Aktuális tanulmányok, hírek, cikkek, blogbejegyzések regisztrált ügyfelek részére

 

Regisztrált ügyfelek számára hozzáférhető írások, cikkek, bejegyzések…

Sokan sokat tanulnak a 16 részes ingyenes sorozatokból, ezért naponta jó néhányan iratkoznak fel erre az INGYENES tanulmány-sorozatra. Ha eddig még nem tetted meg, akkor ide kattintva mindenképpen tedd ezt meg! Ne hagyd ki, mert tényleg sok ezren éltek már vele!

De létezik egy olyan szolgáltatás ezen felül, amit regisztrált ügyfeleink vehetnek igénybe. Ez biztosítja számukra, hogy az összes eddigi, nagyon értékes blogbejegyzést, tanulmányt, videót, írást, hozzászólást, stb. elolvashassa, és további értékes tanulmányokat, cikkeket, videókat szerezzem még, amik nagyon értékesek a munkájához.

Lehet, hogy Te is ezek közé tartozol, lehet, hogy nem.

Egy kis ízelítő a 2011. júliusi blogbejegyzésből, amit regisztrált ügyfeleink olvashatnak:

 

Ha a tachográf meghibásodik, nem stimmel a kilométer. Mit teszel?
Egy érdekes kérdés...

Talán furcsa lehet a fenti cím, és némi értelmezésre szorul. Mert miről van szó valójában?

Mész az úton, egyszer csak meghibásodik a tachográf jeladója. Innentől kezdve a kilométereket semmi nem regisztrálja. Ez Veled is előfordulhat bármikor.

A jogszabály szerint az adott fuvarfeladatot még befejezheted, de újat már nem kezdhetsz meg, és 7 napon belül javíttatnod kell a tachográfot. Rendben.

De!!!

Amíg befejezed az adott fuvarfeladatot, addig mész a járművel mondjuk 300 km-t. Eközben a kilométerek a tachográfban nincsenek regisztrálva, hiszen “áll az óra”. Mire befejezed a fuvarfeladatot, addig 300 km-t mentél a járművel – amit a tachográf 0 km-ként fog értelmezni, hisz a km/óra állása a hibás működés miatt nem változik.

Ez több kérdést is felvet, ami adott esetben nagyon is fontos lehet Neked:

  • Ha nincs regisztrálva a km mozgás, mivel a jeladó nem működik, akkor hogyan számolod el a megtett kilométereket pl. az üzemanyag elszámolásban, ha kapsz egy NAV ellenőrzést? Mert ugye szeretnéd azt a 300 km-t is elszámolni valahogy…
  • Hogyan számolsz el a megrendelő felé, hogy mennyi kilométert mentél, ha az óra NEM regisztrálja ezt?
  • És a legfőbb kérdés:
    ha ezután új korongot teszel be – miután a tachográfot megjavították -, és a kilométer nem változott az óra szerint, azaz 0 km mozgást regisztrált, miközben te ténylegesen 300 km-t mentél a járművel – akkor honnan indítod az új korongot? A régi km/óra állás szerint, amit a tachográf mutat vagy aszerint, hogy mennyit mentél a hibás tachográffal? Hiszen ha el akarod számolni az üzemanyagot, akkor a megtett útnak nyoma kell, hogy legyen. Ezért sem mindegy! Mit írsz a következő korongra induló km-nek? Melyikért bírságolhatnak meg, ha megállítanak az úton?

Erről, ennek részleteiről, az eljárás menetéről szól ez a fontos blogbejegyzés.

 


 

Mit kell tenned a folytatáshoz?

A folytatáshoz regisztrált ügyféllé kell válnod. Ez feljogosít nem csak a legfrissebb tartalmak folyamatos olvasására 1 éven keresztül, hanem a eddigi ÖSSZES blogbejegyzés, tanulmány, cikk, videó, stb. elolvasásához, megnézéséhez, stb.!

Az alábbiakban felsoroljuk, hogy megjelenésük sorrendjében mik azok az írások, amiket ezzel a regisztrációval visszamenőlegesen elolvashatsz.

 

AETR blog témák, bejegyzési sorrendben (felül olvasható mindig a legfrissebb írás)

2011. december

“Parkolói oktatás” – tanulságok, tények, hülyeségek. És ha az ellenőr tanít blődséget?
Teljes AETR fegyverarzenál – preciziós védelmi rendszer
3 eset, 3 bírság, 3 tanulság. Kinek és miért szabják ki a bírságot? Mi a helyzet az új Kormányrendelettel?
Megtörtént!!! 2011. december 8-án életbe lépett az új Kormányrendelet, amiről beszéltem.
Ebben a történetben az 500 ezres AETR bírság a legkissebb tétel – hozzáteszem, teljesen jogosan!
Hülyeségből jeles, avagy 4 napért 1000 eurós bírság a sofőrnek, 3200 a vállalkozásnak

2011. november

NAGYON-NAGYON FONTOS! 2011. decemberében új jogszabály lép érvénybe, mely felfüggesztheti vagy visszavonhatja a vállalkozás tevékenységi engedélyét! És ez a vezetési és pihenőidők megszegéséért is lehetséges!
Elkerülhetőek-e az AETR-bírságok vagy mindenképpen fizetned kell? Ki fizeti ezt?
“Zöld lámpás ügyfelek” – ez NEM piros lámpás negyed!
Épp most történt – 400 ezer forintja bánta. Mit tehetett volna? Nagyon tanulságos…
A fülkében töltött heti pihenő igazolása, valamint mit kell tenned, ha elmegy egy embered a cégtől?
Hihetetlen karácsonyi akció + INGYENES videók!
Egy fontos cikk a mentesség igazolásával kapcsolatban – téged is érinthet!
Néhány kérdés, néhány válasz, egy videó és egy közúti ellenőrzés kimenetéről szóló cikk

2011. október

Az Európai Bíróság határozata – iránymutatás a Tevékenységigazoló lap használatával kapcsolatban
A 15 órás munkanap milyen kötlezettségekkel jár… és még 2 másik kérdés
Tevékenységigazoló lap vagy korong: az egyik hatóság elfogadja, a másik büntet érte – melyik a helyes?

2011. szeptember

Két kérdés kitisztázva – (két olvasónk kérdezte: te tudod a választ rájuk?)
Néhány dolog, ami fontos lehet…

2011. augusztus

Zsebre dolgoztak a közúti ellenőrök – letöltendő börtönbüntetést kaptak jogerősen
Nem szankcionálhat a Közlekedési Felügyelőség az utakon?
Tachográf mentességek: automatikusan járnak vagy mi a teendő, hogyan kell “igényelni”?
Néhány friss hír, információ, hasznos dolog

2011. július

Ha a tachográf meghibásodik, nem stimmel a kilométer. Mit teszel?
Egy érdekes kérdés, amire még Rada Imre úr, az NKH Ellenőrzési Osztályának vezetője sem tudta a választ
Változik a Munka Törvénykönyve! Hogyan érint ez téged, mint fuvarozót vagy sofőrt?
Kik “szívják meg” a szigorú ellenőrzéseket VALÓJÁBAN?

2011. június

Szigorodó közúti ellenőrzések – 3 fontos információ, amikről feltétlenül tudnod kell!
Elítéltek egy ügyeskedő magyar kamionsofőrt Walesben – börtön lett a vége
Ha az ellenőr mondta, akkor az úgy van!
AETR Akadémiák Júliusban és Augusztusban a NeHGOSZ ajánlásával!
Másfél milliós bírság a tachográf manipulálásáért!
Mit KELL tenned, ha el KELL térned bármilyen okból a vezetési és pihenőidőktől, hogy NE kapj bírságot?

2011. május

Ugyanaz az eset, de más végkifejlettel – mi a különbség?
“A másik ló” – II. rész
“A másik személy lova” – avagy a KAPCSOLATOK fontossága és hihetetlen ereje – I. rész
Változások szele…
Változásokra van szükség II. rész! Fontos felmérés fuvarozók felé!
Változásokra van szükség! Beadványt készítünk a Parlamenthez.
A TV ügyvédje – tachográfos ügy az ATV-n!
Tépje szét az 561-es EK rendeletet!

2011. április

Egy FONTOS jogszabályi rész értelmezése, magyarázata
Húsvéti kamionstop + megszűnik az átalánydíjas autópálya matrica!
A válasz: 42. De mi a kérdés?
580 ezres bírság – jogos vagy már megint egy túlkapás? Ön mit tenne ebben az esetben? Kifizetné, vagy…?
3 fontos dolgon tevékenykedek, melyek mindegyike INGYEN segíthet Önnek!
Üzemanyagár vágás, avagy életveszélyben a magyar fuvarozó cégek!
Mennyire érik el céljukat a tahográffal kapcsolatos közúti ellenőrzések?

2011. március

Milyen vezetői kategóriákkal mit szállíthatunk? További tachográf mentességek? Fuvarozás bérelt járművel – szabályok…
Alkotmánybírósági határozat az 1988-as évi I. Közlekedési Törvénnyel kapcsolatban!
A dzsungelben az óriás gorilla az úr, ha tetszik, ha nem…208 kérdés – 208 válasz…
Adózni?! Kamionnal? Áááá, dehogy!
Csak az számít: mennyi munkát végezhet, azaz mennyit dolgozhat!
Hogyan védjük meg a fuvarozók érdekeit? Egy fontos blogbejegyzés…

2011. február

650,000 Ft-os inkasszót nyújtottak be bankszámlájára!
Szemezgetés az utóbbi 2 hét “terméséből”: kérdések, amiket emailben kaptam. Milyen kérdésekre várnak választ a fuvarozók?
Ellenőrzési irányok a Nemzeti Adó- és Vámhivatal 2011. évi ellenőrzési feladatainak végrehajtásához
A kiszabható bírságok összegéről (nem egy vidám történet)…
Fokozott rendőri ellenőrzés lesz a hétvégén!!!
Fuvarozók szakmai konferencia-sorozata 2011

2011. január

Több százezres bírság a tachográf- ellenőrzéskor – jogos vagy nem jogos?
Egy példa a szakmai felkészültségre – hogyan kerülhető el a bírság kellő hozzáértéssel?
Januári szemináriumi összefoglaló
Bonyolultság, előítéletek, megfigyelés, megértés, egyszerűség
A legnagyobb probléma: a munkaidő!
A legtöbb bírságot az 561/2006-os EK Rendelet megsértéséért szablyák ki

2010. december

AETR Mesterképző Szeminárium
A magántőke meghatározó lehet a közúti közösségi közlekedésben
Nemzetközi szállítás, nemzetközi szállítmányozás
Szállítmányozási szabályok

2010. november

Szállítmányozás, szállítás, logisztika – tanácsok
Változások az árufuvarozói képzésben!
Automatikus tengelysúly ellenőrző rendszer a közutak biztonságért
Miért kell(?) az oktatás…?

2010. október

Országos traffipax-központ Vas megyében
Elmaradt munkabér
Új EU-s nyomtatvány fuvarozóknak (Tev. ig. lap)
Ponyvafelmetszők… és amit ellenük tehetünk
Rakományrögzítési alapismeretek

 

A folytatáshoz regisztrált ügyféllé kell válnod. Ez feljogosít nem csak a legfrissebb tartalmak folyamatos olvasására 1 éven keresztül, hanem a eddigi ÖSSZES, a fentiekben felsorolt blogbejegyzés, tanulmány, cikk, videó, stb. elolvasásához, megnézéséhez, stb.! Válj regisztrált ügyféllé MOST!

 

Tetszett? Oszd meg ismerőseiddel!