AETR oldal állapota 2011. 05. 23.-án

 

Magyarország első számú AETR (561/2006-os EK Rendelet) szakértői csoportja a kis- és középvállalkozó fuvarozók számára – “mert a kicsikkel SENKI sem törődik”


Ez az oldal azért jött létre, hogy szakértőink segítségével AZONNALI, hatékony megoldást adjunk az “agyonszabályozásban” sokszor elvesző fuvarozóknak – NEKED! – a következők vonatkozásában:

  1. Hogyan értelmezd helyesen az AETR (561/2006-os EK Rendelet) előírásokat?
  2. Hogyan építsd be vállalkozásodba az AETR-szabályozásokat (561/2006-os EK Rendelet) úgy, hogy amellett, hogy elvégezed a munkát, megfelelhetsz az AETR előírásoknak is (amit a legtöbb tisztességesen működni akaró fuvarozó SZERETNE!!!) és 95%-os bizonyossággal megelőzheted az AETR-bírságokat?
  3. Hogyan igazodhatsz el a jogszabályi útvesztőkben?
  4. Hogyan tehetsz eleget a speciális munkaügyi előírásoknak az 1988-as évi I. Közlekedési Tv. értelmében (mely sajnos azokra is vonatkozik, akik például csak havonta egyszer vezetnek tachográfos járművet)?
  5. Hogyan felelhetsz meg vállalkozásként és sofőrként az AETR szabályozásoknak (561/2006-os EK Rendelet)?
  6. Mit tehetsz, ha arra van szükséged, hogy volt NKH-szakértő képviseljen egy telephelyi ellenőrzés során? Hogyan készülhetsz fel előre ezekre?
  7. Hogyan “iktathatod ki” a “legfőbb ellenséget” a működésedből – az “AETR-, illetve 561-es Rendelet-mumus”?
  8. Hogyan találkozhatsz ellenőrző szervek képviselőivel “semleges terepen”?
  9. Hová fordulhatsz, ha úgy érzed, jogtalanul bírságoltak meg, nem fizették ki a fuvardíjadat, vagy nem értesz egyet a bírsággal, és senki sem hallgat meg, vagy nem látsz módot arra, hogy jogaidat érvényesítsd?

Az “Összefogás a Magyar Fuvarozókért Egyesülés”, élükön Kuzma Ferenc AETR (561/2006-os EK Rendelet) szakértővel pontosan azért létezik, hogy szakértői gárdájával a fentiekre adjon kidolgozott, bizonyítottan működőképes, azonnali válaszokat és megoldásokat. Mert a kis-és középvállalkozások fuvarozói nagy bajban vannak. És nem sokan törődnek azzal, hogy segítsenek nekik.

AETR (561/2006 EK Rendelet) szabályozás

 

Az AETR szabályozással, illetve az 561/2006-os EK Rendelettel, mint jogszabállyal az a baj, hogy agyonszabályoz egy területet, nehezen érthető, nehezen adoptálható bizonyos területekre, és sokszor “lehetetlen” betartani őket. Pedig a neked ESZERINT KELL működnöd.
Tegyünk hát valamit, hogy ez könnyebb legyen!

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

 

 

AETR alapok – az AETR meghatározása: először tisztázzuk le, mit jelent az AETR!


Tisztázzuk le, mit jelent az AETR kifejezés!

 

AETR – francia mozaikszó, a következő kifejezés rövidítése: Accord Européen sur les Transports Routiers.

Jelentése: A nemzetközi közúti fuvarozást végző járművek személyzetének munkájáról szóló Európai Megállapodás, amely 1970. július 1-jén, Genfben jött létre.

Tehát a szárazföldi közúti közlekedéssel (szállítmányozással, szállítással, fuvarozással) kapcsolatos eredeti megállapodás, amely Európára vonatkozik. Ezt a 2001. évi IX. törvény tartalmazza, azaz “hirdeti ki”. Eme megállapodás tartalmazza a vezetési és pihenőidőkre, stb. vonatkozó eredeti szabályozást.

Ezt a jogszabályt váltotta részben ki – de vigyázat: csak részben, mivel az eredeti megállapodás bizonyos feltételek esetén továbbra is érvényben van! – a 2007. április 11-től hatályos 561/2006-os EK rendelet.

Ez az oldal, a cikkek, videók, írások, blogbejegyzések, stb. teljes egészében azzal foglalkozik, miképp felelhetsz meg az 561/2006-os EK Rendeletnek sofőrként és vállalkozásként egyaránt, hogyan készülj fel ezekből, hogyan készülj fel és mit tegyél az ellenőrzéseken, valamint miként tehetsz eleget az 1988-as évi I. Közlekedési Törvény 18. paragrafusának, az Utazó munkavállalók munkaideje résznek vállalkozásként és sofőrként.

Szakértői csapatunk – élükön Kuzma Ferenc AETR szakértővel – ebben nyújt neked segítséget.

 

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata
Iratkozz fel 16 részes INGYENES AETR tanulmány-sorozatunkra! Szerezz meg mellé egy INGYENES, 21 perces videót is a Tevékenységigazoló lap megfelelő használatáról! Regisztrálj MOST, hogy AZONNAL hozzájuss ahhoz a tudáshoz, melyet eddig 1600 fuvarozó olvasott el! Sőt! Ha itt regisztrálsz, akkor az INGYENES, 18 kérdéses AETR kvízt is megkapod mellé AJÁNDÉKBA!

Ide kattintva elolvashatod az eddigi véleményeket és regisztrálhatsz az ingyenes tanulmányra! Az alapok ITT kezdődnek. Gyerünk!

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

Néhány INGYENES anyag gyors segítségként, amiket AZONNAL felhasználhatsz!

  1. INGYENES AETR kvíz (kattints ide!)
  2. INGYENES 16 részes tanulmányok (amik magukban foglalják az AETR kvízt is!) (kattints ide!)
  3. INGYENES Blog bejegyzések (kattints ide!)
  4. INGYENES AETR videók (kattints ide!)

REGISZTRÁLJ MOST ezekre az ingyenes anyagokra!

 

 

Igazságügyi Szakértő is támogatja munkánkat!


Dr. Szabados Tibor, Igazságügyi Szakértő is része csapatunknak, hogy munkájával ő is segítse tevékenységünket. Szakértelmét és segítségét bármelyik minősített ügyfelünk igénybe veheti.

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

 

 

AETR megoldások tachográfköteles járművek sofőrjei számára


[suffusion-widgets id=’1′]

Egy riport az ATV-n tachográfos ügyben, A TV ügyvédje műsorában. Nézd meg!!!


[suffusion-widgets id=’4′]

AETR megoldások vállalkozások számára


[suffusion-widgets id=’5′]

 

Kedves fuvarozó vállalkozó!

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata A fentiekben bemutatott 4 megoldás ténylegesen kipróbált, letesztelt, eredményes megoldásokon, több év és 2000-nél is több fuvarozónak történő tanácsadáson alapszik.

A bemutatott megoldások bizonyítottan, tapasztalatok alapján hatékonyan segíthetnek abban, hogy a sofőrök és a vállalkozás együttesét tekintve is az ellenőrzések 95%-át bírság NÉLKÜL úszhassák meg, miközben az ELSŐDLEGES cél a lehető legnagyobb mértékű felkészülés, megelőzés.

Tudjuk, hogy sajnos a magyar fuvarozók zöme KIZÁRÓLAG akkor tesz valamit és akkor érdekli csak az, hogy tegyen valamit ez ügyben, amikor már “nagyon a zsebén érzi” a bírságot, azaz: amikor ténylegesen megkapja feljelentést 300-600 ezer forintról. Vagy az értesítést a telephelyi ellenőrzésről.

Ez statisztikai adat. Mint a karambolok száma, tudja. Csak éppen akkor már nagyon rossz lehet a helyzet… E tekintetben nincs különbség sofőr és vállalkozás között: csak a “tanulópénz” mértéke térhet el.

Ha TE ebbe a helyzetbe kerültél, mint vállalkozás, talán még ekkor is lehet esély: erre szolgál a “Bajban vagyok” megoldás. De jobb ezt elkerülni, mert – szakértői csapat ide vagy oda – ez NEM mindig kezelhető már utólag!

A mi tanácsunk az, hogy inkább LÉGY FELKÉSZÜLT, és a pokolba az ellenőrzésekkel! Szó szerint! Amit ma el tudunk már érni, az ténylegesen az lehet, hogy a vállalkozások 0 forint bírság mellett képesek viszonylag szabályosan működni. És ez nem kis dolog!

E tekintetben a leghatékonyabb megoldás természetesen a “Teljes körű nyugalom” szolgáltatás…

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

Fentebb már írtunk arról, hogy a fuvarozók 2/3-a egyszerűen nem tesz komoly erőfeszítéseket annak érdekében, hogy elejét vegye a bírságoknak. Legtöbbjük – több, mint 70% – csak akkor rohangál törvényes megoldás után, amikor kézhez kapja a jegyzőkönyvet, bírságról szóló csekket, határozatot. Ekkor már FONTOSSÁ válik a dolog. Kérdezhetnénk: addig miért nem? A válasz többrétű, de a lényeg ez: ő csak DOLGOZNI szeretne, kevés figyelme van az amúgy is agyonbonyolított AETR szabályozáson, amit lehet, betart, de az apró részletekkel nem tud mit kezdeni: pedig EZEKBŐL lesznek a Naaaagy bírságok.
tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használataA vállalkozás azt szeretné, ha ezeket a terheket levennék a válláról. És igaza van! Ez a fejezet azoknak szól, akik nem legyintenek a dolgokra és legalább 3-4 évre előre terveznek… Bővebben >>

 

 

További hasznos írások, témák


[suffusion-widgets id=’2′]

És még néhány…

[suffusion-widgets id=’3′]


Facebook bejegyzések

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(kötelező)

(kötelező, de nem látszik)

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .