Kosár

Nyereségek, hozzászólások, amiket könyvolvasók írtak a könyv felhasználása során

 

A heti pihenőidőre (45 óra) vonatkozó fejezet tetszett a legjobban. Egy esetben volt, hogy az osztrák rendőr azért büntetett meg, mert a 45 órás pihenő nem fért bele a hétbe (hétfő 00:00 – vasárnap 24:00 – ig). A pihenő szombat 10:00-tól hétfő 07:00-ig tartott. A rendőr szombat 10:00-tól vasárnap 24:00-ig vette a heti pihenőidőt, ami csak 38 óra. Ez amúgy csak 35 euróba került, de nem tudtam meggyőzni őket az igazamról. Amióta nálam a könyv, magabiztosabban merek az ellenőrző hatóság szemébe nézni, mert tudom, amit csinálok, az jó. Ez a könyv tényleg egy kincs! – egy sofőr


Alapvető meghatározások, jogszabályi részek értelmezése. Gépjárművezetőként számomra természetesen ez az egyik legfontosabb rész. Mivel jó ideje vagyok a “tanítványod”, már régi ismerősként köszöntek vissza a jogszabályok, mégis nagyszerű dolog egy minden tudást magában rejtő könyvet a kézben és a fülkében tartani. :-))) – Bodó Gyula, szakmai irányító


Leginkább a tevékenység igazoló lap használata, a 2 sofőrös vezetés és a pihenőidők igazolása volt legfontosabb számomra. A könyvben megtaláltam minden egyéb apróbb információkat, amelyeket jó tudni, mivel azokért és jelentős összegű bírságokat fizethetünk! Mindenkinek csak ajánlani tudom! – Bakó Tamás, vállalkozó és sofőr


Mi tetszett a könyvben? 1. Munkaszerződés. 2 Kompozás. 3. Heti-kétheti pihenőidők pótlása. 4. Éjszakai munkavégzés munkaideje. A munkaszerződésben volt olyan rész, amivel ki tudjuk védeni ellenőrzéskor a gk. vezető nem megfelelő magatartását. Az éjszakai munkavégzésnél sokan nem tudják, hogy aznapra max. 10-óra a munkaidejük. A kompozásnál pedig, nincsenek tisztába hogyan kell használni, és csak a teljes pihenő időnél érvényes a kétszeri megszakítás max. 1 órára, a csökkentett pihenőnél nem érvényes. Ezek nagyon hasznosak.Füzesi Csaba, Catone Kft.


Nem emelnék ki külön fejezeteket. Minden hasznos és fontos információ egybegyűjtve végre!!!! Különösen fontos jogszabályváltozások frissítve. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hasznos és sokat segítő olvasmány!!! Üdvözlettel Zsolt. Tarján Zsolt, sofőr


Egész nyugodtan mondhatom, hogy a könyv elejétől a végéig tökéletes és minden része hasznos (egy-két kérdésben lehet, hogy még segítségedet fogom kérni)! Egyébként tiszta szívből, csak gratulálni tudok hozzá!!! – Semperger József, vállalkozó, Kanada Busz


Részt vettem az egyik szemináriumon is, próbálok tisztában lenni a fogalmakkal és a szabályokkal. Ismeret felújításnak kiváló, ha van amit az ember nehezebben ért meg, többször át lehet olvasni. Mindennapokban, ritka szituációkban, bele lehet olvasni, azonnal tájékozódni. Segít, hogyan kellene szabályosan vezetni. – Németh Sándor, fuvarozó


Bár még nem olvastam végig, az I. és a II. fejezet abban segített, hogy azóta sokkal jobban megértem az AETR és az 561. rendelet jogszabályait és rendelkezéseit. Mert érthető emberi nyelvre van lefordítva. Ha nem olvastam volna, bizonyára nem ilyen eredménnyel vizsgáztam volna szemináriumon! Már nagyon kellett egy ilyen átfogó “tankönyv”. KÖSZÖNÖM – Sallai Gábor, sofőr


Nagyon szépen köszönöm az értesítést, kimondottan a könyvet, nagyon sokat világosította a tudásomat, mármint a könyv. A válaszokat szívesen fogadom és nagyon szépen köszönöm. A könyv nagy segítségem és nem adtam senkinek, megtartom saját hasznomra, nem irigységből, hanem biztonságból. Még egyszer köszönöm. Tisztelettel: – Sándor, sofőr


Sajnos még nem tudtam az egész könyvet elolvasni, de amivel még nem voltam teljesen tisztában, azokat vettem előre. Főleg a munkaügyi rész, a vállalkozás kötelességei című fejezetek segítettek eligazodni.Bíró László, EV


Én már elkezdtem olvasni, nagyon jó, érthető, hasznosMolnár Mónika


Elsőtől az utolsó fejezetig hasznos a könyv. De most leginkább a IV. fejezet volt tanulságos. Ez a könyv hasznosan kiegészíti a GKI alapképzést. Állandó társ lesz munka közben. Remélem, Kuzma Úr, fogjuk még látni a Szegedi Kamionos Country Fesztiválon is többször. Köszönöm! Simai Ferenc, sofőr


Amikor felmerül egy probléma, akkor fellapozom a vonatkozó részt. Idő hiányában eddig folyamatosan nem volt alkalmam átolvasni, de eddig minden kérdésünkre megtaláltuk a megfelelő választ!Busz-Túra Kft., Pépp Gábor ügyvezető


Amit eddig olvastam belőle, mind nagyon érdekes és nagyon hasznos volt. Tudom, hogy nagyon jó könyv, és biztos, hogy végig fogom olvasni. Köszönöm az eddigi E-maileket is. Azok is nagyon jók voltak.Szabó Árpád, sofőr


Tisztelt Kuzma Úr! Számomra a mentességgel kapcsolatban ért felvilágosodás, ugyanis még a járműveink vizsgáztatása során sincsenek tisztában a vizsgabázison a szabályokkal. Szerintük ha én kérek mentességet mezőgazdasági áruszállításra a tachográf használati kötelezettség alól, akkor már mást nem is szállíthatok a járművemmel. Családi Gazdaságról lévén szó a megtermelt árunkat vagy haza vagy a felvásárlóhoz szállítjuk. De ha mást szeretnénk szállítani? Kaptam érdekes válaszokat többfélét is!! Úgy gondolom, a könyvben benne van a helyes válasz. Köszönöm! Tisztelettel: G. István, vállalkozó


Köszönöm a gyors postázást, olvasom, nagyon jó!!!Pálinkás László, EV


Célirányosan kerestem benne. Amit megtaláltam azt biztos tényként kezeltem, mert hiányos volt ott abban a témában a tudásom.Tribl Imréné


A saját számlás fuvarok, a tachográf használat alóli mentesség nagyon jól érthető magyarázata. A gyakorlati példák sokkal érthetőbbé teszik az ide vonatkozó törvényeket.B.A. Vállalkozó


Nekem főleg a munkaidő elszámolás, és a tachográf használat volt hasznos. De rengeteg érdekes dologra rávilágított a könyv. Amit utólagosan is köszönök!Kádár János, sofőr


Az átlagnál kicsit jobban érdekel a könyv témája, és azt hiszem, hogy az átlagnál kicsit jártasabb is vagyok a témában, köszönhetően a bp-i szemináriumnak, és az átiratnak. Talán az EB iránymutatásokat emelném ki, amelyekkel így még máshol nem találkoztam. Szerintem minden fuvarozással foglalkozó vállalkozásnál kellene lennie egy példánynak, és a gépkocsivezető kollégáknak csak oda lenne szabad elszegődni, ahol a könyvben leírtak szerint kell dolgozni!!kisbandi61@freemail.hu, Kis András gkv, Pécs


Az egész könyv a benne lévő fejezetek egymásra épülnek, szinte lehetetlen külön választani. Nagy segítség mindenki számára ez a szaktudás ahogy ez a könyv elkészült. Minden nap, mikor dolgozom a fejezetek különböző részein gondolkodom. És így hasznosítom a leírtakat. Köszönettel a könyvet.Kis Ferenc, sofőr


Miben volt hasznomra a könyv? Tevékenység Igazoló lap használata, ill a pihenőidők igazolása. Jogszabályok egyértelművé tétele. Két fős járatok kezelése.Kuti Roland, vállalkozó, sofőr


A 4. fejezet tetszett a legjobban. Egyrészt megerősített abban, hogy az eddigi gyakorlatunk megfelelő, másrészt pontosítani tudtuk a belépő ill. kilépő munkavállalók igazolásaival kapcsolatos feladatokat.– Fuvarozó


Gépkocsivezetőként az alapvető meghatározások, jogszabályi részek értelmezése fejezet nagyon sokat segített a pihenőidők pontos, gyakorlati alkalmazásában. Sajnos csak nagyon késve jutottam a könyvhöz, így még nem tudtam részletesen elolvasni, de mielőbb időt szakítok rá, mert szerintem számomra nagyon sok hasznos, és új dolgot tartogat még.Herold Tamás, sofőr


Szinte minden részben találtam olyan dolgot, ami eddig elkerülte a figyelmemet, így ezeket újra olvasva “tisztábbak” lettek a dolgok. Ennek a könyvnek mindig az ember keze közelében kell lennie. Javaslom a könyvet minden utazó munkavállalónak, “sofőrnek” , munkaadónak, mert így “gazdaságosabban” lehet a napi tevékenységet folytatni, előre tervezni.Illyés Sándor, vállalkozó, Nyíregyháza


Az egész könyv hasznos volt, így a főnököm nem tud többet okoskodni! Nagyon örülök ennek a könyvnek, rendet tudtam tenni a sok katyvasz között ami itt a sofőr munkával jár.Egy sofőr


Számomra a leghasznosabb fejezet: “Alapvető meghatározások, jogszabályi részek értelmezése” című volt. Jó pár dologra rávilágított számomra, amit a gyakorlatban másképp csináltam eddig, hiába tudtam a szabályt. Tényleg nem mindegy, hogyan értelmezzük azokat. – Hanszkó Gábor.  Munkahely: Silocem Kft., Lábatlan


SZERBUSZ. Ne haragudj, még nem volt időm teljesen kiolvasni a könyved, de biztos vagyok benne, hogy többször is, értelmezve átrágom töviről hegyire. Máris hasznát vettem a begyűrődött tachográf lap fejezetnél. Oroszban igy jártam. Írtam jegyzőkönyvet, megrajzoltam kézzel a korongot, és a biztonság kedvéért megálltam egy “BOSCH” autoelectrik szerviznél. Kértem egy számlát, hogy ellenőrizték a tachográfot. Ez így együtt több a semminél… 78-tól teherautózom, 84-től kamionozom, de rá kell jönnöm, ez már nem nekem való. Csakis a szankciók tömkelege. Csak ebben a szakmában van ez a horribilis büntetéshalmaz. Van-e a villanyszerelőknél, vagy a cukrászoknál, cipészeknél? Több százezer vagy milliós nagyságú büntetés kiszabás? – Mező Aladár Attila EV.


Amióta megvan még nem kellett segítségül “hívnom” egy dolog megoldásánál sem. De nem jelenti, hogy holnap, vagy később nem lesz segítségemre. Hasznosnak tartom.Bogos László, BL Transz Kft., bltrans@bltrans.hu


Saját számlás fuvarozással kapcsolatban, napi heti pihenők. Legfontosabb talán a korong kitöltés ami számomra még nem volt tiszta (a kézi bejegyzések), de így teljesen érthető és világos. Talán annyit még, hogy a könyvet megmutattam egy másik fuvarozó cég tulajdonosának és nem kaptam vissza többet, azt mondta, szerezzek magamnak egy másikat. Ezért rendelnem kellett egy másik könyvet.Bessenyei Csaba, Béta-Ép Kft.


Heti vezetési idők és pihenő idők alkalmazása. Munkaügyi kérdések jelenléti ív kitöltése. Analóg tachográflap kitöltése digitális fedélzeti egység kezelése. GK-vezetők 561/2006-os EK rendelet és AETR oktatásában, megértésében. Ajánlom a könyvet speditőröknek, árú fuvarozásban dolgozóknak.Miletics Dezső


Tulajdonképpen minden rész hasznos, mert amit tudok, abban megerősít, amit meg nem tudtam vagy kétségeim voltak, azt jól elmagyarázza. Úgy gondolom, hogy ez az AETR és az “561-es” egy olyan összetett dolog, hogy egy ilyen könyvet sokszor át kell olvasni és nem árt, ha mindig kéznél van. KÖSZÖNET A KÖNYVÉRT FERI!Kemenczei Zsolt, sofőr


Nekem a korongokkal, a tevékenységi lappal + az ellenőrzéskori viselkedéssel kapcsolatban (múlt héten kaptam!!!) segített. A kocsival voltak problémák, az iratokkal nem, sőt, amit mondtam, elfogadták. Vincze András, sofőr


Nálunk igyekszünk és meg is követeljük, hogy betartsuk az előírásokat. Nagyon nehéz a parkolói oktatást kitörölni a fejekből. Mindamellett, hogy az oktatott dolgokat a gépkocsivezetőink igyekeztek betartani, sokáig nem voltak meggyőződve azok valós voltáról. Ezeket leírva és megmagyarázva most, hogy látják, hát nagyon másképp kezdtek gondolkozni. Most nem szeretnék itt kitérni a könyv egyik-másik fejezetére, mert sok dolog van, amit amúgy “tudtunk”, de ebben a csomagolásban újraolvasva sokkal jobban megértettünk. Rengeteg egyéb, amiről nem voltunk biztosak, de a könyvben megtaláltuk rá a választ, nem is beszélve a nekünk teljesen új dolgokról, melyeket a könyv leír. Köszönjük szépen a Könyvet. Ajánlottam más fuvarozóknak is. Elkérték, és azt mondták, fognak rendelni. Tisztelettel: Szegedi László, Sepsiszentgyörgy, Székelyföld


Gratulálok! A könyv sok hasznos tanáccsal , és a legfontosabb értelmezhető tanácsokkal látott el. Számomra, és a cég számára is sok hasznos információra tettünk szert. Köszönöm a könyv megalkotóinak, hogy tudásaikkal segítették munkánkat!Fuvarozó vállalkozó


A vezetési és pihenőidők szakszerű alkalmazása; munkaidők elszámolása; korongos és digitális tachográfok használata. Ezek a főbb szempontok, de az egész könyv egy kincs!Krausz Róbert, Global Transzport Kft.


 

Kérem az AETR könyvet!

0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Avatar placeholder

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .