Kosár

Alapproblémák, amiket sokan nem ismernek

Készül egy új kiadvány, amiben több száz oldalon keresztül, több száz  képen keresztül fogom bemutatni majd a digitális tachográfok kezelését, az ezzel kapcsolatos hibákat, félreértéseket, minden olyan dolgot, amit tudni KELL minden sofőrnek. Rengeteg tapasztalat gyűlt össze ezzel kapcsolatban, és 11 év után még mindig úgy látom, hogy nagyon sokan vannak, akiknek sok-sok kérdésük merül fel újra és újra a témával kapcsolatban. Nem beszélve az ezért járó magas büntetésekről.

Ezért döntöttem úgy kábé 2 hónapja, hogy az Amit a tachográfról feltétlenül tudni kell könyv és az online tachográf szimulátor mellett egy újabb kiadvánnyal segítem tisztába tenni ezt a területet.

A könyv írása már folyamatban van, várható elkészülte kb. május végére várható. Online kiadvány lesz, mivel rengeteg színes kép lesz benne, és a nyomtatásba nagyon sokba kerülne, így nagyon magas lenne az ára.

Alapproblémák részletezve

A kiadványban sok-sok oldalon keresztül részletezem azt a legalább tucatnyi, azon belül is több ponton tárgyalt alapvető problémát, még a tachográfok kezelésének részletes bemutatása előtt, amit a tachográfok kezelésével kapcsolatban tapasztaltam.

Ilyenek például az alábbiak:

  • Alapvető szabályok nem ismerete
    • Oktatás, korrekció, számonkérés, szankció
    • Tachográf meghibásodás
    • Adatrögzítés hibás menetíró esetén
    • Letöltés, tárolás, szalagok
  • Nem megfelelő kártya visszaírások
    • Olyan időszak kerül visszaírásra a kártyára, amiről már van máshol valamilyen (bármilyen) igazolás
    • Hiányos adatok vannak a kártyán (nem kerül minden visszaírásra)
    • Pihenőket, szabadságokat, betegállományokat NEM írják vissza a kártyára
  • Helytelen országkód megadás (nincs, hiányos vagy nem megfelelő időben történik)
    • Az országkód hibákkal kapcsolatos háromféle kategória
    • A „15 perces környezet” esete
  • A kártya nincs lezárva vagy nem megy végig a kártya lezárási procedúra
    • Mikor tekinthető LEZÁRTNAK egy kártya?
    • Négykezes járatok – hogy történik a kártyacsere?
  • Hiányzó, lejárt, hibás kártya, kártya nélküli vezetés
    • Hiányzó kártya
    • Az első járművezetői kártya igénylésének menete
    • A járművezetői kártya megújítása
    • Hibás, sérült kártyák, kártya nélküli vezetés esete
  • Hibajelzés esetén mi a teendő?
  • OUT üzemmód problémák
    • Másvalaki vezeti a járművet telephelyen belül
    • Pontokba szedve a lényeg – boncolgassuk egy kicsit!
    • A járművezető kötelezettsége a jármű telephelyen belül történő mozgatása során
  • Adat hiányok, adat ütközések

Ez egy izgalmas, és sokak számára valószínűleg nagy haszonnal bíró kiadvány lesz. Tájékoztatni foglak majd, amint megjelenik. Addig is, olvass el egy rövid, 9 oldalas kis részt belőle. Ehhez kattints a képre vagy ide!

Figyelem! A következő cikkben folytatást is olvashatsz még belőle! Figyeld a következő hírlevelemet is!

Új dizájn, új forma, új kiadvány!

Mint azt talán láthatod itt is, teljesen megváltozott az aetr.hu oldalunk dizájnja. Sokkal modernebb lett.

De ami a lényeg:

MEGJELENT AZ AETR KÖNYV 11-IK KIADÁSA,  LETÖLTHETŐ PDF FORMÁBAN!

Röviden annyit mondhatok róla, hogy nagyon sok mindenben változott a 10-ik kiadáshoz képest.

  • 50 oldallal kibővítettük, közel 450 oldalas.
  • Teljesen átírtuk a tevékenységigazoló lappal kapcsolatos tudnivalókat, szabályokat.
  • Sok mindent töröltünk belőle, ami már nem aktuális, és több új dologgal egészítettük ki, ami azóta vált fontossá.
  • Teljes egészében, részletesen kibővítettük a Mobilitási csomaggal. Nagyon fontos információk, amiket 2020. augusztus 20-tól tudni kell.
  • Kibővítettük a telephelyi ellenőrzésekkel kapcsolatos tudnivalókat!
  • Több helyen is bővítettük új információkkal az utazó munkavállalók munkaidejére vonatkozó speciális munkaügyi szabályokat. Ezt MINDEN szállítással foglalkozó vállalkozásnak és bérszámfejtőnek, könyvelőnek, aki fuvarozó cégeknek könyvel, tudnia kell. És persze, a sofőrnek is!

A legutóbbi 10-ik kiadásból még van 32 darab nyomtatott verzió (ez csak így jelent meg). Ha úgy gondolod, hogy ezt be akarod szerezni, akkor azt egy speciális kedvezménnyel, 5.400 forintért tudod beszerezni. Ezt a kiadványt már SEHOGY MÁSHOGY, CSAKIS IDE KATTINTVA TUDOD MEGVÁSÁROLNI.

Természetesen az AETR könyv 11-ik, legújabb kiadását, amit letölthető pdf formában tudsz megszerezni, csakis MOST tudod egy rendkívül kedvező, mindössze 3.800 forintos áron beszerezni. A kéziratot április 11-én zártuk le. FIGYELEM! Ezt a kiadványt a webshopban NEM kapod meg ennyiért! Csakis április végéig tudod megszerezni, az alábbi oldalon. Máshogy nem.

Használd ki az akciókat, amíg lehet!

Amennyiben a maradék 32 db, korábbi kiadású, nyomtatott AETR könyv 10-ik kiadását szeretnéd beszerezni magadnak 5.400 Ft-os áron, akkor kattints erre a linkre vagy az itt látható képre.

Ez elvisz a webshopba, ahol le tudod adni a rendelésedet.

 

 

Amennyiben az AETR könyv legújabb, felturbózott, 11-ik kiadványát akarod beszerezni letölthető pdf formátumban (amit bárhol tudsz olvasni) 3.800 Ft-ért, akkor kattints erre a linkre vagy az itt látható képre.

Ez a rendelési oldalra visz. MÁSHOGY NEM tudod ezen a rendkívül kedvező áron beszerezni ezt a legújabb kiadványt!

 

Jövő héten újra jelentkezem egy digitális tachográf kezelésével és ismeretével kapcsolatos alapprobléma részletezésével. Figyeld akkor is a postaládádat!


Üdvözlettel és jó munkát kívánva

Kuzma Ferenc
AETR szakértő, műszaki szakoktató


0 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .