AETR WEBinárium – az első interaktív online kérdés-felelet!

 
AETR webinárium -az első interaktív online kérdés-felelet!

AETR WEBinárium -az első interaktív online kérdés-felelet fuvarozóknak, szállítóknak és sofőröknek!

 

Mindennapi kérdések...


  • "Csak az lenne a kérdésem, hogy amikor négykezesben megyünk, miként vegyük ki a 45 perces szünetet?"
  • "Kedves Ferenc! Ma este kínosan éreztem magam. Külföldi szálloda előtt 4 busznak van hely. Én beálltam az egyik busz helyére, megkezdtem a pihenőmet, de mondták közben, hogy álljak arrébb. Ilyenkor mi van a napi pihenőmmel?"
  • "Bizonytalan vagyok egy bonyolultabb dologban. Ezért ne haragudj, még egyszer tanácsot kérek Tőled. A 12-napra elhúzható munkaidőről van szó a nemzetközi busznál."
  • "Szeretnék egy állásfoglalást az idén bevezetett este 10 től reggel 6 ig történő vezetéseket illetően. Mi van, ha egyedül megyünk, mi van, ha négykezesben..."
  • "A 45 órás normál pihenőidővel kapcsolatban szeretnék egy kérdést feltenni, ami bizonyára nagyon sok gépkocsivezetőt érint és ez idáig sehol nem találtam rá konkrét választ..."
  • "Segítségedet szeretném kérni a csatolmányban szereplő korongokkal kapcsolatban."
  • "Az egyik kérdésem az lenne, hogy kell-e külön menetlevél vagy fuvarlevél külföldi szállítás esetén?"
  • A cégünknél csak korongos autók vannak, de van két kolléga, akinek van digitális kártyája is...

    A cégünknél csak korongos autók vannak, de van két kolléga, akinek van digitális kártyája is...

  • "Ha az üres kamion megy ki Romániába búzáért, akkor milyen dokumentum igazolja a fuvart?"
  • "Már megint a saját számlás áruszállítással kapcsolatban kérném a segítségüket, de most nemzetközi vonatkozásban, közösségen belül..."
  • "A cégünknél csak korongos autók vannak, de van két kolléga, akinek van digitális kártyája is, amit saját maguk váltottak ki, függetlenül a cégünktől. Azt "maszekban" is szokták használni. Mi a teendő ilyenkor, hogyan kell ezeket elszámolni, ellenőrizni, nyilvántartani?"
  • (...) Stb.

 

Ha csak 1-1 kérdésed van, de fontos, hogy...

  • szakértőktől kapj pontos választ;
  • NE kelljen tanácsadási óradíjat fizetned érte;
  • egy csomó más olyan kérdésre is választ kapj, amit NEM te tettél fel, de nagy hasznodra lesz;
  • hozzászólhass és MENET KÖZBEN is feltehesd a kérdésedet, miközben NEM kell elmenned sehová (otthon ülsz a gép előtt)...

... akkor az első AETR WEBináriumot NEKED találtuk ki!

 

 

Mi az a webinárium?

webinarium-1

A webinárium kifejezés a szeminárium szóból lett megalkotva, jelentése: WEB-es szeminárium.

A webinárium (vagy webinarium) nem más, mint egy olyan konferencia (vagy tényleges továbbképzés), ahol mindenki a saját otthonából kapcsolódik az interneten a webináriumot meghirdető személy, vagy cég által megadott linkre (web helyre) a (szintén a meghirdető által) megadott időben.

A webinárium lehet nyilvános, vagy zártkörű, utóbbi esetben csak megfelelő jogosultsággal lehet részt venni a konferencián, melyet (a jogosultságot) többféle módon lehet ellenőrizni, de a vezetőnek (általában) megvan a joga, hogy bárkit kitiltson menet közben is a webináriumról.

A szót egy (a szervező, a webinarium létrehozója által kijelölt) vezető viszi, Ő dönti el, hogy mikor és kinek ad hozzászólási jogot.

A vezető szóban és élő képben (TV) is megjelenik, hozzászólni leggyakrabban a webinárium blogjában lehet, de ha megfelelő programot használunk, akkor a vezető tud adni bárkinek hang és kép hozzászólási jogot is (legalábbis korlátozott számban)

 

 

Hogyan működik az AETR WEBinárium?

Ahogy azt láthatod, ez tulajdonképpen egyfajta AETR-szeminárium, csak egy kicsit rövidebb, és otthon, a számítógéped előtt ülve élvezheted ennek előnyeit. Lényegében nem más, mint kérdések megválaszolása, bemutatása, stb. - olyan kérdéseké, amik a mindennapi életben foglalkoztatnak téged.

Lehetséges, hogy épp MA vagy tegnap találkoztál valamivel, ami nagyon "felcseszett" vagy értetlenül állsz előtte. Mindenképpen jó lenne, ha nem a "parkolóban" kapnál választ rá, hanem a WEBináriumon - TŐLEM!

Az AETR WEBinárium ZÁRTKÖRŰ, azaz, csak regisztrált személyek vehetnek részt rajta, meghívásos alapon!!!

Az egész a következőképpen néz ki:

Zártkörű AETR WEBinárium

Zártkörű AETR WEBinárium

  • Regisztrálsz az AETR WEBináriumra;
  • befizeted a minimális regisztrációs (rendszerhasználati) díjat;
  • megkapod a meghívást a WEBináriumra, hogy hol és hogyan kell regisztrálni (egy minimális adminisztrációs munka van vele);
  • részt veszel a 3 WEBináriumon, vagy ezekből annyin, amennyin akarod (meghallgatod az előadásomat a kérdésekre és egyéb kapcsolódó témakörökre vonatkozólag, megnézed a készített ábrákat, stb.);
  • az első AETR WEBinárium időpontja augusztus 26. (kedd) 10:00-től 12:00 óráig, a második időpontja szeptember 3. (szerda) 10:00-től 12:00 óráig, a harmadiké pedig szeptember 16. (kedd) 10:00-től 12:00 óráig;
  • mindegyiken MÁS kérdéseket fogunk megválaszolni (a regisztráció a 3 részvételre jogosít), de ha nem tudod mindegyiket meghallgatni, akkor sem maradsz le semmiről: felvesszük őket és utólag meghallgathatod azokat is, amin nem tudtál részt venni.

 

 

Néhány fontos információ


  1. EZ NEM egy AETR szeminárium! Nem helyettesíti azt. Kizárólag azért tartjuk, hogy a MOST aktuális, napi kérdésekre, problémákra kaphass választ, amik foglalkoztatnak, és nem tudod, kitől kérdezd meg.
  2. NEM cél, hogy sokba kerüljön. Töredéke egy tanácsadásnak, viszont valamennyi regisztrációs díjat mindenképpen fel kell számolnunk, a rendszerhasználat miatt.
  3. Azért van 3 időpont, mert egyrészt valószínűleg nem fogsz tudni mindegyiken részt venni, másrészt elegendő idő legyen a kérdések megválaszolására (mivel egy-egy WEBinárium időtartama 2 óra, tehát a 3 összesen 6 órát tesz ki).
  4. Nem lehet "csak 1" WEBináriumra jelentkezni: a regisztráció mind a 3-ra érvényes vagy egyikre sem. Ha nem tudsz részt venni valamelyiken, akkor is meghallgathatod utólag, így NEM maradsz le semmiről.
  5. A WEBinárium nem átruházható, és nem oktatásként működik (mivel nem veszünk át mindent). Ugyanakkor NEM TILOS, hogy egyszerre többen is hallgassátok majd, akár az egész cég is. Váljék egészségetekre! :-)))
  6. KIZÁRÓLAG a WEBinárium mellé 40% kedvezményt biztosítunk az AETR könyvre.

 

 

Teendők az AETR WEBináriumra való regisztrációt KÖVETŐEN...

webinarium-5
  • Megkapod a visszaigazolást a regisztrációról;
  • amint beérkezett a regisztrációs díj, erről is megkapod a visszaigazolást;
  • eldöntöd, hogy melyik WEBináriiumon veszel részt (akár mind a 3-on);
  • megkapod annak az oldalnak az elérhetőségét, ahol magába a WEBináriumba (a szolgáltatói admin felületen) kell regisztrálnod (pl. mint a Facebook vagy Google Drive vagy Dropbox, stb.);
  • itt létrehozod a saját profilodat; ezek csak pár perces tevékenységek, és egyenlőre nincs több dolgod;
  • elküldöd a SAJÁT kérdéseidet, amikre szeretnél választ kapni - visszajelezzük, hogy melyik előadáson válaszoljuk ezt meg (de nem maradsz le róla, mivel mindegyiket felvesszük);
  • minden WEBinárium időpont előtt megkapod a meghívót a WEBináriumra, amin be tudsz lépni az élő előadásba; itt hozzászólhatsz, chat-elhetsz, stb.

 

WEBinárium időpontok


2014. augusztus 26. (kedd) 10:00 - 12:00

2014. szeptember 3. (szerda) 10:00 - 12:00

2014. szeptember 16. (kedd) 10:00 - 12:00

 

 


AETR WEBinárium regisztráció



Figyelem! Ha bármikor elakadsz a regisztráció során, vagy valamit nem értesz, esetleg nehézségbe ütközik az űrlap kitöltése, vagy további kérdéseid vannak, akkor hívd a 06-70/391-2885-ös telefonszámot és eligazítunk.

 

 
Ügyintéző adatai:
AETR WEBinárium regisztráció

AETR WEBinárium regisztráció


Neve:
E-mail címe:
Telefonszáma:

 

Postázási adatok (ide küldjük a könyvet, amennyiben ezt is megrendeled):
Számlázási cím (amire a számlát kéred kiállítani):
Ha ugyanaz, mint a postázási cím, kattints ide!
Postázási név: Vevő neve:
Irányítószám: Irányító szám:
Város: Város:
Utca/házszám: Utca/házszám:

 


Fizetés módja:

 

Könyv vagy csomag rendelése esetén személyes átvétel és fizetés megoldható, előzetes egyeztetést KÖVETŐEN. Személyes átvétel Budapesten, az irodában lehetséges! Ebben az esetben természetesen nincs csomagküldési díj.

Előreláthatóan melyik WEBináriumon tudsz részt venni? Semmilyen kötelezettséget nem jelent, csak információul szolgál az előzetes igényfelmérés végett. 

Honnan vagy kitől értesültél a WEBináriumról és/vagy a könyvről? (Pl. Google Adwords, Interneten nézelődtél, barát/ismerős ajánlotta, hírlevél olvasó vagy, stb.) 

Ha könyvet vagy csomagot is rendeltél, mikorra kéred a kiszállítást? 

Bármi egyéb megjegyzés (pl. könyvrendelés esetén hogyan talál meg a futár, ha nem könnyű megkeresni, vagy bármi egyéb megjegyzés): 

 

WEBinárium regisztráció és kedvezményes könyvek, DVD-k.


FIGYELEM! A könyvek és DVD-k önmagukban NEM RENDELHETŐEK ezzel a kedvezménnyel!!! Ez a kedvezmény KIZÁRÓLAG csak a WEBináriummal együtt történő megrendelés esetén érvényes. Utólagos megrendelésre NEM használható, csakis a WEBináriummal együtt.
Kérem (pipa) Termék Termék leírás Nettó ár Áfa Darab Bruttó ár
  Első AETR WEBinárium sorozat regisztráció (tartalmazza mind a 3 WEBináriumot) 3 300 Ft 27%
0

 

Könyvek és DVD-k
Kérem (pipa) Termék Termék leírás Nettó ár Áfa Darab Bruttó ár
  Új szeminárium DVD sorozat 40%-os WEBinárium kedvezménnyel 7 900 Ft helyett
4 740 Ft
27%
0
  Új, 3.0-ás AETR könyv fuvarozóknak, szállítóknak 40%-os WEBinárium kedvezménnyel 8 700 Ft helyett
5 220 Ft
5%
0
  Húsba vágó kérdések KÖNYV 30%-os WEBinárium kedvezménnyel 5 500 Ft helyett
3 850 Ft
5%
0

 

Az összes fenti kiadvány + WEBinárium együtt 43%-os kedvezménnyel
  Összes fenti kiadvány 43%-os WEBinárium kedvezménnyel 25 400 Ft helyett
14 478 Ft
27%
0

 


Összesen bruttó:

 0

 Ft

 

FONTOS! Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár részedre, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak.

A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől (kivéve az utánvétes megrendelés esetén, mivel ebben az esetben 2 munkanapon belül futárral elküldjük a csomagot, melyet mi előlegezünk meg, így a szolgáltatás nyújtása részünkről megtörténik, melynek révén megjelenik a fizetési kötelezettség a megrendelő felé).

Elállási szándékodat a kézhezvételtől (csak WEBinárium rendelés esetén: a megrendelés napjától) számított 14 napon belül e-mailben jelezheted (info[@]aetr.hu), vagy levélben a kapcsolat oldalon megadott címre. (A részletes elállási/felmondási jogot, az ez alapján kitölthető nyilatkozat mintát erre a linkre kattintva olvashatod el és töltheted le.) Ezt követően a megrendelés olyan érvényes szerződésnek minősül, ami jogi utón behajtható fizetési kötelezettséget jelent.

A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és az "Igen! Jelentkezem a WEBináriumra és kérem az egyéb megjelölt anyagokat!" gombra való kattintással a Kuzma & Kuzma Bt-vel kötöd, Székhely: 1045 Budapest, Erzsébet u. 21., Adószám: 22157863-3-41

Amennyiben könyvet vagy DVD-t si rendeltél, a megrendelt anyagokat légpárnás tasakban küldjük az MPL futárszolgálattal, ajánlottan, hogy ne sérüljön és hogy biztosan megkapd a szállítmányt.

Kiválaszthatod a fizetési módot, ami lehet készpénzes (csak személyes átvétel esetén), banki átutalásos vagy utánvétes (csak könyv vagy DVD rendelés esetén). E két utóbbi esetén csomagküldési díjjal is számolnod kell, amennyiben nem csak a WEBináriumot rendelted meg. A csomagküldési díj Áfa-köteles továbbszámlázott díj, mely általában két tételből áll, arányosan megosztva: a könyv(ek) csomagküldési díja (5% áfát tartalmaz), valamint a CD és/vagy DVD csomagküldési díja (27% áfát tartalmaz). A csomagküldési díj legfeljebb a következő mértékű lehet (kivéve, ha mindent megrendelsz, + plusz még a 3 DVD-ből álló Mesterkurzus DVD-t is, mert akkor valamivel több):

  • banki átutalás esetén nettó 1.180,- Ft + 5% áfa (könyvek) + nettó 230,- Ft + 27% áfa (CD-k). Összesen: bruttó 1.410,- Ft. A csomagot az MPL futárszolgálat viszi ki.
  • utánvétel esetén nettó 1.990,- ft + 5% áfa (könyvek) + nettó 370,- Ft + 27% áfa (CD-k). Összesen: bruttó 2.560,- Ft. Ez a csomagbiztosítási díjat is tartalmazza (hogy garantáltan megkapd a csomagot). A csomagot ebben az esetben is az MPL futárszolgálat viszi ki.

 

Miután az űrlap alján lévő gombra kattintottál...

  1. Először kapsz egy visszaigazoló e-mail-t a rendelésedről a postaládádba - ha ez a levél nem érkezne meg néhány órán belül, kérlek, jelezd felénk az ügyfélszolgálaton (info(kukac)aetr.hu), mert lehet, hogy elakadt valahol! Ezen visszaellenőrizheted, hogy a megrendeléseddel kapcsolatos adatok megfelelőek. Amennyiben bármit módosítani kell, azt a lehető leghamarabb jelezd felénk, hogy korrigálhassuk!
  2. Banki átutalás esetén 24 órán belül (vagy az első munkanapon) elküldjük részedre az általad megadott email-címre (amire a visszaigazolás is ment) a Számlát. Ezt kell 8 napon belül rendezned. Az eredeti Számlát a kifizetést követően a csomaggal együtt küldjük majd, amennyiben könyvet és/bagy DVD-t is rendeltél. Készpénzes megrendelés esetén a készpénzes Számlát csak a tényleges kifizetéskor állíthatjuk ki. Ezt kell 8 napon belül kifizetned. Utánvét esetén 2 munkanapon belül elküldjük a csomagot, a Számlával együtt - neked csak a küldemény szállítójának kell majd fizetned, előre semmit.
 

Kattints az alábbi "Igen! Jelentkezem a WEBináriumra és kérem az egyéb megjelölt anyagokat!" gombra! Ekkor pár másodpercen belül látni fogod a visszaigazoló ablakot ("Gratulálunk"), és ezt követően kapod meg a visszaigazoló emailt is az általad fentebb megadott email címre.

 


 


AETR webinárium -az első interaktív online kérdés-felelet!