nov 272011
 

Három fontos kérdést érdemes boncolgatni, illetve megválaszolni:

  1. Elkerülhető-e egyáltalán az AETR-el kapcsolatos bírság?
  2. Mindenképpen ki kell-e fizetned azt?
  3. KINEK kell fizetnie a bírságot?

Cáfolj meg, vess rám követ vagy ítélj el, ha ezt mondom, de tutira biztos vagyok benne, hogy mindhárom dolog komolyan és mélyen érdekel téged.

Menjünk sorban!


Elkerülhető-e egyáltalán az AETR-el kapcsolatos bírság?

A válasz annyiban nem egyszerű, hogy ez egy több tényezős dolog (matematikai nyelven szólva többváltozós függvény vagy több ismeretlenes egyenlet).

Mitől függ ez?

  1. Egyrészt attól, mi van leírva a jogszabályokban az ellenőrzésekkel és bírságokkal kapcsolatban. Ugyanis, fontos tudni, hogy a hatóságnak abban az esetben, ha (jogos) szabálytalanságot talál (pl. egy 12 perces túlvezetés vagy 8 perccel kevesebb pihenőidő vagy akármi), a büntetéskor nincs mérlegelési jogköre! Tetszik neked vagy sem, ha "elkap", és ez jogos (vagyis, tényleg szabályt szegtél), akkor neki pontosan le van írva egy táblázatba, hogy ezért mennyi bírságot KELL kiszabnia. NINCS apelláta, nincs "enyhítő körülmény": ha elkövetted a szabálysértést, akkor neki ki kell szabnia a közigazgatási bírságot (ami adók módjára behajtható). Ha tehát jogos a szankció, akkor a bírság nem kerülhető el és még az is kérdéses, hogy utólagosan mérsékelhető-e! Sofőrbírság esetén, ahogy azt korábbi cikkemben is írtam, ebben az esetben csak a részletfizetés kérvényezése marad.S

  2. Ennek egy másik lehetséges verziója, ha a büntetés jogtalan. Ekkor egy másik helyzet áll elő, amikor is neked egyéb lehetőségeid vannak arra, hogy a büntetés kiszabását megakadályozd vagy legalábbis olyan helyzetet teremts (szabályosan!), ami később a büntetés eltörléséhez vezethet. Erről az oktatóanyagainkban tanulhatsz. Tehát, jogtalan bírság esetén van lehetőség a szankció utólagos eltörlésére. Erre volt példa az, amikor egy járművezetőt 5,5 órás folyamatos vezetésért bírságoltak meg, és utólag könnyen bizonyítható volt, hogy ez teljesen jogtalan, mert valójában a tényleges vezetési ideje 3 óra 32 perc volt. Ehhez azonban a sofőrnek is felkészültnek kell előzetesen lennie!

  3. Egy fontos tényező, és talán ez előző 2 pontból ez kiderülhet, hogy a sofőr és a vállalkozás felkészültsége és előrelátása kiemelkedő fontosságú! Sosem lehet elégszer elmondani, hogy a megelőzés és felkészültség MINDIG jóval kifizetődőbb, mint az, ha egy "vészhelyzetet" utólag kell kezelni. A legtöbb vészhelyzet bármivel kapcsolatban kellő előrelátással, felkészültséggel megelőzhető. Ez jóval gazdaságosabb, mint az utólagos kezelés (egy "hülye" példa: ha kihúzod a vasalót és emiatt nem ég le a lakás az jóval kifizetődőbb, mint bedugva hagyni a vaslót és elmenni otthonról; vagy karácsonykor gyakori a gyertyák okozta tűzeset, de rengeteg példát lehetne említeni). A lényeg, hogy a bírságok elkerülésének bizonyítottan, határozottan és minden kétséget kizáróan leghatékonyabb módja a járművezetők és a vállalkozás felkészültsége (oktatás) és odafigyelése. Erre több száz példát tudnék mondani már pályafutásom alatt. Erre az oktatóanyagaink kiválóak és bizonyítottan hatékonyak. (Csak egyetlen hozzászólást hadd idézzek valakitől, aki épp a napokban vásárolta meg a teljes csomagot - a nevét nem említem, mert nem hatalmazott fel rá előzetesen:  Tisztelt Kuzma úr! A mai nap megkaptam a csomagot, amit rendeltem öntől ( AETR könyv + oktató DVD). Rögtön bele is olvastam a könyvbe és belenéztem egy-két cd-be is. Nagyon érdekes és tanulságos dolgokat hallottam, és olvastam. Nem bántam meg, hogy hallgattam az ön email-jére, és megrendeltem. Nagyon hálás vagyok érte, és természetesen jövőre is szeretném, ha az akadémiával kapcsolatba, és vele együtt önnel is lehetnék. Köszönöm eddig is a sok hasznos információt, amit küldött, és hálás vagyok érte.
    Még egyszer köszönök mindent, sok erőt, jó egészséget, és sok sikert kívánok a jövőbeni munkáihoz. Maradok tisztelettel: F. Csaba, **** kft.)

Tehát, az elkerülhetőség kismértékben függ a szerncsétől, sokkal inkább a kellő felkészültségtől és az erre alapozott megelőzéstől. Ha egy kiszabott bírság jogos, akkor már nem sok mindent lehet tenni (főleg a sofőrök esetében). Marad a részletfizetés. A jogtalan bírság esetén is megkövetelt a felkészültség a helyzet kezeléséhez, de ez jóval könnyebben megelőzhető. (Megjegyzem, hogy a bírság elkerülésének az a módja, miszerint lefizetjük az ellenőrt, hogy elengedjen nem csak, hogy törvényellenes, amit mi SENKINEK NEM tanácsolunk, és ha kiderül, akkor sokkal keményebbé válik a helyzet, hanem egy esetleg bekövetkező baleset miatt, amit az elalvás okozott, amit az ellenőr elengedett, hogyan számolsz el a lelkiismereteddel? Ezt NEM lehet pénzzel mérni...)

Még egy gondolat. Van ennek egy olyan oldala is, amit kevésbé szoktak érteni vagy kevésbé szoktak egyáltalán tudni, hogy erre figyelni kellene. Ilyen például a gépkocsivezetők egyszerűsített foglalkoztatásának módja, valamint a munkaidőkeret helyes alkalmazása a fuvarozó vállalkozások esetében. De ide tartozik a tachográf adatok szerepe a bérszámfejtésben, a "jelenléti ívek" (helyesebben: munkaidő-nyilvántartások) vezetése, elkészítése, és az ezekre vonatkozó megőrzési kötelezettség. Ha valami újat mondtam most, akkor tudod, miről beszélek. Az oktatóanyagaink erre is kiváló megoldást adnak.





Mindenképpen ki kell-e fizetned a bírságot?

Rendkívüli karácsonyi akció minden termékre - teljes végkiárusítás!

A rövid válasz az, hogy ha jogos, akkor igen, ha jogtalan, akkor nagy valószínűséggel nem, mert meg lehet fellebbezni és érdemes is végigcsinálni ezt.

Fentebb már kifejtettem, hogy mit jelent a jogos bírság: ha bizonyíthatóan megszegted az előírásokat, akkor a bírság nagy valószínűséggel jogos, és az érvényes, az adott államban létező jogszabályban rögzített bírság kiszabását és behajtását nem kerülheted el. (A külföldi bírságokkal kapcsolatban, azok behajthatóságáról, stb. Kecskés Imre a 3,5 órás DVD-n beszél, ami azért fontos lehet neked.)

Most persze lehetne vitatkozni arról, hogy a te nézőpontodból vett "másik oldal" hozzáállása milyen. Vagyis, hogy mi múlik az ellenőrön, aki ellenőriz, az ő hozzáállásán. Korábban írtam már arról, hogy egyre jobban odafigyelnek arra, hogy megfelelően képezzék őket és leginkább olyan bírságokat szabnak ki, ami úgymond "egyértelmű". És az utóbbi időben, amikor megkeresett valaki azzal kapcsolatban, hogy megbüntették és jogos volt-e, minden estben azt kellett mondanom, hogy a bírság jogos volt. DE az is igaz, hogy minden esetben ez a bírság kellő felkészültséggel elkerülhető lett volna - lásd a múltkori 400 ezres példát!

Ez is azt bizonyítja, hogy az ellenőrök egyre felkészültebbek és neked egyre inkább csak az a - amúgy jogszabály által előírt - lehetőséged marad, hogy te is maximálisan felkészülsz és betartod a szabályokat.

Az is igaz, hogy az emberi gonoszságot, rosszindulatot nem lehet kihagyni a számításból, és mondhatnád azt, hogy "ha akar, akkor úgyis megbüntet". Ez lehet, hogy így van, lehet, hogy nem, de azért KÉT dolog még itt is igaz:

  • nem mindegy, hogy mennyire büntetnek, és
  • nem biztos, hogy jogos a bírság.

Ezt a dolgot NE hagyd ki a számításból! Ha az ellenőr rosszindulatú és "csak azért is" megbüntet, akkor ezzel ott a helyszínen nem tudsz mit tenni (vagyis tudsz, erről az oktatóanyagokban olvashatsz, nézhetsz, hallgathatsz). Végül is nem verheted meg vagy ilyesmi. De nagyon is valószínű az, hogy ha te kellően felkészült vagy és igyekeztél mindent betartani, akkor vagy csak valami kisebb dologba tud belekötni, és mondjuk kapsz egy 10-30 ezer forintos bírságot, ami persze nem jó, de mégsem egy "tuti 400 ezres", vagy jogtalanul büntet meg egy nagyobb összegre, amit utólag kezelhetsz. A rosszindulat- az rosszindulat, de még ezen is enyhíthetsz kellő felkészültséggel és előrelátással, ha már volt olyan peched, hogy egy ilyen ellenőrt fogj ki.




KINEK kell fizetnie a bírságot?

Nemrég ment el tőlem az a sofőr, akinek ki kell fizetnie a 400 ezer forintot

Nagyon leegyszerűsítve annak, akit a Határozatban megjelölnek.

Ha a járművezetőt bírságolják meg, akkor a Határozatban nagy valószínűséggel az fog szerepelni, hogy "Gipsz Jakab, a bírság mértéke 400.000,- forint" (persze nem szó szerint). Ha a vállalkozást ellenőrzik és bírságolják meg, akkor az esetek 99%-ában a vállalkozás kapja a bírságot.

Egy eljárás során a vállalkozásra kiszabható bírságok összege 800.000,- forint lehet, halmazati bírságként. Vállalkozás estében ez az összeg 2.2 millió forint.

Lehetséges olyan is, hogy ha a hatóság azt állapítja meg, hogy a vállalkozás is vétkes abban, hogy a sofőr szabálysértést követ el, akkor jogszabály lehetővé teszi a bírság megosztását. Tehát, ha a sofőrnél azt találják, hogy megszegte a vezetési időre vonatkozó előírást és emiatt 400.000,- forintos bírság vár rá, akkor a vállalkozás ellenőrzése során mondhatják azt, hogy mivel a vállalkozás nem ellenőrizte és szankcionálta kellő rendszerességgel a járművezetőt, valamint nem gondoskodott a megfelelő oktatásáról, ezért egyrészt megosztják ezt a bírságot (pl. 50-50% arányban) a sofőr és a vállalkozás között, másrészt - az ellenőrzés során találtak függvényében - további szankciókkal is sújtható a vállalkozás. Erre például az 561/2006/EK rendelet ad lehetőséget, hiszen ennek a III. Fejezet 10. cikk (3) pontja szerint: A szállítási vállalkozás felelős a vállalkozás járművezetői által elkövetett szabálysértésekért, akkor is, ha a szabálysértést egy másik tagállam vagy harmadik ország területén követték el. A tagállamok azon jogának sérelme nélkül, hogy a szállítási vállalkozásokat teljes mértékben felelősnek tartsák, a tagállamok ezt a felelősséget attól tehetik függővé, hogy a szállítási vállalkozás az (1) és a (2) bekezdésben foglaltakat megsértette-e. A tagállamok figyelembe vehetnek bármely bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy a szállítási vállalkozást ésszerűen nem lehet az elkövetett jogsértésért felelősnek tekinteni. 

Ezek a bizonyítékok nagyon lényegesek. Az AETR könyv és hozzá a CD-k ezekre is teljes megoldást adnak.

 

 


 

Az ellenőrök csak azokat tudják megbüntetni, akik felkészületlenek, figyelmetlenek és nem tanulnak. NEKIK fellebbezniük sem érdemes.

 

2012-re bebiztosítom magam az AETR-el kapcsolatban!Az AETR könyv egész egyszerűen az az alapkönyv, amire minden más épülhet. Ezt nem én mondom, hanem azok, akik eddig már megvásárolták, elolvasták és használják. Már közel 600-an vannak február óta!

Egy életből vett tapasztalat: aki felkészült, "ismeri a dörgést", "képben van" és képes is használni a tanultakat, sokkal kevésbé érik meglepetések, bírságok, nehézségek.

Ezért hát HASZNÁLD FEL a könyv és a CD-k nyújtotta kiemelkedő tudást!




DE mit kapsz még GRÁTISZBA a könyv mellé?

Az a célunk, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki BELŐLED! A lehető legtöbbet adjuk egy minimális befektetésért cserébe. És a tapasztalat az, hogy ebben NAGYON is sikeresek vagyunk és jó példával járunk elől mások számára is. Ezért még BÓNUSZOKAT is kapsz a könyv mellé, hogy az ár/érték arány még kézzelfoghatóbb legyen számodra!

  • felteheted a 3 legégetőbb kérdésedet, ami a leginkább foglalkoztatja a vállalkozásodat, amire a leginkább szeretnél választ kapni, ami már régóta olyan kérdésként él benned, amit senki nem tudott számodra érdemi módon megválaszolni: mi ezeket megválaszoljuk;
  • beküldheted 3 "leggázosabb" korongodat, amiről úgy gondolod, "ezzel nagyon nem tudok mit kezdeni", és szeretnéd, ha elmondanánk róla a véleményünket; szeretnéd, hogy megtudd, mik voltak a hibák ezeken a korongokon, de nem igazán tudod: mi megválaszoljuk ezt is;
  • a már létező AETR "fegyverarzenált", amiből sok százat vásároltatok az elmúlt hónapban, ÓRIÁSI kedvezménnyel vásárolhatod meg a könyv mellé, így, ha lemaradtál valamiről, akkor ezáltal módodban áll kiegészítened a könyvtáradat; (egyszerűen olyan átfogó ez a témakör, hogy noha vannak átfedések az egyes anyagok között, mégis, mindegyik anyag egy kicsit más szemszögből világítja meg a dolgokat); nem csak most teheted ezt meg, hanem bármikor a jövőben, ha úgy döntesz, hogy ezeket szeretnéd birtokolni;
  • Egy 5 órás videót, ami a Dankó Lászlóval és Kecskés Imrével, két egykori Közlekedési Felügyeleti ellenőrrel, a könyv lektoraival készült videóra vett interjút tartalmazza! Évek óta együtt dolgozunk, és mivel mindketten a Közlekedési Felügyeletnél dolgoztak ellenőrként, így tapasztalataik révén a velük készített kb. 5 órányi tömény információ felbecsülhetetlenül értékes kiegészítő a könyv mellé. Ezt INGYEN, GRÁTISZBA kapod, amennyiben megrendeled a könyvet! Az 5 órányi videó értéke: 5.500,- Ft. ÉS EZ GRÁTISZ!

 

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak

 



2 CD a könyv mellé - ERŐSEN AJÁNLOTT!!!


A könyv mellé KÉT CD-t is kiadtunk, amik nagyon hasznosak, mivel még teljesebbé teszik a könyv megértését, használatát.
AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak

Az egyik CD-n a könyv még könnyebb megértésével kapcsolatban hallhatsz hasznos információkat. Kiegészíti a könyvet, példákon keresztül adva még nagyobb megértést és további magyarázatokkal szolgál az egyes fejezetekhez, kiemelve a leglénygesebb pontokat, amikre okvetlenül figyelned kell, többek között az alábbi témákban:

  • Saját számlás szállítás buktatói: mi az, mi nem az (pl. egy tüzép KÉTFÉLE tevékenységgel bírhat: szállítás és fuvarozás is).
  • Mit tegyél, ha a pihenőidődet töltöd, és ellenőriznek? Mi a helyzet ekkor? Mi a teendő?
  • Elvihet-e az ellenőr ellenőrzés céljából?
  • Ellenőrizhetnek-e újra azért, amiért már egyszer ellenőriztek? Bírságolhatnak-e azért, amiért egyszer már szankcionáltak?
  • Mit jelent ténylegesen a MEGFELELŐ korongkitöltés és használat, beleértve a korong elejét és hátulját is?
  • Mi a menete a másik járműbe történő átszállás esetén? A korong cserék és váratlan helyzetek esete?
  • Járművezetői kötelességek - fontos információk!
  • Nehézségek, problémák, mizériák a pihenőidők megfelelő igazolásával kapcsolatban. A helytelen igazolás veszélyei.
  • Négykezes járatok: ellentmondások, félreértések, rossz értelmezések
  • A jogszabályok a MEGRENDELŐKRE, UTAZÁSSZERVEZŐKRE is vonatkoznak!
  • A mentesség megfelelő értelmezése, használata, buktatói - mire figyelj oda? Mi az az ALAPVETŐ dolog, amit mindenképpen tudnod kell?
  • Az utazó munkavállalók munkaideje - speciális törvényi vonatkozások értelmezése. Miért nem elég a Munka Törvénykönyve?
  • A lehetetlent eltöröltük! Megfelelhetsz az ellenőrzéseken!

Szemináriumi CD a könyv alapján, a nagyságrendekkel megnövelt tudás érdekében!

A könyv alapján 2012 április 7-én megtartott AETR szeminárium TELJES felvétele CD-n!

Az EGYETLEN CD, ami a teljes szemináriumot tartalmazza, Dankó László hozzászólásaival, magyarázataival, 32 résztvevő kérdéseivel.

A CD önmagában NEM vásárolható meg és CSAK a könyvvel együtt rendelhető (később sem lehet megrendelni). Ezért, ha MOST nem rendeled meg, akkor örökre lemaradsz erről a rendkívül fontos előadásról.

A CD hossza 5 óra 44 perc, és a könyv mellett bármikor meghallgatható.

A remekül felépített, részletes előadás mellett több tucat kérdést is meghallgathatsz, amik önmagukban komoly oktató erővel bírnak. De ezt CSAK a könyvvel együtt rendelheted.


Mit hagysz ki, ha NEM érdekel a könyv és a CD-k? Miről volt szó a szemináriumon?
AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak
  1. Bevezető, szeminárium indítása
  2. Nincs mentséged!
  3. AETR vagy 561-es rendelet?
  4. Fuvarozás vagy saját számlás szállítás?
  5. Birságolással kapcsolatos információk
  6. Menetlevél, fuvarlevél, hibás tachográf vagy korong
  7. Ellenőrzések, információk, és a 261-es rendeletről röviden
  8. Mit ellenőriznek - analóg tachográfok
  9. Mit ellenőriznek - digitális tachográfok
  10. További adatok az ellenőrzésekről - mit tehetsz?
  11. Súlyos megszegések
  12. E-jel kompatibilitás és a V-max értelmezése
  13. Korong eleje és hátulja - hatályon kívüli tevékenységek kezelése
  14. Koronghasználat járműváltás esetén
  15. Korongrajzolatok
  16. Digitális tachográf, UTC-idő, a telephelyen belüli mozgás ideje
  17. Járművezetői teendők, a módkapcsoló és a lerakónál töltött idő
  18. Négykezes
  19. Munka, szünet, napi és heti pihenőidők
  20. Napi és heti vezetési idők
  21. Kompon, vonaton történő szállítás
  22. Mentesség, kivételek, ezek igazolása
  23. Tevékenységigazoló lap
  24. Eltérések a vezetési és pihenőidőtől a gyakorlatban
  25. További kérdések
  26. Tesztkérdések megválaszolása, további információk
  27. Telephelyi ellenőrzések és a vállalkozás kötelezettségei - 1. rész
  28. Telephelyi ellenőrzések és a vállalkozás kötelezettségei - 2. rész
  29. Utazó munkavállalók munkaideje - 1. rész
  30. Utazó munkavállalók munkaideje - 2. rész
  31. Utazó munkavállalók munkaideje - 3. rész

 

Interjú Rádió 171. Kattints ide és hallgas meg egy részt a szemináriumból! Kérdések megválaszolása.

2. Kattints ide és hallgas meg egy részt a szemináriumból! Részlet az Utazó munkavállalók munkaideje előadásból.

A fenti 2 részlet kb. 20 perc az 5 és 3/4 órás szemináriumi CD-ből. Mégis, már ezekből is tanulhatsz! A teljes CD pedig új alapokra helyezi az AETR-tudásodat. A könyvvel együtt valódi kincs a fuvarozóknak és saját számlás szállítóknak.

 

Az út mellett már CSAK magadra számíthatsz.
Az út mellett már CSAK magadra számíthatsz. MINDEN azon múlik, mennyire vagy felkészült!
Kattints ide gyorsan, hogy beleolvass az eddigi könyvolvasók véleményébe! Ők mit csináltak ebben a helyzetben?

 

 



 


Mennyibe kerül a könyv? Az átlag bírság, amit egy sofőrre kiszabnak, 230 ezer forint. A könyv ennek közel 1/26-od részébe kerül csak! NEM KÉRDÉS, melyiket választod.



AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv mindössze 8.500,- ft + 5% Áfa áron megrendelő űrlap, valamint kiegészítő megrendelő az egyéb AETR anyagokra! (A bírság ennek TÖBBSZÖRÖSE.)

 

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv

Február 16-i kiadása óta már több, mint 500 db elfogyott belőle! Kattints ide, hogy lásd, mennyi van még belőle!

Add le rendelésed MOST! Rengeteg gondtól óvod meg magad.

Ez egy rendkívül értékes befektetés, mellyel a biztonságodat, és a bírságra költendő pénzedet válthatod meg!

(Megjegyzés: az adatokat minden reggel aktualizáljuk, frissítjük.)

 

Figyelem! Ha bármikor elakadsz a rendelés során, vagy valamit nem értesz, nehézségbe ütközik az űrlap kitöltése, akkor hívd a 06-70/379-4957-es telefonszámot! Kolléganőnk eligazít. Figyelem! Internet Explorer használata esetén előfordulhat, hogy nem működik az űrlap! Ha a magrendelést követően nem látod 4-5 másodpercen belül a "Gratulálunk" ablakot, akkor a rendelés nem sikerült. Ebben az esetben vagy hívj vagy használj Firefox-ot, Chrome-ot vagy Opera-t (böngészők).

 

 

Megszerzem
Ügyintéző adatai:
Neve:
E-mail címe:
Telefonszáma:

Szállítási cím (ide küldjük a könyvet):
Vevő neve:
Irányítószám:
Város:
Utca/házszám:
AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv + CD
Számlázási cím (amire a számlát kéred):
Ha ugyanaz, mint a szállítási cím, klikk ide!
Neve:
Irányítószám:
Város:
Utca/házszám:

Fizetés módja:

 

Személyes átvétel és fizetés megoldható, előzetes egyeztetést KÖVETŐEN. Személyes átvétel Tatabányán/Környebányán lehetséges! Ebben az esetben természetesen nincs csomagküldési díj.

Csomagküldés esetén mikorra kéred a kiszállítást? 

Honnan vagy kitől értesültél a könyvről? (Pl. Google Adwords, Interneten nézelődtél, barát/ismerős ajánlotta, hírlevél olvasó vagy, stb.) 

Egyéb megjegyzés: 

 

A "minimum kötelező" tananyagok, amikhez AUGUSZTUS 31-ig különleges BÓNUSZOK járnak (NE hagyd ki)!
Kérem Termék neve Ára Áfa Darab Bruttó ár
  8 500 Ft 5%
0
  490 Ft 27%
0
  880 Ft 27%
0

(Ha valamelyik CD-t nem kéred, vedd ki a pipát a négyzetből. De vigyázz! Később ezeket a CD-ket önállóan már NEM rendelheted meg, és a GRÁTISZOKAT sem kapod meg!!!

 

GRÁTISZ!!! EZT INGYEN KAPOD A KÖNYVHÖZ!!!

Dankó László és Kecskés Imre interjú A könyv és a fenti 2 alap CD megrendelés MELLÉ ingyen megnézheted a Dankó Lászlóval és Kecskés Imrével készített interjú videót. Ők a könyv lektorai, évek óta együtt dolgozunk, és mivel mindketten a Közlekedési Felügyeletnél dolgoztak ellenőrként, így tapasztalataik révén a velük készített kb. 5 órányi tömény információ felbecsülhetetlenül értékes kiegészítő a könyv mellé. Ezt INGYEN, GRÁTISZBA kapod, amennyiben megrendeled a könyvet!
Az 5 órányi videó értéke: 5.500,- Ft. GRÁTISZ!

 

 

További fegyverarzenál

 

ELMENT AZ ESZEM! EGY ŐRÜLT KEDVEZMÉNY, AUGUSZTUS 31-IG!!!

AETR 3 CD FIGYELEM! KIZÁRÓLAG a könyv és a fent bejelölt 2 alap CD megrendelése esetén hihetetlenül alacsony áron juthatsz további 3, nagyon népszerű és hasznos termékhez is!

Amennyiben AUGUSZTUS 31-ig megrendeled az AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyvet + hozzá a két alap CD-t (ami fentebb be van jelölve), akkor további BÓNUSZKÉNT az alábbi 3 CD-t 85%-os kedvezménnyel szerezheted meg! Ez egy egyedi, kizárólag a fenti időpontig érvényes, KIVÉTELES lehetőség, amivel élned KELL!!!

  1. 280 kérdéses AETR Tesztgyűjtemény (részletek itt).
  2. Válaszok DVD. Kb. 3,5 órás anyag, 210 kérdés megválaszolása videón, amit TI kérdeztetek (részletek itt).
  3. Szegedi AETR szeminárium Kecskés Imrével közösen 130 percben a lényeg. Sehol máshol nem hallható válaszok egy volt KF-ellenőrtől. Ezt a CD-t NEM lehet külön megvásárolni és SEHOGY MÁSHOGY nem juthatsz hozzá.
A három termék ára 16.300,- Ft helyett a könyv + a 2 CD mellé most csak 2.100,- Ft + Áfa, korlátozott ideig!!!
(Ha nem kéred ezt a 3 terméket, akkor vedd ki a pipát a négyzetből4)  db
A 3 CD/DVD értéke: 16.300,- Ft, ami augusztus 31-ig GRÁTISZ!

 

 

További fegyverarzenál

 

A "fegyverarzenál záróakkordjai". Ha nincsenek meg, akkor javasoljuk ezeket is, hogy "teljes legyen a könyvtárad". Figyelem! Ezen az akciós áron csakis akkor juthatsz hozzájuk, ha a könyvet is megvásárolod! Ha az adott tétel piros szövegére kattintasz, akkor egy rövid leírás jön fel azzal az anyaggal kapcsolatban.

 

Kérem Termék neve Ára Áfa Darab Bruttó ár
  1 900 Ft 27%
0
  1 300 Ft 27%
0
  1 600 Ft 27%
0
  8 900 Ft 27%
0
  11 900 Ft 27%
0

 

Összesen bruttó:

 0

 Ft

 

FONTOS! Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár részedre, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak.

A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 8 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől (kivéve az utánvétes megrendelés esetén, mivel ebben az esetben 2 munkanapon belül postára adjuk a csomagot, így a szolgáltatás nyújtása részünkről megtörténik, melynek révén megjelenik a fizetési kötelezettség a megrendelő felé).

Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 8 napon belül e-mailben jelezheted (info[@]aetr.hu). (Kivéve az imént részletezett utánvételes megrendelés esetében.) Ezt követően a megrendelés olyan érvényes szerződésnek minősül, ami jogi utón behajtható fizetési kötelezettséget jelent.

A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és az "Igen! AZONNAL kérem a könyvet, és az egyéb megjelölt anyagokat!" gombra való kattintással a Kuzma & Kuzma Bt-vel kötöd, Székhely: 1045 Budapest, Erzsébet u. 21., Adószám: 22157863-3-41

A megrendelt anyagokat légpárnás tasakban küldjük, ajánlottan, hogy ne sérüljön és hogy biztosan megkapd a szállítmányt.

Kiválaszthatod a fizetési módot, ami lehet készpénzes (személyes átvétel esetén), banki átutalásos vagy utánvétes. E két utóbbi esetén csomagküldési díjjal is számolnod kell. A csomagküldési díj Áfa-köteles továbbszámlázott díj, mely általában két tételből áll, arányosan megosztva: a könyv csomagküldési díja (5% áfát tartalmaz), valamint a CD és/vagy DVD csomagküldési díja (27% áfát tartalmaz). A csomagküldési díj a bejelölt alap 6 tétel esetén (AETR könyv + AETR CD + 2012 AETR szemináriumi CD + az "őrült kedvezmény"-ben felsorolt 3 CD) a következő:

  • banki átutalás esetén nettó 1.180,- Ft + 5% áfa (könyv) + nettó 330,- Ft + 27% áfa (CD-k). Összesen: bruttó 1.658,- Ft
  • utánvétel esetén nettó 2.220,- ft + 5% áfa (könyv) + nettó 330,- Ft + 27% áfa (CD-k). Összesen: bruttó 2.730,- Ft. Ez a csomagbiztosítási díjat is tartalmazza (hogy garantáltan megkapd a csomagot).

Természetesen, amennyiben a fentiektől eltérő termékeket rendeltél, akkor a csomagküldési díjak annak arányában változnak.

 

Miután az űrlap alján lévő gombra kattintottál...

  1. Először kapsz egy visszaigazoló e-mail-t a rendelésedről a postaládádba - ha ez a levél nem érkezne meg néhány órán belül, kérlek, jelezd felénk az ügyfélszolgálaton (info(kukac)aetr.hu), mert lehet, hogy elakadt valahol! Ezen visszaellenőrizheted, hogy a megrendeléseddel kapcsolatos adatok megfelelőek. Amennyiben bármit módosítani kell, azt a lehető leghamarabb jelezd felénk, hogy korrigálhassuk!
  2. Banki átutalás esetén 24 órán belül (vagy az első munkanapon) elküldjük részedre az általad megadott email-címre (amire a visszaigazolás is ment) a Számlát. Ezt kell 8 napon belül rendezned. Az eredeti Számlát a kifizetést követően a csomaggal együtt küldjük majd. Készpénzes megrendelés esetén előbb egy Díjbekérőt küldünk (mivel a készpénzes Számlát csak a tényleges kifizetéskor állíthatjuk ki). Ezt kell 8 napon belül kifizetned, majd ezt követően állítjuk ki a készpénzes Számlát, mely további teljesítést már nem igényel. Utánvét esetén 2 munkanapon belül elküldjük a csomagot, a Számlával együtt - neked csak a küldemény szállítójának kell majd fizetned, előre semmit.

 

FONTOS! Írd be az itt látható 5 jegyű kódot, hogy tudjuk, VALÓDI megrendelés történt, nem egy spam robot töltötte ki az űrlapot. Enélkül NEM jön el a megrendelésed! Ha nem olvasható a kód, akkor kattints az "Új kód kérése" gombra!
       Beírandó kód:  


 

 

 

Üdvözlettel:

Kuzma Ferenc AETR szakértő
info@aetr.hu
+36-70/391-2885

  3 hozzászólás to “Elkerülhetőek-e az AETR-bírságok vagy mindenképpen fizetned kell? Ki fizeti ezt?”

  1. Tisztelt Kuzma úr.
    Annyit szeretnék hozzáfüzni ,hogy 15 nap alatt két komplett ellenőrzésem volt.Angol VOSA és Osztrák rendőrségi ill.technikai vizsgálat. Egy havi korong gépkocsi fék, kormányösszekötő rázópad stb. Mindkét esetben tökéletes volt a gépkocsi is és a korongok is.A lényeg, hogy ha ugyanaz a vizsgálat Magyarországon történik x- összegbe került volna bármi.A toleranciát hirből sem ismerik kis hazánkban a hatóságok.Kint külföldön bár nem mindenhol 5-10-15 perces túlvezetésre rányomják a bélyegzőt mert tudják, hogy az ilyesmi előfordulhat persze nem heti rendszerességről beszélünk.Hazánkban ahol az autópályák mellett 3-4 kamionnak elég parkolóhely van agyon büntetnek bennünket esetleges túlvezetésért még ha 5 perc is az.Lehetek én bármennyire felkészült hibátlan ember nincs.A tipikus ha van rajtam sapka azért ha nincs azért.Egyéb iránt mindig elolvasom az ön által leirtakat és meg is próbálok okulni belőle.Nagyon nagy segitség ez nekünk nekem.Megköszönöm az eddigi munkáját és erőfeszitését.
    Tisztelettel Barna Ferenc.

  2. Tisztelt Kuzma úr.
    Azt szeretném tudni hogy van-e lehetőség a személyes megrendelésre, vásárlásra mert az én esetemben postai úton elég nehezen kivitelezhető. Elég gyakran járok Budapestre ezért ha van rá lehetőség akkor személyesen vásárolnék.
    Tisztelettel Szabó Attila

    • Kedves Attila!
      Igen, van, megoldható. Külföldre amúgy se szívesen postázok én se, max. futár, de az már túl drága lenne.
      Újpesten vagyunk, itt találkozhatunk, elvileg a nap folyamán bármikor jó. Telefonon egyeztessünk. +36-70/391-2885
      Ha leadja a rendelést, akkor előkészítem a csomagot addig. A fizetési módhoz mindegy, hogy mit ír be, úgyis készpénzesre vesszük.
      Üdvözlettel:
      Kuzma Ferenc

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(kötelező)

(kötelező, de nem látszik)

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .