AETR oktatás régi eredeti oldal

 

Nő az ellenőrzések száma – rossz hír a felkészületlen fuvarozóknak!

Hadd hívjam fel a figyelmet a következő dologra, mivel a rendszeres oktatásaim során és a megkeresésekből ezt folyamatosan látom:

A fuvarozók KÉT dologgal nincsenek kellően tisztában, nem tudják, figyelmen kívül hagyják vagy egyszerűen nem érdekli őket (amiknek sokszor igen súlyos következményei lehetnek):

  1. A hatósági ellenőröket folyamatosan képzik, oktatják, így egyre felkészültebbek, egyre jobban tudják, “hova nyúljanak”, és egyre kevesebb esélye van velük szemben a felkészületlen vállalkozónak, fuvarozónak, sofőrnek.
  2. Hazánk még mindig jelentős mértékben el van maradva az előirányzott ellenőrzési kvótától, azaz: még mindig jóval kevesebb ellenőrzés történik, mint amennyi célkitűzésként szerepel előirányzatként; azonban az ellenőrzések száma folyamatosan emelkedik; a bírságok pedig megint egyre komolyabbak.

Ellenőrzés: egy komolyabb bírság a vállalkozás halálát jelentheti…

Get the Flash Player to see this content.

Ellenőrzés kontra öngyilkosság: ritka, de sajnos megtörténik

 

Az egyik legfőbb érv az oktatás mellett: hogyan dolgozhatnak a járművezetők akár napi 13-15 órát is szabályosan? Hogyan felelhet meg MINDEN járművezető és maga a vállalkozás a legtöbb ellenőrzésnek?

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

Az alapvető félreértés a fuvarozó vállalkozásoknál – és 10.000 sofőr és vállalkozás közül 9.999 meg van győződve arról, hogy ez így van – a következő: 

  1. Úgy hiszik, hogy: “mivel az AETR szerint a kötelező napi pihenőidő 11 óra egybefüggően, akkor 13 órát dolgozhatok, hisz így kijön a 24 óra”, vagy, ami még ennél is durvább…
  2. … mivel egy héten háromszor elegendő csak napi 9 órát pihenni, ezért azon a 3 napon a többi 15 órában dolgozhatok.”
  3. És az egyik legelterjedtebb súlyos téveszme: “Miért, már megszűnt a 13 órás napi munkaidő? Tavaly még volt…”

A fentiek nagyon szépen hangzanak, csak egy baj van velük: NEM IGAZAK!!! És sosem volt érvényben napi 13 órás munkaidő – ez egy ÓRIÁSI félreértés, mely az évek alatt teljes egészében elterjedt a fuvarozók között, beleivódott a sofőrökbe és a vállalkozásokba, és hacsak valaki nem változtat ezen, akkor igen nagy bajba kerül.

 

 

4 alapvető ok, amikor oktatásra vagy külső segítségre lehet szükség…

1. Ön tényleg bajban van!

Az egyik ilyen eset, amikor Ön tényleg bajban van! Ekkor nem sok idő van arra, hogy gondolkozzon: azonnal külső szakember segítségére van szüksége, különben nagyon sokba kerülhet a dolog. Tanácsadásaim révén 10-ből 9 esetben jelentősen sikerült csökkenteni vagy 0-ra redukálni a lehetséges bírságokat, amik a vállalkozást fenyegették.

Get the Flash Player to see this content.

Az első ok: amikor Ön tényleg bajban van!

 

2. Kérdései vannak, melyekben bizonytalan és választ akar kapni rájuk!

Egy másik eset, amikor Önnek kérdései vannak, melyekre választ akar kapni! Ezek a kérdések érintik a vállalkozását, fontosak, de a jogszabályok útvesztőjében egyszerűen kibogozhatatlanok vagy épp bizonytalan bennük, hogy helyesen értelmezte őket. Kérje külső, tapasztalt szakértő segítségét!

Get the Flash Player to see this content.

A második ok: Önnek kérdései vannak, melyekre választ akar kapni!

 

3. Oktatni a járművezetőket, mert “túl sok a baj vagy a büntetés”!

Egy harmadik eset, amikor muszáj oktatni a járművezetőket, mert “túl sok a baj”! Gyakran előfordul, hogy a járművezetők túl sok galibát okoznak, ami pl. abban mutatkozik meg, hogy többször is van többszázezres büntetés, vagy a vállalkozás vezetője számára már túlságosan nehéz feladat megtanítani nekik az előírásokat. Ugyanakkor tartani lehet attól, hogy ellenőrzéseken megbuknak. Ekkor van szükség a külső, profi oktatóra.

Get the Flash Player to see this content.

Az harmadik ok: oktatni a járművezetőket, mert “túl sok a baj vagy a büntetés”!

 

4. Oktatni a járművezetőket, mert Ön nem hiteles számukra, nem kompetens vagy nem fogadják el Öntől!

A negyedik eset, amikor a járművezetőit csak külső valaki oktathatja, mert Ön nem hiteles forrás a számukra! Ennek több oka is lehet, ezt most nem részletezzük: a lényeg, hogy Ön “nem szakértő” a szemükben. Nem fogadják el Öntől hitelesen, amit mond nekik, vagy Ön is úgy érzi, hogy tényleg nem elég kompetens hozzá, hogy oktassa őket. Kérje külső, tapasztalt oktató segítségét!

Get the Flash Player to see this content.

A negyedik ok: Oktatni a járművezetőket, mert Ön nem hiteles számukra, nem kompetens vagy nem fogadják el Öntől!

 

 

Sajnálatos módon szinte MINDEN fuvarozó, kivétel nélkül CSAK a saját kárán hajlandó tanulni. Tartozzon a KIVÉTELHEZ!

Az oktatásra minimum 3 órát kell számolni, de inkább 4-et, az összes előkészülettel együtt, de akár ennél hosszabb is lehet, attól függően, milyen mélységig szükséges belemennünk a dologba.

Az egész tevékenység szigorú titoktartási kötelezettség mellett zajlik, hiszen Önök belső információkat osztanak meg velem a megoldás érdekében. Az oktatás végén a járművezetőkkel aláírathat egy tanúsítványt, miszerint MEGFELELŐ oktatásban részesültek az 561/2006-os EK
Rendelettel és néhány vonatkozó rendelettel kapcsolatban. Ezt megtekintheti lejjebb. (Csak megjegyzésként: amúgy ezt az oktatást Önnek kötelezően biztosítania kell részükre. Sokan úgy próbálják meg áthidalni ezt, hogy aláíratnak egy papírt a sofőrrel, miszerint “az oktatás megtörtént”. Csak abba nem gondolnak bele, hogy ez az égegyadta világon semmit nem old meg…)

Fontos! Az ilyen jellegű oktatás rendkívül nagy előnye, hogy MINDIG személyre szabottan történik, az ÖN aktuális problémáinak megfelelően, sőt, esetlegesen egy konkrét, adott probléma megoldását célozva meg, amennyiben épp ez a helyzet. Azonnal kézzelfogható eredményei vannak, és meg lehet válaszolni a felmerülő kérdéseket. 

Get the Flash Player to see this content.

A legnagyobb probléma: ha azt hiszi, hogy “én tudom!”…

 

 

Milyen komoly előnye származik Önnek ebből a megoldásból?

  1. A járművezetők teljes egészében felkészültek lesznek a “kullancsok” ellen (korongok használata, minden jel értelmezése, mindenféle kapcsolódó információk a korongok, digitális tachográfok használatát illetően, megfelelő koronghasználat, megfelelő vezetési idő és pihenőidő használatok, hogyan célszerű és hogyan NEM célszerű használni a módkapcsolót és milyen következményei lehetnek a nem megfelelő használatnak, stb., stb., stb., rengeteg minden, amin “elcsúszhatnak”). Mi jelenthetne ennél nagyobb biztonságot és bizonyosságot?
  2. A járművezetők egyéni problémáit hogyan lehetne ennél hatékonyabban kezelni? Ez a legjobb módja az egyéni problémák megoldásának! És azok MINDIG vannak.
  3. Részletes megbeszélése annak, hogy mik azok az apróságok, melyeket ha nem megfelelően csinál a járművezető, könnyen máris több százezres büntetés jöhet össze – jó néhány olyan “kis dolog”, mely jelentéktelennek tűnik, összeadódva mégis rengetegbe kerülhetnek. Apróságok, de nem lenne jó megismerni és elkerülni ezeket?
  4. Részletes és teljes körű felkészítés a vállalkozás telephelyén történő ellenőrzésekre, azért, hogy Ön NE a saját kárán tanuljon – minden, amin “elcsúszhatunk”, és amelyek összeadódva több milliós bírságokat adhatnak ki; ha Ön ismeri ezeket és használatba teszi a cégében, akkor búcsút inthet a “kullancsoknak” a telephelyén is. Ha kap egy ellenőrzést, nem csak, hogy nem büntetik meg, de még vállon is veregeti az ellenőr!
  5. Egyszer-kétszer megbüntették már a járművezetőit vagy egy esetleges ellenőrzésen attól tart, hogy komoly büntetésbe szaladhat bele? Épp folyamatban van esetleg valamilyen eljárás AETR-ügyben a céggel szemben? Úgy érzi, nincs minden rendben a vállalkozásnál ez ügyben? Ez könnyen előfordulhat. Azonban nincs mitől tartania! Ez a szolgáltatás teljes körűen kezeli az AETR-rel kapcsolatos céges és járművezetői problémákat – sokszor még utólag is! Az egyetlen hiba az, ha el sem kezdi és nem tesz semmit!
  6. A járművezetők számára kötelezően előírt munkaügyi megfelelés a vállalkozások 95%-ában nincs alkalmazva, ami komoly büntetési forrás. Mennyit dolgoznak a sofőrök? Beleférnek a törvényesen maximalizált átlag napi 9,6 órába? Nem? Akkor ideje megtudnia, hogyan lehet ezt megcsinálni! Ez a szolgáltatás ezt is 100%-osan megoldja. Miért ne lenne ezzel kapcsolatban biztonságban? Miért ne dolgozhatna többet – annyit, mint eddig -, de legálisan beleférve a munkaidőbe? Ez a szolgáltatás feloldja ezt a látszólagos ellentmondást. Nem nagy erőfeszítés, de ismerni kell a kiskapukat, mert így több munkát végezhetnek legálisan, miközben kevesebbet kell hivatalosan megjelentetni! 
  7. És ha még azt is megmutatnám, hogy a vezetési idő nem mindig annyi, mint amennyinek elsőre látszik? Ha sokszor kevesebb annál, mint amit gondolnak róla? És emiatt nem csak, hogy többet is vezethet, de még a rendőrnek is fityiszt mutathat? Ez a szolgáltatás erre is megoldást kínál! 
  8. Szinte minden ellenőrzési jegyzőköny, feljelentés, határozat stb. tartalmazza azt, hogy a vállalkozásnak törvényesen igazolnia kell, miszerint megfelelő oktatásban részesítették a járművezetőket az AETR, illetve az 561-es rendelettel kapcsolatban. Ez a szolgáltatás ezt is teljes egészében biztosítja, mert egy, a hatóság által is elfogadható megfelelő oktatási jegyzőkönyvet ad valamennyi járművezetőre vonatkozólag (lásd alább). Ez szintén komoly védelmet jelent a vállalkozás számára.
  9. + Bónuszként egy 10 oldalas kezelési kézikönyv az analóg tachográfról, pdf formátumban!
  10. + Bónuszként egy 116 oldalas kézikönyv a digitális tachográfról, részletesen (pdf formátumban)!

 

 

Oktatási napló

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata
Kattintson ide vagy a képre a nagyításhoz!

Személyes megjegyzés

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata Az oktatás során sokszor hihetetlennél hihetetlenebb dolgok derülnek ki, főleg a járművezetőket illetően. “Hű, eddig ezt totál nem így csináltuk!” “Az
ellenőr nem így mondta nekünk…” “Ha ezt tudtuk volna, többet ismehettünk volna!”
És hasonlók. De amikor megértik a dolgokat! Nos, utána Önnek SOKKAL könnyebb lesz a helyzete…  Személyes tapasztalatból mondom, hogy az első fél óra unalmas, néha “fitymáló”, “minek vagyunk bent szombaton egy ilyenen…” típusú hozzáállásból az enyhe érdeklődésen keresztül nemsokára az erős érdeklődés és a jókedv hangulata alakul ki: a sofőröket TÉNYLEG el kezdi érdekelni, amit tanulnak!

A munkaügyesek és a cégvezetők meg sokszor döbbenten néznek, amikor átvesszük a munkaügyi részt: a legtöbbször még csak nem is hallottak erről! A munkaiő elszámolás és kimutatás, a megfelelő munkaszerződés megismerése egyszerre okoz jó értelemben vett “kóválygást” és örömöt. És amikor megértik, miről van szó és ténylegesen hogyan lehet “nyerni egy csomó órát, amit pluszban dolgozhatnak”, akkor felcsillan a szemük és örömmel konstatálják, hogy lehetséges a magasabb profit…

 

A leghatékonyabb megoldás

Közel 4 éves tapasztalattal és 1000-nél is több vállalkozással a hátam mögött az oktatás kudarcával kapcsolatos tapasztalataim a következők (amik erősen kihatnak a járművezetőkre és a vállalkozásokra egyaránt):

  1. Az oktatás legnagyobb kudarca...

    A jogszabályok megtanulása és értelmezése, gyakorlatba ültetése komoly gondot jelent még azok számára is, akik igyekeznek mélyen beleásni magukat ebbe, hogy megfeleljenek az előírásoknak; a legtöbb vállalkozás és járművezető számára az, hogy úgy megtanulják ezen szabályokat – már csak a szövegezés nehézsége miatt is -, hogy megfelelően alkalmazzák is őket, szinte lehetetlen vállalkozás.

  2. Ugyanakkor, mivel létező és sűrűn ellenőrzött, sőt, sokszor keményen büntetett szabályokról van szó, ezért egy dolgot NEM tehetünk meg: nem hagyhatjuk figyelmen kívül ezeket és nem söpörhetjük az asztal alá őket. Ez frusztráltságot eredményez, ugyanakkor arra készteti az embereket, hogy valami “egyszerű” megoldást keressenek a problémára – ami nem feltétlenül legális megoldás
    lesz!
  3. A tanulás egyik nagy nehézsége, hogy túlságosan “sok a szöveg”, és túl kevés a példa, azaz: az életből vett gyakorlati megoldás, az esettanulmány, a tanulság, ami ellensúlyozná a “jogszabályi szövegezés nehézségét”. Így a legnagyobb jó szándék ellenére sem lehet “megtanulni a dolgokat” – még akkor sem, ha erre a járművezetőnek vagy a válallkozónak meg van az indíttatása, szándéka!
  4. A megfigyeléseimet és tapasztalataimat elemezve úgy találtam, hogy csakis úgy lehetséges megtanulni és alkalmazni ezeket a szabályokat – legyen szó vállalkozásról vagy jármű vezetőről -, ha egyensúlyba hozzuk a “szöveget és a gyakorlati alkalmazást”. Semmilyen más módot nem találtam arra, hogy ténylegesen megtanulható és alkalmazható
    legyen valami.

Ez utóbbit megtenni sokkal nehezebb, mint az elsőre tűnik. Ugyanis nem csak arról van szó, hogy “le kell fordítani” a jogszabályi szöveget, miközben mindvégig jogszabályhűek maradunk, hanem arról is, hogy sok esetben sok példával kell megvilágítani egy-egy kérdést (amire láthatott már példákat a videóimból), illetve tényleges példafeladatokon keresztül kell elmélyíteni az elméleti alkalmazást – olyan feladatokon, amely saját magunk által ellenőrizhető módon megmutatja, helyesen vagy helytelenül jártunk-e el.

Tehát, az oktatás és alkalmazás elsődleges kudarca az, (és lehet, hogy ezért vallott kudarcot a korábbi oktatás is Önnél), hogy egyrészt nem értjük meg vagy félreértjük azt, ami le van írva, és első lépésként először azt kellene pontosan
definiálni, ami a jogszabályban le van írva (nézze meg azt a példa videót mondjuk, ahol a vezetési időt tisztázzuk le, amit kivétel nélkül minden fuvarozó félreért és rosszul alkalmaz, amivel ténylegesen kimutatható profittól esnek el, nem is beszélve a jogtalan büntetésről, amit tudatlanságból kifizetnek), másrészt lehetetlenné válik az alkalmazás amiatt, mert képtelenek vagyunk a gyakorlatba átültetni a leírt és olvasott információkat (a szemináriumon egyértelműen kiderült, hogy az esetek többségében nem tudták a résztvevők, hogy egy-egy adott szövegrészt a jogszabályból hogyan is kell alkalmazni).

Emiatt a legfontosabb dolog az, hogy egyensúlyba hozzuk ezeket – kell az elmélet, mert értenünk kell, miről van szó, ugyanakkor kell a “tömeg” is, azaz a példák, gyakorlatok, tanulmányok, amik ellensúlyozzák a szöveg szárazságát, nehezen érthetőségét.

 

Kudarc az oktatásban

Az oktatás egyik, ha nem épp legnagyobb kudarca az, ha olyasvalakit akarunk oktatni, aki azt hiszi magáról, hogy tud, miközben nem tud. Ezt az embert lehetetlen lesz oktatni. Soha, semmi újat nem fog megtanulni – hiszen tudja! Szerinte. Ha tudom, hogy “egy héten 3-szor vezethetek 10 órát, nekem ne mondd meg…”, akkor lehetetlen lesz neki megtanítani azt, hogy egy héten csak kétszer vezethet 10 órát. Majd az ellenőr megtanítja neki, mondjuk 400.000 forintért. Oktatni és segíteni csak olyasvalakinek lehet, aki tudja azt, hogy nem tud – ha ennek van értelme az Ön számára! Mert ha tudom, hogy pl. “nem értem ezt a vezetési idő mizériát”, akkor utána fogok nézni vagy megkérek valakit, hogy tanítsa meg nekem, amíg meg nem értem. Tehát, igenis fontos annak felismerése, hogy ezt vagy azt nem tudom, és meg kell tanulnom.

 

Szerezzen bizonyosságot, hiteles forrásból!

Több év tapasztalatára és ezernyi kérdésre épített oktatási szisztéma!

Most először tényleg ÉRDEKLŐDŐEK lesznek a sofőrjei! Ezt nem én mondom, hanem azon vállalkozások, ahol oktatok!

Kérjen személyes oktatást!

Segytség...

  • Minden az AETR-ről
  • Minden a telephelyi megfelelésről
  • Minden a munkaügyi előírásokról a fuvarozó vállalkozásoknak
  • Annyi kérdést vákaszolok meg, amennyit akar
  • Példák, tapasztalatok
  • Közös tesztmegoldás, hogy növeljük a bizonyosságot
  • Dankó László válaszai a DVD-n
  • INGYEN megkapja az AETR teszteket és a Mesterkurzus DVD-t (amennyiben teljes oktatást vásárol)

Találkozzunk Önnél!

Hogy NE erről szóljon az oktatás...

 Hogy NE erről szóljon az oktatás…

 

 

Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?

 

Helyszíni oktatás

Őszintén megmondom, hogy ez a megoldás bizony nem tartozik a legköltségkímélőbbek közé: tényleg csak azoknak való, akik teljesen komolyan gondolják, hogy a járművezetőket magas szinten kiképzik az AETR-re és valóban mindent igyekeznek elkövetni, hogy a vállalkozás is szabályosan működjön – ide értve azt is, amit a vállalkozásnak kell tennie a sofőrökkel szemben, és ide értve a teljes körű munkaügyi megoldásokat is.

 

 

Az oktatás díja az alábbiakból áll

1. Kiszállási díj (alapdíj bármely szolgáltatás esetében).

A kiszállási díj Budapesten belül 3.000,- Ft + áfa.
50 km-en belül 6.000,- Ft + áfa.
51 km és 100 km között 12.000,- Ft + áfa.
101 km és 150 km között 18.000,- Ft + áfa.
151 km és 200 km között 24.000,- Ft + áfa.
201 km és 250 km között 30.000,- Ft + áfa.
251 km-en túl 36.000,- Ft + áfa. (Ezek egyszeri díjak.) 

A kiszállási díjat természetesen oda-vissza útra kell érteni, azaz NEM kell beszorozni 2-vel!!!

 

Helyszíni oktatás

 

2. Sofőroktatási csomag esetén

Ez a csomag teljes egészében kiképzi a járművezetőket az AETR-el kapcsolatban, megválaszolva MINDEN kérdésüket, megoldást, kézzelfogható eszközöket adva a cégben fellelhető aktuális problémákra. Az oktatás legfeljebb 4 órát vesz igénybe, de ennél azért rövidebb szokott lenni. A csomag ára 50.000,- Ft + áfa, azaz bruttó 62.500,- Ft.

A fenti ár legfeljebb 10 járművezető egyidejű oktatását teszi lehetővé. Minden további járművezető egyidejűleg történő oktatása esetén további + 1.800,- Ft + áfa járművezetőnként.

Az oktatást bármelyik napon lehet tartani, akár hétvégén is, előzetesen egyeztetve.

 

VAGY

 

3. TELJES oktatási csomag esetén

Ez a csomag teljes egészében kiképzi a járművezetőket az AETR-el kapcsolatban, megválaszolva MINDEN kérdésüket, megoldást, kézzelfogható eszközöket adva a cégben fellelhető aktuális problémákra, valamint teljes egészében kiképzi a vállalkozást arra, hogy neki milyen kötelességei és és lehetőségei vannak a járművezetők utólagos ellenőrzésével és szankcionálásával kapcsolatban; továbbá megtanítja, hogyan NE kapjon büntetést a vállalkozás még akár “eléggé necces” esetekben is (vagy minimálisat, ha nagyon “gázos” a helyzet); ezen kívül megtanítja teljes egészében a vállalkozást érintő munkaügyi kötelességeket, szabályokat, amelyek teljesen speciálisak a fuvarozó vállalkozások esetében.

Az oktatás legfeljebb 4 órát (sofőroktatás) + 2 órát (a vállalkozás oktatása) vesz igénybe. A csomag ára 75.000,- Ft + áfa, azaz bruttó 93.750,- Ft.

A fenti ár legfeljebb 10 járművezető egyidejű oktatását teszi lehetővé. Minden további járművezető egyidejűleg történő oktatása esetén további + 1.800,- Ft + áfa járművezetőnként.

A vállalkozás oktatása esetén a vállalkozás részéről bárki ott lehet, akit a vállalkozás gondol, de a munkaügyes és valaki, aki felelős lehet a korongok/kártyák feldolgozásáért, mindenképpen javasolt ott lenni.

Az oktatást bármelyik napon lehet tartani, akár hétvégén is, előzetesen egyeztetve.

 

4. (Opcionális!) Projektor bérlési díj:

Többnyire a projektort az ügyfelek biztosítják. Amennyiben erre semmiképp nincs mód és lehetőség, úgy a projektor bérlési díj (vászonnal együtt):

  • Budapesten belül 7.500,- Ft + áfa
  • Budapesti agglomeráció (50 km-ig) 9.800,- Ft + áfa
  • Budapesttől 51 km és 100 km között 12.500,- Ft + áfa
  • Budapesttől 101 km és 200 km között 15.500,- Ft + áfa
  • Ezen körzeten kívül 22.500,- Ft + áfa

Az általam itthon történő előzetes felkészülés (az Ön adatainak áttanulmányozása, a korongok átnézése, stb., amennyiben ez előzetesen szükséges) INGYENES!!!

A fizetés a helyszínen készpénzzel, vagy előre történő átutalással lehetséges, a választott oktatásnak megfelelően, számla ellenében. Átutalás esetén a teljes szolgáltatási díjnak meg kell érkeznie a szolgáltatás megkezdéséig.

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

 

 

Power Point-os bemutató

Az oktatás idejére fontos, hogy elő legyen készítve minden szükséges irat, dokumentum, korong, stb., ami szükséges lehet egy adott dolog, szituáció, bírság, stb. kezeléséhez, valamint legyen előkészülve a személyzet, az emberek, akik az oktatásban részesülnek és legyen előkészítve a helyszín is, hogy lehetőleg ezzel se menjen az idő. A szükséges dokumentumokat (jogszabályt, minta listákat, munkaszerződést, stb.) én viszem, mivel ezeket Ön megkapja a szolgáltatáshoz, és ezek segítségével (is) történik az oktatás.

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

Az oktatásnak egy Power Pointos bemutató képezi szerves részét. Ehhez egy laptopot viszek, amihez szükséges lehet egy projektor az Ön részéről (bár a laptop 19 colos képernyővel rendelkezik, ami elég lehet, de nagyobb létszám esetén nem biztos, hogy elegendő).

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

Minden esetben előzetes időpontegyeztetés szükséges! 

Ezzel kapcsolatban keressen ezen a telefonszámon: (06) 70/391-2885, vagy írjon ezen az e-mailen. További információ a Kapcsolat oldalon található.

 

 

Összefoglalva tehát…

Ha Ön fuvarozó vállalkozást működtet, akkor ez a szolgáltatás ideális, sőt, azt mondhatnám, életbevágó lesz (lehet) Önnek: ennél jobb módja egyszerűen nincs annak, hogy személyre szabottan kezeljen valamilyen nagyobb problémát, nehézséget, megfeleltesse a járművezetőket és a céget az AETR (561/2006-os) Rendeletnek, és “szinte annyit dolgozzon, amennyit csak akar, miközben ezt a munkaidőt legalizálja” az 1988-as évi I. Közlekedési Tv-nek megfelelően.

Ehhez vegye figyelembe azt is, hogy Ön – bizonyos korlátok között (max 10-15 fő) – más vállalkozásokkal is összeállhat, így szervezve meg egy közös oktatást. Ezen a módon még gazdaságosabb lehet Önnek ez a megoldás. 

Abban az esetben pedig, ha bajba került, semmiképpen ne kockáztasson és ne kezdjen – esetlegesen meggondolatlan – “egyéni akciókba”, mielőtt nem konzultált velem! A vállalkozása múlhat rajta.

Használja ki, hogy az egészet még az idén leírhatja költségnek és elszámolhatja, mint oktatást cégében!