében, Logidok szolgáltatással együtt mindenféle informatikai eszköz nélkül, mely tartalmazza:

  1. Teljes AETR csomag
  2. 6 hónapos előfizetés a Logidok céges szolgáltatására
  3. Teljes (egész napos) AETR Mesterkurzus a Gastland Hotelben, neves előadókkal, aktualitásokkal
  4. TachografGURU fél éves előfizetés a vállalkozás részére, teljes funkcióval
  5. Betanítás skype-on keresztül a rendszer használatába (legfeljebb 2 óra)

A csomagot bárki igényelheti, aki szeretne megfelelni a bevezetőkben említett Uniós jogszabályoknak és az Utazó munkaválallók munkaidejének egyaránt, valamint, aki szeretné a Logidok szolgáltatással felgyorsítani az adminisztrációt, számlázást, az ügyfelek kiértesítését.

A megpályázandó csomag neve
A csomag eredeti,  teljes ára (+27% áfa)
Pályázható nettó összeg (+27% áfa)
A pályázó által fizetendő önrész, nettó végösszeg (+27% áfa)
I. Komplex kis- és középvállalkozói csomag
(2-től 5 sofőrig):
119.000 Ft 65.450 Ft 53.550 Ft
II. Komplex kis- és középvállalkozói csomag
(6-től 15 sofőrig):
139.800 Ft 76.890 Ft 62.910 Ft
III. Komplex kis- és középvállalkozói csomag
(16-től 30 sofőrig):
175.000 Ft 96.250 Ft 78.750 Ft
IV. Komplex kis- és középvállalkozói csomag
(31-től 50 sofőrig):
214.900 Ft 118.195 Ft 96.705 Ft
V. Komplex kis- és középvállalkozói csomag
(51-től 75 sofőrig):
248.500 Ft 136.675 Ft 111.825 Ft

 


 

III. “Informatikai- és tachográf rendszer fejlesztése” csomag kisvállalkozóknak‏

Opcionális csomag kis- és középvállalkozásoknak , mely tartalmazza:

  1. Számítógép telepített Windows-programmal
  2. Epson szkenner (tachográf korongok szkennelésére)
  3. Járművezetői kártya és jármű fedélzeti egység letöltésére alkalmas Tacho2Safe letöltő eszköz

Az opcionális csomagban felsorolt elemek közül bármelyik, egyesével is választható, a vállalkozás igényeinek megfelelően. Figyelem! Ahhoz, hogy valaki az Opcionális csomag bármely elemére pályázhasson, ahhoz az I. vagy II. csomag valamelyikére is pályáznia KELL! Önmagában tehát a III. csomagra NEM lehet pályázni.

A megpályázandó tétel neve
A tétel eredeti,  teljes ára (+27% áfa)
Pályázható nettó összeg (+27% áfa)
A pályázó által fizetendő önrész, nettó végösszeg (+27% áfa)
I. Számítógép telepített Windows-programmal: XXXX Ft XXXX Ft XXXX Ft
II. Epson szkenner (tachográf korongok szkennelésére): XXXX Ft XXXX Ft XXXX Ft
III. Tacho2Safe letöltő eszköz: 79.700 Ft 27.895 Ft 51.805 Ft

 

 

EGYÉB INFORMÁCIÓK A PÁLYÁZATTAL KAPCSOLATBAN

 

  • Műszaki információ: Technikai jellegű kérdésekkel (a rendszerek működtetéséhez szükséges háttérről, stb.) a (70) 413-9623 vagy (30) 951-9856 mobil számokon a hét minden napján 9 órától 17 óráig fordulhatnak az érdeklődők kollégáinkhoz.

  • A pályázat benyújtásának formája: A pályázatra a pályázati e-adatlap hiánytalan kitöltésével (mely elérhető a www.aetr.hu/valami oldalról), és egy legfeljebb 2 oldal terjedelmű cégismertetőt feltöltve lehet jelentkezni. Továbbá a kitöltött és aláírt adatlapot egy példányban, postai úton is szükséges eljuttatni a beküldési címre.

  • Benyújtási határidő: A pályázatok beadása 2015. június 15-ig folyamatos. A pályázat két (’A’ és ’B’) szakaszra osztott. Az ’A’ szakaszban a 2015. május 25., hétfő 24:00 óráig az elektronikus rendszerbe regisztrált és hiánytalanul bekerült pályázatok vesznek részt. A második, ’B’ szakasz bírálatán a 2015. május 26-án 0 óra és 2015. június 15-én (hétfő) 24 óra között az elektronikus pályázati rendszerbe regisztrált és hiánytalanul feltöltött pályázatok vesznek részt, továbbá az ’A’ szakasz alatt benyújtott, de ott eredménytelenül szerepelt pályázatok ismételten részt vesznek a ’B’ szakasz bírálatán is.

  • Az elbírálás rendje: A pályázatok feldolgozása és a bírálat a pályázat benyújtási határidejét követő 5 munkanapon belül lezajlik. A pályázók a bírálatot követő 3 munkanapon belül értesítést kapnak az eredményről, legyen az akár pozitív, akár negatív. Azok a pályázók, akik az első bírálaton részt vettek, azonban nem nyertek, automatikusan részt vesznek a második szakasz bírálatán is. Amennyiben az első, ’A’ szakaszban kiosztható 130 programcsomagból (teljes rendszer és oktatócsomag) marad, a fennmaradó csomagok hozzáadódnak a ’B’ pályázati szakasz 100 kiosztható csomagjához.

    A kiíró fenntartja magának a jogot, hogy az oktatócsomagok és a szolgáltatási csomagok paramétereit, a csomagok tartalmát – a pályázók tájékoztatása mellett – megváltoztassa, amelyről honlapján (www.aetr.hu), vagy elektronikus levélben értesíti a pályázókat.

    A pályázat benyújtásának végső határideje 2015. június 15. hétfő 24 óra.

    Határidőben történő feltöltésnek számít, ha az e-adatlap rendszerben kitöltésre és rögzítésre került a pályázati adatlap, és a legfeljebb 2 oldal terjedelmű ismertető feltöltése is megtörtént a megadott határidőig.

  • Beküldési cím: Raul Tech Kft., 1071 Budapest, Dembinszky u. 21.

  • A nyertesek értesítése: A pályázók az elbírálást követő 3 munkanapon belül elektronikus vagy telefonos értesítést kapnak. Az oktatócsomagokat a nyertes pályázók a helyszínre postázva a pályázat végső határidejétől számított legfeljebb 30 munkanapon belül megkapják (Az online működő rendszerekre történő regisztrálás és betanítás folyamatos). A Mesterkurzus regisztrációja is folyamatosan történik, a pontos időpontról minden siekres pályázó időben kap tájékoztatást.

  • A kiszállítások kezdete: A konkrét egyeztetések a nyertes pályázókkal a bírálatot követő napokban megkezdődhetnek, és várhatóan 2015. május 30-tól az oktatócsomagok kiszállítása is megkezdődik (az ’A’ szakaszban eredményesen szereplőknek).

  • Fizetési feltételek: A pályázat benyújtása díjmentes, NINCS pályázati regisztrációs díj. A nyertes pályázók a csomagokért fizetendő összeget választásuk szerint három módon teljesíthetik:

    1. Az oktatócsomagok (és az esetleges letöltő eszköz) futártól való átvételekor készpénzben a futárnak (részbeni utánvétel). Ebben az esetben a többi szolgáltatást előre utalással kell megfizetni, legfeljebb 8 napon belül. Ezeket a szolgáltatásokat ezt követően aktiváluk és telepítjük, illetve ezt követően lehet igénybe venni. A fizetési határidő nem teljesítése a pályázatból történő utólagos, automatikus kizárást vonja maga után, valamint kötelezi a pályázót az oktatócsomagra jogosulatlanul igénybe vett kedvezmény visszafizetésére.

    2. Személyes készpénzes fizetéssel a teljes elnyert csomagra, a Raul Tech Kft. telephelyén. Ezt követően történik az oktatócsomag átadása és az egyéb szolgáltatások aktiválása, valamint a szolgáltatások nyújtása.

    3. Banki utalással előre utalás formájában. A pályázat kihirdetését követően kerül kiállításra a teljes önrészről szóló számla, melyt 8 napon belül kell megfizetni. Ebben az esetben az oktatócsomagok kiszállítására és az egyéb szolgáltatások aktivizálására csak a fizetendő összeg bankszámlára való megérkezését követően kerülhet sor. A fizetési határidő nem teljesítése a pályázatból történő utólagos, automatikus kizárást vonja maga után.

  • Az elbírálás szempontjai: Az elbírálásnál – egy pontrendszer alapján – elsősorban azt veszik figyelembe, hogy mennyi embernek válik hasznára a géppark, így előnyt jelent, ha olyan feladatot végeznek a gépekkel, amely sok ember számára hasznos, kiemelten pl.: a közösségi terekben használva, vagy könyvtárban, teleházban, tanteremben, stb. Előnyt élveznek továbbá a nagyobb fejlesztések, ahol több csomag egyidejű megpályázásával nagyobb horderejű fejlesztést hajtanak végre.

    A pontrendszerben legfeljebb 100 pontot lehet elérni, a fő szempontok: minél több vállalkozás számára váljon hasznossá a fejlesztés (max. 60 pont), felhasználási célterület (max. 20 pont), rászorultság (max. 10 pont), közhasznúsági szint (max. 10 pont), továbbá pluszpontokat érhet a szöveges pályázati anyag formai és tartalmi értékelése (max. 10 pont).

    Szükséges mindezért a pályázat szöveges részében meghatározni azt a kört, amely számára hasznos és fontos a leendő gépek működése. Ennek elmulasztása nem kizáró ok, azonban hátrányt jelenthet a bírálatnál. Természetesen hagyományos irodai feladatok elvégzésére is be lehet nyújtani a pályázatot. A fenti elsődleges szempontokon túl, a bírálat során a NON-PROFIT szervezetek pályázatai előnyt élveznek a profitorientáltakéval szemben.

    A bírálatot a programfelelős és az általa kijelölt pályázati kapcsolattartó(k) közösen végzik a fenti formai és tartalmi szempontok alapján.

    További információ az Országos Informatikai Programiroda információs vonalán kérhető: 06-1/ 633-3828

 

 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(kötelező)

(kötelező, de nem látszik)

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .