Esettenaulmányok, hibák

 

Légy képben és tanulj mások esetéből, hibáiból!

Tanulj MÁSOK hibájából!

Esettanulmányok, cikkek, naprakész hírek és információk, aktuális témák fuvarozóknak és szállítóknak – sofőröknek, vállalkozásoknak

 

 

A legsúlyosabb hiba, amit egy fuvarozó vagy szállító elkövethet, ha hitelt ad a “parkolói oktatásnak” vagy a “ha az ellenőr így mondta, akkor ez biztosan így van” elképzelésnek

Az elmúlt évek szörnyű nagy tanulsága ezen állítás
naaaagy igazsága! És ez sok sofőrnek vagy vállalkozásnak sok tízmillió forintjába került – eddig, FELESLEGESEN!

Kemény tapasztalatok árán, de az évek során megtanultuk a leckét, miszerint…

Kemény tapasztalatok árán tanultuk meg a leckét...

Kemény tapasztalatok árán tanultuk meg a leckét…

  • …”ha az ellenőr azt mondta, hogy ez így van”, akkor az egyáltalán NEM biztos, hogy úgy is van!
  • …ha a kolléga a parkolóban így “oktatta” a szabályokat (“osztotta az észt”), akkor jobb, ha elfelejted, amit mondott, mert épp a legsúlyosabb hamis adatok elterjedésének forrását látod, amik VÉGZETESEK lehetnek!!!

Ez MA IS nagyon gyakran
így zajlik, ami KOMOLYAN VESZÉLYEZTET téged!!! Vizsgáld meg MAGAD, hogy ez így van-e, ha nem hiszel nekem! De én már épp eleget olvastam mindkettőből…

Hétről hétre kapok olyan kérdéseket, amik azzal kapcsolatosak, hogy “az ellenőr azt mondta”, vagy “a kollégák szerint…”

Ezek egy része igaz, másik része teljesen hülyeség!

  • Honnan tudod, hogy melyik igaz?
  • Honnan tudod, hogy mit tegyél vagy ne tegyél
  • Honnan tudod, hogy ha megfogfadod az ellenőr vagy a kolléga tanácsát, akkor nem kerülsz bajba? Amikor megkapod a 270 ezres csekkedet,
    akkor már késő elgondolkodni ezen…

 

 

“Ha nem érek vissza a vezetési idő alatt” – és egyéb, mindennapos esetetek, amik csak megtörténhetnek fuvarozókkal, sofőrökkel, vállalkozásokkal

A következő dolgokat mondhatom neked, az elmúlt hónapok/évek tapasztalatából!

megoldást?

Minden helyzetben tudod a megoldást?

  • Vannak dolgok, amikről mindenképpen értesülnöd, tudnod kell. Nincs mese!

  • Történnek események, amikből le KELL vonnod a tanulságokat, még ha nem is veled történnek…

  • Vannak helyzetek, amiket fogalmad sincs, hogyan oldj meg

  • Mondanak dolgokat neked, amikről nem tudod eldönteni, hogy igaz-e (pl. a főnököd, a kollégád vagy egy ellenőr). Ilyenkor elbizonytalanodsz…

  • Előfordulnak olyan időszakos történések, amikből semmiképpen nem kellene kimaradnod (pl. jogszabály vagy egyéb szabályváltozások, amikről bizony tudnod kell)…
  • Vannak kérdéseid, amiket felteszel, mert nem tudod rá a BIZTOS választ. Például az alábbi:

Te tudod a választ erre a kérdésre?

 

 

“Légy képben és tanulj mások esetéből!”

A cél, amit el akarsz érni tehát, kettős:

Légy képben és tanulj MÁSOK esetéből!

Légy képben és tanulj MÁSOK esetéből!

  1. Mindig képben lenni, friss információkkal rendelkezni, ismerni a változásokat, amik érinthetik a vállalkozásod.
  2. Rendszeresen Esettanulmányokat szerezni, amik MÁSOK hibáiból, nehézségeiből vagy éppen sikeres megoldásaikból származik, amikre esetleg nem is gondoltál, és hasznosítani ezeket a SAJÁT vállalkozásodban.

Ez két olyan alapvető cél, ami nélkül egyébként nem is lenne szabad működnie SEMMILYEN vállalkozásnak.

  • Az AETR könyv nagyon sokat segíthet a munkádban, hiszen az adja az ALAPOKAT.
  • Egy céges oktatás segíthet a saját helyzetek megoldásában és a hatóság által elvárt éves kötelező oktatás “letudásában”.
  • Egy tanácsadás egy adott helyzet megoldására irányul, és ez meglehetősen költséges.

Amiről most beszélek, az ezeken FELÜL van, vagy ezek MELLETT, mivel ez MÁSRÓL szól.

Ez egy olyan rendszeres szolgáltatás, ami túlmutat az ingyenes, 16 részes tanulmány sorozaton, nem csak tartalmában és mennyiségében, hanem használatba vételi formájában is. Másképp van segítségedre, mint a könyv, és másképp, mint az oktatás vagy tanácsadás (lehet, hogy ez utóbbi kettőt sosem vetted igénybe).

 

Ez pedig a “légy képben és tanulj mások esetéből” kampány. Lényegében egy tagság vagy előfizetés, ami fél évre szól, és ezen fél év alatt hozzájuthatsz mindazokhoz a dolgokhoz, amit a tagságod magában foglal.

 

CSAK AZOK SZÁMÁRA, akik valóban akarják a fenti 2 célkitűzést! A “többiek” most nem játszanak…

Három lehetőség közül választhatsz:

  1. Féléves előfizetővé válsz az Alapszolgáltatás csomagra.
  2. Féléves előfizetővé válsz a VIP Aranycsomagra.
  3. Féléves előfizetővé válsz a Multi Gyémántcsomagra.

 

Cikkek, hanganyagok, videók – nézd meg MOST!

Get the Flash Player to see this content.

Létfontosságú információk, amikhez SEHIGY MÁSHOGY nem juthatsz hozzá, csak így!

 

 

1. Alapcsomag – fél éves előfizetés

Az Alapcsomag fél évre a következőt tartalmazza:

Alapcsomag féléves előfizetés

Kattints ide, és új ablakban nézd meg az összefoglalót!

3,700 Ft + áfa

(napi 20 Ft a biztonságért).

Megrendelem az előfizetést

 

 

 

 

2. VIP Aranycsomag – fél éves előfizetés

Legjobb ajánlat!

A VIP Aranycsomag fél évre a következőt tartalmazza:

VIP Aranycsomag féléves előfizetés

Kattints ide, és új ablakban nézd meg az összefoglalót!

9,700 Ft + áfa

(magában foglalja az
Alapcsomag szolgáltatásait is).

Megrendelem az előfizetést
Legjobb ajánlat!

 

 

3. Multi Gyémántcsomag – fél éves előfizetés

A Multi Gyémántcsomag fél évre a következőt tartalmazza:

Multi Gyémántcsomag féléves előfizetés

Kattints ide, és a lenyíló ablakban nézd meg az összefoglalót!

24,700 Ft + áfa

(magában foglalja az
Alapcsomag szolgáltatásait is).


Megrendelem az előfizetést

 

 

 

Cikkek, hanganyagok, videók – nézd meg MOST!

Get the Flash Player to see this content.

Létfontosságú információk, amikhez SEHIGY MÁSHOGY nem juthatsz hozzá, csak így!

 

 

“Képben leszek és tanulok mások és a magam hibájából” – regisztráció

 

Még abból is rengeteget tanulhatsz, ha másvalaki bírságot ap. Ez persze nagyon sajnálatos dolog, de nap mint nap megtörténik. Mivel megtörténik, a legjobb az, ha MINDENKI tanul belőle, leginkább TE!

Ezeket az eseteket is megosztjuk VELED, amennyiben igénybe veszed a 3 csomag valamelyikét (plusz a fentieket, természetesen). Higgy nekem, hogy NAGYON sokat lehet tanulni az ilyen esetekből!

  1. Alapcsomag félévre, ami magában foglal azonnal letölthető 30 cikket.
  2. VIP Aranycsomag félévre, további 20 hanganyaggal, 9 videóval, skype konzultációval, havi 1 speciális, szakmai kérdéssel.
  3. Multi Gyémántcsomag félévre, ami a fentieken túl további extrákat foglal magában, ahogy azt olvashattad.

 

Akármelyik formát is választod, néhány fontos tudnivaló:

  • az előfizetések célja, hogy az ingyenes anyagokon felül, amiket eddig olvashattál további olyan hasznos, extra információkhoz juthass hozzá  – ahogyan azt fentebb részleteztük -, melyek jelentős tudáshoz juttatnak, és olyan információkkal látnak el (beleértve a friss híreket, értesüléseket, változásokat is), melyeket amúgy magadtól nehéz lenne megszerezni,
  • ezen információk révén még jelentősebb lépéseket teszel a írságok
    megelőzésére – főleg, ha a VIP csomagra vagy a Mult csomagra regisztrálsz,
  • az információkhoz a regisztrációs díj beérkezése után, egy egyéni jelszó megadását követően juthatsz hozzá, és ezt követően leszel jogosult a rendszer igénybe ételére
  • az anyagok másolása (kivéve saját magad számára) és továbbítása a mi írásos hozzájárulásunk nélkül NEM megengedett: ezek több év munkájának és tapasztalatának eredményei, ezért tisztességtelen lenne másnak ingyen kiadnod ezeket, miközben te fizetsz érte,
  • azok az információk, amiket előfizetőként kapsz, messze túlhaladják azt az értéket, amit te fizetsz érte: sokszor 10 éves fuvarozói “pályafutás” alatt sem jutsz annyi VALÓDI (igaz, szakértői) információhoz, mint amennyihez előfizetőként juthatsz.
Tanulj mások hibájából!

Tanulj mások hibájából!

Ezzel a regisztrációval tehát a saját dolgodat könnyíted meg, illetve jóval nagyobb biztonságban tudhatod magad és vállalkozásodat. És a kamion vagy busz vezetés olyan lehet, mint “a régi szép időkben”.

A 6 évre visszanyúló tapasztalatok azt mutatják, hogy a rendszeresen kapott újabb és újabb cikkek, tanulmányok, anyagok, videók az évek alatt rendkívül hasznosnak bizonyultak a fuvarozók számára – így minden bizonnyal SZÁMODRA is azok lesznek. Úgy menj ki az útra, hogy ne attól rettegj, mi fog történni egy ellenőrzésen…

Ezek a cikkek, írások, esettanulmányok komoly értéket képviseltek eddig is és fognak ezután is, és önmagukban referenciaanyagként használhatóak. Ezeket az anyagokat és a heti/kétheti friss információkat, esettanulmányokat CSAKIS az előfizetői szolgáltatással szerezheted meg!

Tehát, ha továbbra is folyamatosan “képben akarsz maradni”, és nem mellesleg rengeteg értékes információhoz akarsz jutni AZONNAL, akkor egy dolgot tehetsz:

Regisztrálj MOST!