Fontos kérdések az AETR-el kapcsolatban

 
  • Egy nemrégiben nyugdíjba vonult, volt NKH ellenőr szerint folyamatosan növekszik hazánkban is a fuvarozó vállalkozások bírságolásának száma - és az AETR ellenőrzések egyre keményebbé válnak. Mit tehetünk? Elejét lehetne venni ezeknek az AETR-bírságoknak?
  • Meg lehetne akár csak egy kicsit is jobban felelni az AETR területén létező törvényeknek, jogszabályoknak? Lenne ennek értelme? Hasznos lenne ez?
  • Mit jelentene NEKED konkrét pénzügyi megtakarításban, ha egy kicsit jobban megfelelhetnél az AETR vezetési időknek és pihenőidőknek? Sőt, mi van akkor, ha a hatóság szerinti "vezetési idő" a valóságban nem is az? Hasznodra válna tudni és felhasználni ezt?
  • És ha sokkal biztosabb lennél abban, hogyan kell az AETR-ben előírt analóg tachográf korongot megfelelően kitölteni és használni, valamint a digitális tachográfot és kártyákat megfelelően használni, ezáltal elkerülni, illetve minimálisra csökkenteni az AETR-bírságokat? (Egyetlen apró hiba egy korongon már több tízezres bírság lehet.) Legyinthetsz erre - amíg nem Neked kell fizetned ezt!
  • Lehetsz egyáltalán BIZTONSÁGBAN ezen a téren? Mit tehetsz, mint fuvarozó, illetve járművezető az AETR-szabályozással kapcsolatban? Mit KELLENE tenned?
  • Mit tehetsz akkor, ha már "kész a baj" (azaz, megbüntették a járművezetőt, várható egy telephelyi vagy munkaügyi ellenőrzés cégednél, stb.)? Tudtad, hogy a fuvarozók jelentős hányada csak akkor tesz valamit, amikor a büntetés(ek) mértéke meghaladja azt a szintet, amit "tolerancia küszöbnek" nevezhetnénk? Amikor már "igazán fáj"?
  • Egyáltalán, tényleg MUSZÁJ tenned valamit az AETR-előírásokra vonatkozólag, vagy elég, ha csak kényelmesen hátradőlsz?

A rossz hír az, hogy nem elég hátradőlnöd, tényleg tenned kell valamit, ahogy azt a fenti idézetben is írtam. Sajnos, ma már egyre kevésbé lehet figyelmen kívül hagyni az AETR előírásokat - ha lehetett egyáltalán valamikor is. A jó hír pedig az, hogy most sokat tehetsz ez ügyben! (Nem ígérünk semmit, de az biztos, hogy ezek az ingyenes anyagok nagy segítségedre lesznek.)

 

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata
INGYENES 16 részes AETR tanulmánysorozat fuvarozóknak, szállítmányozóknak, sofőröknek! Az oktatóanyag értéke 23.000,- forint, de MOST DÍJTALANUL megkaphatod ezeket!!!
  tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata  

MOST egy16 részes AETR- tanulmánysorozathoz juthatsz DÍJTALANUL, amely AZONNAL felhasználható értékes cikkeket (napi 1-et), valamint HÁROM hasznos videót és egy bónusz cikket foglal magában. Az INGYENES tanulmányok révén csökkentheted az AETR-bírságokat. És tesztelheted tudásodat is. Enélkül sehova!

EHHEZ MINDÖSSZE REGISZTRÁLNOD KELL AZ ALÁBBI ŰRLAPON. ILYEN EGYSZERŰ! HA EDDIG NEM REGISZTRÁLTÁL, TEDDE MEG MOST!

Szerezz meg egy egyedülálló videót is INGYEN! Hogyan bizonyíthatod az AETR pihenőidőt? - Az új Tevékenységigazoló lappal szinte bármit igazolhatsz!

Tudtad, hogy egy AETR-rel kapcsolatos bírság a járművezető részére halmazatilag egy eljárás során elérheti a 800.000,-forintot, ugyanezért a vállalkozás 2 millió 200 ezerre büntethető egy eljárás során? És mi van, ha TÖBB eljárás keretében vizsgálják a vállalkozást?...

Az AETR-ben az egyik legtöbb büntetési tétel alapját a pihenőidők vagy egyéb tevékenységek NEM MEGFELELŐ igazolása képezi. Miért?

Vezetéskor ugye betesszük a korongot vagy a kártyát a tachográfba...

A munka végén többnyire kivesszük a korongot, hogy megkezdjük a pihenőidőt...

Vagy mégsem?

Lehet, hogy bent kéne hagyni, és azzal húzni a pihenőt?

  • korongot/kártyát használjunk a pihenők igazolásához, a hátulján vagy a kinyomaton rajzolva a jeleket, vagy esetleg Tevékenységigazoló lapot?
  • esetleg úgy helyes, ha a tachográffal rajzoltatjuk a pihenőjeleket a korongra, illetve a kártyára?
  • és mikor melyikért büntetnek meg, illetve hogyan csináljuk helyesen?
  • sőt, milyen esetekben és pontosan hogyan kell használni a Tevékenységigazoló lapot, amikor használni kell?
Ez a dolog SOKKAL fontosabb annál, hogy egyszerűen csak figyelmen kívül hagyd! Túl sok múlik rajta.

Eddig több, mint 2100 személy (járművezető, speditőr, fuvarozó vállalkozó, stb.) iratkozott fel INGYENES AETR tanulmány-sorozatomra, és több százan kaptak segítséget ennek révén munkájukhoz. A tanulmányok értéke 23.000,- Ft, de most INGYEN megkaphatod ezeket. Ehhez mindössze regisztrálod kell az alábbi űrlapon!

 

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata


Add meg az e-mail címed és én AZONNAL elküldöm neked a 25 legfontosabb, leggyakrabban ellenőrzött jogszabályt a közúti szállítmányozás területén, valamint a 16 részes INGYENES tanulmánysorozatot (napi 1-et), melyek AZONNAL felhasználható, nagyon hasznos információkkal szolgálnak munkádhoz! Ehhez a BAL oldali űrlapon kell regisztrálnod.

Ha így teszel, akkor bónuszként megkapod a Tevékenységigazoló lapról szóló 21 perces videót is, mely az AETR-megfelelés egyik legfontosabb része! A videó a Nemzeti Közlekedési Hatóság hivatalos állásfoglalását is tartalmazza! Azt hiszem, TÉGED is érdekelhet ez a dolog...

Figyelem! Ahhoz, hogy ezt a bónusz videót is megkaphasd, mindössze a teljes információkat tartalmazó bal oldali űrlapon kell regisztrálnod. Ebben az esetben kapsz még egy, az AETR vezetési idővel és pihenőidővel kapcsolatos teljes meghatározást is: alapvető fogalmak az AETR-rel kapcsolatban (vezetési idők, pihenőidők, heti kétheti vezetési idő és pihenőidő, megszakítás, szünet, készenlét, stb.), valamint néhány alapfogalmat a szállítmányozással kapcsolatban.


Ha még nem tetted volna, kérd MOST az INGYENES tanulmány-sorozatot!

 

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

   
 
INGYENES 16 részes tanulmány sorozat fuvarozóknak!
 
tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használataKüldd el nekem MOST az INGYENES AETR-KVÍZT, az INGYENES 16 részes tanulmányt, az alapvető meghatározásokat PLUSZ a Tevékenységigazoló lapról szóló cikket és INGYEN videókat is!!!
Vezetéknév*:
Keresztnév*:
E-mail cím*:
Város*:
Lakcím + irányítósz.*:
Mobil szám*:
tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata
Csak az AETR-KVÍZT kérem, a 16 részes INGYENES tanulmányok, a 3 videó és az alapvető meghatározások NÉLKÜL!!!  
  Figyelem! Ha itt adod meg adataidat, nem jár az ingyenes 16 részes tanulmány, a videó a Tevékenység igazoló lap használatáról és az alapvető meghatározások!
Keresztnév*:
E-mail cím*:
Város*:
 

 

Tetszett? Oszd meg ismerőseiddel!