“Minőségi sofőröket és vállalkozásokat hozunk létre az AETR területén”

 

“Minőségi” sofőrök és “minőségi” vállalkozások

Ha én fuvarozó lennék, akkor alapvetően a következő 2 legnagyobb problémával illetve nehézséggel kellene megküzdenem:

  1. Magas üzemanyag árak
  2. Az AETR-jogszabályoknak történő megfelelés, vagy más néven “félelem a bírságoktól”, megint más néven “felkészülés az ellenőrzésekre és megelőzni a bírságokat”, miközben dolgoznom kellene és el kéne végeznem a fuvarozási tevékenységeimet. Ez még akkor is igaz lenne, ha saját számlás vállalkozásként működnék, vagy bizonyos tevékenységeimre mentességet élveznék, vagy “vegyes” autóim lennének (tachográfos és nem tachográfos). Sőt, EKKOR jönnének az igazi gubancok, és ekkor könnyen összezavarodnék és tuti, hogy valamit nem jól csinálnék (mint ahogy erre ezernyi példa is van).

Eme 2. pont nyilvánvaló oka szintén kettős:

  1. Egy agyonszabályozott területről van szó, mely során még a legjobb szándékú fuvaros is elveszik az AETR-szabályok útvesztőjében
  2. A kiszabott vagy kiszabás rémével fenyegető bírságok NEM a hazai viszonyokhoz vannak igazítva: többszörösen meghaladják a vállalkozások “normál pénztárcáját”.
Ez a 2 dolog engem rendkívüli módon aggasztana, ha én fuvarozó lennék…

 

Sajnos, felmérések alapján túlságosan sok képzetlen sofőr van, akik sok esetben ALAPVETŐ szinten sem ismerik az AETR-szabályozást. A probléma ezzel az, hogy ettől még kötelező betartaniuk azt, és az ostor elsőként rajtuk csattan.

Fuvarozó vállalkozásként számomra ezután jönnének a problémák (ha fuvarozó lennék).

Ha fuvarozó lennék, nem csak kötelességem, de saját jól felfogott érdekem is lenne, hogy “minősített” sofőrjeim legyenek!!! A vállalkozás vezetőjeként törekednék ennek biztosítására. A sofőr számára pedig ez ugyanilyen fontossággal bír (amit akár a fizetésén is lemérhet, de rossz esetben a pénztárcáján, amikor a bírságot kell fizetnie).

Fuvarozóként lehet, hogy kifizetném helyette a bírságot, de akár átvállalnám ezt, akár nem, valakinek mindenképpen fizetnie KELL. És egyetlen bírság sem ér annyit, ugyanakkor jóval többe kerül, mint a “megfelelő minősítés”. Ha én egy előrelátó és évekre előre tervező vállalkozás lennék, akkor könnyedén belátnám ezt.

A probléma az ezzel, hogy ha még át is vállalnám a büntetést, onnantól kezdve “priuszom lenne a hatóságoknál, mint vállalkozás” és onnantól kezdve figyelnének rám! Ez tehát NEM lenne jó üzlet nekem, ha fuvarozó vállalkozás lennék.

A megoldás tehát: minősített sofőrök és vállalkozások!

Ha én fuvarozó vállalkozás lennék, a kiutat, a biztonságot, a megfelelés lehetőségét, a nyugalmat, a megszabadulást a fenyegető bírságok rémétől az jelentené, ha “minősített” sofőrjeim lennének, és én magam is “minősített” vállalkozássá válnék. Így elkerülhetném a bírságok 90-95%-át és én is és sofőrjeim is SOKKAL-SOKKAL felkészültebbek lennének az AETR-szabályokkal kapcsolatban. Ha ez lehetséges lenne, mindenképpen erre törekednék.

Ez pedig azt jelenti, hogy amennyiben egy fuvarozó vállalkozás az alábbiakban leírtak szerint jár el, akkor ebben az esetben “minősített státuszúvá” válik sofőrjeivel együtt, azaz, ő is és járművezetői is eleget tesznek annak, amit az ellenőrök MINDIG megkérdeznek és le is ellenőriznek: “Oktatta Ön a járművezetőit? Milyen bizonyítékokkal tud erre szolgálni?”

Ezzel pedig elkerülhetném vagy megelőzhetném tapasztalatok szerint a bírságok 95%-át, és én is és sofőrjeim is SOKKAL-SOKKAL felkészültebbek lennének az AETR-szabályokkal kapcsolatban. Ha én fuvarozó vállalkozás lennék…

 


 

4 alapvető ok, AMIÉRT “minőségbiztosításra”, “minősíttetésre” lehet szükség…

 

1. Tényleg bajban vagy!

Az egyik ilyen eset, amikor tényleg bajban vagy, mint vállalkozás! Ekkor nem sok idő van arra, hogy gondolkozz: azonnal külső szakember segítségére van szüksége, különben nagyon sokba kerülhet a dolog. Tevékenységünk révén eddig 10-ből 9 esetben jelentősen sikerült csökkenteni vagy 0-ra redukálni a lehetséges bírságokat, amik a vállalkozást fenyegették. Ha pedig arról van szó, hogy jogtalanság, visszaélés vagy nem megfelelő jogalkalmazás történt a hatóság részéről, Igazságügyi Szakértőnk segítségével kezelhető a dolog.

 

2. Kérdéseid vannak, melyekben bizonytalan vagy és választ akarsz kapni rájuk!

Egy másik eset, amikor kérdéseid vannak, melyekre választ akarsz kapni! Ezek a kérdések érintik a vállalkozásod, fontosak, de a jogszabályok útvesztőjében egyszerűen kibogozhatatlanok vagy épp bizonytalan bennük, hogy helyesen értelmezte őket. Ilyenkor NEM megoldás az, ha legyintünk egyet!

Most akkor merre menjek?

 

3. “Minőségbiztosítani” a járművezetőket, mert “túl sok a baj vagy a büntetés”!

Egy harmadik eset, amikor muszáj oktatni a járművezetőket, mert “túl sok a baj”! Gyakran előfordul, hogy a járművezetők túl sok galibát okoznak, ami pl. abban mutatkozik meg, hogy többször is van többszázezres büntetés, vagy számodra, mint a vállalkozás vezetője már túlságosan nehéz feladat megtanítani nekik az előírásokat. Ugyanakkor tartani lehet attól, hogy ellenőrzéseken megbuknak. Ekkor van szükség a külső, profi oktatóra.

 

4. Oktatni a járművezetőket, mert nem vagy hiteles számukra, nem vagy kompetens vagy nem fogadják el tőled az információkat!

A negyedik eset, amikor a járművezetőidet csak külső valaki oktathatja, mert egyszerűen nem vagy elég hiteles forrás a számukra! Ennek több oka is lehet, ezt most nem részletezzük: a lényeg, hogy te “nem vagy szakértő” a szemükben. Nem fogadják el tőled hitelesen, amit mondasz nekik, vagy te is úgy érzed, hogy tényleg nem vagy elég kompetens hozzá, hogy oktasd őket. Kérd a segítségünket!

 


 

“Mit tervezzek?”

A teljes eljárásra – oktatás és vizsga – minimum 3 órát kell számolni, de inkább 4-et, az összes előkészülettel együtt, de akár ennél hosszabb is lehet, attól függően, milyen mélységig szükséges belemennünk a dologba.

Az egész tevékenység szigorú titoktartási kötelezettség mellett zajlik, hiszen belső információkat osztotok meg velünk a megoldás érdekében. (Csak megjegyzésként: amúgy ezt az oktatást, “minősíttetést” neked kötelezően biztosítanod kellene részükre. Sokan úgy próbálják meg áthidalni ezt, hogy aláíratnak egy papírt a sofőrrel, miszerint “az oktatás megtörtént”. Ez működhet, csak abba nem gondolnak bele ilyenkor, hogy ez az égegyadta világon semmit nem old meg…)

Fontos! Az ilyen jellegű oktatás rendkívül nagy előnye, hogy MINDIG személyre szabottan történik, cégetek aktuális problémáinak megfelelően, sőt, esetlegesen egy konkrét, adott probléma megoldását célozva meg, amennyiben épp ez a helyzet. Azonnal kézzelfogható eredményei vannak, és meg lehet válaszolni a felmerülő kérdéseket. 

 

Milyen komoly előnyöd származik ebből a megoldásból?
  1. A járművezetők teljes egészében felkészültek lesznek a “kullancsok” ellen (korongok használata, minden jel értelmezése, mindenféle kapcsolódó információk a korongok, digitális tachográfok használatát illetően, megfelelő koronghasználat, megfelelő vezetési idő és pihenőidő használatok, hogyan célszerű és hogyan NEM célszerű használni a módkapcsolót és milyen következményei lehetnek a nem megfelelő használatnak, stb., stb., stb., rengeteg minden, amin “elcsúszhatnak”). Mi jelenthetne ennél nagyobb biztonságot és bizonyosságot?
  2. A járművezetők egyéni problémáit hogyan lehetne ennél hatékonyabban kezelni? Ez a legjobb módja az egyéni problémák megoldásának! És azok MINDIG vannak.
  3. Részletes megbeszélése annak, hogy mik azok az apróságok, melyeket ha nem megfelelően csinál a járművezető, könnyen máris több százezres büntetés jöhet össze – jó néhány olyan “kis dolog”, mely jelentéktelennek tűnik, összeadódva mégis rengetegbe kerülhetnek. Apróságok, de nem lenne jó megismerni és elkerülni ezeket?
  4. Részletes és teljes körű felkészítés a vállalkozás telephelyén történő ellenőrzésekre, azért, hogy NE a saját károdon tanulj – minden, amin “elcsúszhatunk”, és amelyek összeadódva több milliós bírságokat adhatnak ki; ha ismeritek ezeket és használatba teszitek a cégetekben, akkor búcsút inthetsz a “kullancsoknak” a telephelyen is. Ha kapsz egy ellenőrzést, nem csak, hogy nem büntetnek meg, de még vállon is vereget az ellenőr! Szükség esetén pedig elvégezzük a kiértékeléseket, a telephelyen történő szakértői képviseletet egy volt NKH-ellenőr személyében, adott esetben pedig Igazságügyi Szakértő kollégánkat is bevonjuk az ügybe.
  5. Egyszer-kétszer megbüntették már a járművezetőiteket vagy egy esetleges ellenőrzésen attól tartasz, hogy komoly büntetésbe szaladhatsz bele? Épp folyamatban van esetleg valamilyen eljárás AETR-ügyben a céggel szemben? Úgy érzed, nincs minden rendben a vállalkozásnál ez ügyben? Ez könnyen előfordulhat. Azonban nincs mitől tartani! Ez a szolgáltatás teljes körűen kezeli az AETR-rel kapcsolatos céges és járművezetői problémákat – sokszor még utólag is! Az egyetlen hiba az, ha el sem kezded és nem teszel semmit!
  6. A járművezetők számára kötelezően előírt munkaügyi megfelelés a vállalkozások 95%-ában nincs alkalmazva, ami komoly büntetési forrás. Mennyit dolgoznak a sofőrök? Beleférnek a törvényesen maximalizált átlag napi 9,6 órába? Nem? Akkor ideje megtudni, hogyan lehet ezt megcsinálni! Ez a szolgáltatás ezt is 100%-osan megoldja. Miért ne lennél ezzel kapcsolatban is teljes biztonságban? Miért ne dolgozhatnál többet – annyit, mint eddig -, de legálisan beleférve a munkaidőbe? Ez a szolgáltatás feloldja ezt a látszólagos ellentmondást. Nem nagy erőfeszítés, de ismerni kell a kiskapukat, mert így több munkát végezhetnek legálisan a sofőrök, miközben kevesebbet kell hivatalosan megjelentetni! 
  7. És ha még azt is megmutatnám, hogy a vezetési idő nem mindig annyi, mint amennyinek elsőre látszik? Ha sokszor kevesebb annál, mint amit gondolnak róla? És emiatt nem csak, hogy többet is vezethetnek, de még az ellenőrzésen sem buknának meg? Ez a szolgáltatás erre is megoldást kínál! 
  8. Szinte minden ellenőrzési jegyzőkönyv, feljelentés, határozat stb. tartalmazza azt, hogy a vállalkozásnak törvényesen igazolnia kell, miszerint megfelelő oktatásban részesítették a járművezetőket az AETR, illetve az 561-es rendelettel kapcsolatban. Ez a szolgáltatás ezt is teljes egészében biztosítja, ahogy azt az alábbiakban látni fogod, ami szintén komoly védelmet jelent a vállalkozás számára.

 


 

Szerezz bizonyosságot, hiteles forrásból!

Több év tapasztalatára és ezernyi kérdésre épített oktatási szisztéma és vizsga!

Most először tényleg ÉRDEKLŐDŐEK lesznek a sofőrjeid! Ezt nem én mondom, hanem azon vállalkozások, ahol oktatunk!

Kérj személyes oktatást!

Segítség...

  • Minden az AETR-ről
  • Minden a telephelyi megfelelésről
  • Minden a munkaügyi előírásokról a fuvarozó vállalkozásoknak
  • Annyi kérdést válaszolunk meg, amennyit akarsz
  • Példák, tapasztalatok, esettanulmányok, egyéni problémamegoldások
  • Dankó László, egykori NKH-s ellenőr által összeállított vizsga

Találkozzunk nálatok!

 


 

Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?

 

Az oktatás díja az alábbiakból tevődik össze

 

1. Kiszállási díj az oktatáshoz (alapdíj bármely szolgáltatás esetében).

A kiszállási díj értéke: 100,- Ft + áfa / km.

A kiszállási díjat a MEGKEZDETT egész kilométerekre kell számolni, és kizárólag az odaút kilométer díját kell kifizetni!!!!

 

Helyszíni oktatás

 

2. Sofőroktatási csomag esetén

Ez a csomag teljes egészében kiképzi a járművezetőket az AETR-el kapcsolatban, megválaszolva MINDEN kérdésüket, megoldást, kézzelfogható eszközöket adva a cégben fellelhető aktuális problémákra. Az oktatás legfeljebb 4 órát vesz igénybe, de ennél azért rövidebb szokott lenni. A csomag ára 50.000,- Ft + áfa, azaz bruttó 62.500,- Ft abban az esetben, ha KIZÁRÓLAG csak vagy analóg (korongos) tachográfok, vagy csak digitális tachográfok vannak (azaz 1 féle tachográf). Vegyes tachográfos oktatás esetén ez még + 5.000,- Ft + áfát jelent.

A fenti ár legfeljebb 10 járművezető egyidejű oktatását teszi lehetővé. Minden további járművezető egyidejűleg történő oktatása esetén további + 2.200,- Ft + áfa járművezetőnként.

Amennyiben az oktatáson résztvevők száma nem haladja meg az 5 főt, úgy a szolgáltatás díjából 15% kedvezményt biztosítunk.

 

VAGY

 

3. TELJES oktatási csomag esetén

Ez a csomag teljes egészében kiképzi a járművezetőket az AETR-el kapcsolatban, megválaszolva MINDEN kérdésüket, megoldást, kézzelfogható eszközöket adva a cégben fellelhető aktuális problémákra, valamint teljes egészében kiképzi a vállalkozást arra, hogy neki milyen kötelességei és és lehetőségei vannak a járművezetők utólagos ellenőrzésével és szankcionálásával kapcsolatban; továbbá megtanítja, hogyan NE kapjon büntetést a vállalkozás még akár “eléggé necces” esetekben is (vagy minimálisat, ha nagyon “gázos” a helyzet); ezen kívül megtanítja teljes egészében a vállalkozást érintő munkaügyi kötelességeket, szabályokat, amelyek teljesen speciálisak a fuvarozó vállalkozások esetében.

Az oktatás legfeljebb 4 órát (sofőroktatás) + 2 órát (a vállalkozás oktatása) vesz igénybe. A csomag ára 65.000,- Ft + áfa, azaz bruttó 81.250,- Ft.

A fenti ár legfeljebb 10 járművezető egyidejű oktatását teszi lehetővé. Minden további járművezető egyidejűleg történő oktatása esetén további + 2.200,- Ft + áfa járművezetőnként.

Amennyiben az oktatáson résztvevők száma nem haladja meg az 5 főt, úgy a szolgáltatás díjából 15% kedvezményt biztosítunk.

A vállalkozás oktatása esetén a vállalkozás részéről bárki ott lehet, akit a vállalkozás gondol, de a munkaügyes és valaki, aki felelős lehet a korongok/kártyák feldolgozásáért, mindenképpen javasolt ott lenni.

Az oktatást HÉTKÖZNAP zajlik, de mivel a sofőröket érintően ez legfeljebb 4 órát vesz igénybe, ezért viszonylag könnyen megoldható, mivel akár délután 3-4 óra körül is kezdhetjük, vagy reggel 7-kor akár, így csak minimálisan lóg bele a munkaidőbe.

Amennyiben szombati oktatást szeretnétek, az is megoldható, de +20%-os felár mellett. De tapasztalataink alapján megoldható a hétköznap is, mivel csak 3-4 óráról van szó, a sofőrök tekintetében, így nem kell sokáig kivonni őket a munkából.

 

4. Vizsgáztatási díj:

A vizsgáztatás díja 1.300,- Ft + áfa / fő, ami magában foglalja egy 4,5 órás sofőroktatási CD és a sikeres vizsgát igazoló minősítési kártya kiállítását is! Ezt a CD-t a sofőrök maguknál hordhatják, és bármikor meghallgathatják a járműben, valamint – a kártyával együtt – megmutathatják az ellenőröknek az ellenőrzés során annak bizonyítására, hogy alapos felkészítésben részesültek az AETR-ből.

FIGYELEM! A sikeres vizsgáról szóló minősítési kártya kiállítása a 4,5 órás oktató CD kizárólag a vizsgázott sofőrök számára lehetséges!

 

5. (Opcionális!) Projektor bérlési díj:

Többnyire a projektort az ügyfelek biztosítják. Amennyiben erre semmiképp nincs mód és lehetőség, úgy a projektor bérlési díj (vászonnal együtt) egységesen 8.500,- Ft + áfa

További megoldás lehet még egy nagyobb képátlójú monitor beállítása, mely minden további nélkül összeköthető a laptopunkkal.

Az általunk történő előzetes felkészülés (az adatok áttanulmányozása, a korongok átnézése, stb., amennyiben ez előzetesen szükséges) INGYENES!!!

A fizetés a helyszínen készpénzzel, vagy előre történő átutalással lehetséges, a választott oktatásnak megfelelően, számla ellenében. Átutalás esetén a teljes szolgáltatási díjnak meg kell érkeznie a szolgáltatás megkezdéséig.

 


 

Vizsga, minősítési tanúsító kártyák és oklevél a vállalkozás részére – bizonyítékok az oktatásra, amit MINDIG kérnek!

Az oktatás végén egy 81 kérdéses vizsgatesztet iratunk minden résztvevővel (kb. 20-30 perc), melyet Dankó László, volt NKF-s ellenőr állított össze. 75%-os “vizsga” esetén (60 helyes válasz) az adott személynek kiállítjuk a minősítési tanúsító kártyát, mely igazolja, hogy nem csak oktatásban részesült, de sikeresen vizsgázott is az AETR-előírásokból, amit az ellenőrzéseken – a CD mellett – szintén megmutathat az ellenőrnek! Ha emellett még tényleg be is tartja a dolgokat – ami már csak rajta múlik -, akkor ez igazán ékes bizonyítéka annak, hogy ő aztán TÉNYLEG odafigyel a dolgokra és komolyan gondolja a szabályok betartását! Az esetek többségében ez nagyon jó pont az ellenőrök szemében.

Emellett egy OKLEVELET állítunk ki a vállalkozás részére, amit bekeretezve akár a falra is föltehet, mely szintén bizonyítja, hogy a vállalkozás oktatásban részesítette a járművezetőket. Az oklevélen felsorolásra kerülnek mindazok a járművezetők, akik az oktatáson részt vettek és sikeres vizsgát tettek. Ez a telephelyi ellenőrzések során számít nagyon jó pontnak.

AETR előadás sofőröknek CD
Az AJÁNDÉK CD tartalma

1 Bevezető
2 Jogszabályok betartása
3 Különbség az AETR és az 561 között
4 Szállítás vagy fuvarozás? Mikor melyik?
5 Tachográf használata alapesetben
6 Saját számlás szállítás vagy bérfuvarozás?
7 Mentesség és kivételek – munkaidő, vezetés; hogyan igazoljuk ezeket?
8 Menetlevél fuvarlevél – mikor melyiket használjuk?
9 Ellenőrzések és ellenőrző szervek
10 Analóg tachográfok közúti ellenőrzése
11 Digitális és vegyesen használt tachográfok ellenőrzése
12 Ellenőrzésekről még – szankciók, jogok
13 Ha nem értek egyet, mit tehetek?
14 Súlyos megszegések
15 E-jel kompatibilitás és v-max a korongon
16 Korong kitöltése: eleje, hátulja – szabályok
17 Sofőr kötelességek – módkapcsoló, tevékenységigazoló lap, hibás tachográf, menetlevelek
18 Négykezes járat szabályai, példák
19 Járművezető, munka, szünet, napi és heti pihenők, pótlások, megosztás
20 Pihenő nemzetközi buszjáratok esetén
21 Napi, heti vezetési idő, vezetési időszak, készenlét
22 Példák
23 Szünet megszakítása kompolásnál, egyéb fontos kiegészítések
24 Tevékenységigazoló lap használata, sok példával
25 Korong rajzolatok
26 Digitális tachográf letöltések, kártya elvesztése, szalagok, UTC-idő
27 Eltérések a vezetési és pihenőidőtől a gyakorlatban – munka, pihenő vagy készenlét?

Ehhez  bónuszként minden megrendelő megkapja a szemináriumon elhangzott, több, mint 1 órás Dankó László-előadást is!

 

A fizetés a helyszínen készpénzzel, vagy előre történő átutalással lehetséges, a vizsgázandó személyek függvényében, számla ellenében. Átutalás esetén a teljes vizsgadíjnak meg kell érkeznie a szolgáltatás megkezdéséig.

 


 

Power Point-os bemutató

Az oktatás idejére fontos, hogy elő legyen készítve minden szükséges irat, dokumentum, korong, stb., ami szükséges lehet egy adott dolog, szituáció, bírság, stb. kezeléséhez, valamint legyen előkészülve a személyzet, az emberek, akik az oktatásban részesülnek és legyen előkészítve a helyszín is, hogy lehetőleg ezzel se menjen az idő. A szükséges dokumentumokat (jogszabályt, minta listákat, munkaszerződést, stb.) én viszem, mivel ezeket a vállalkozás megkapja a szolgáltatáshoz, és ezek segítségével (is) történik az oktatás.

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

Az oktatásnak egy Power Pointos bemutató képezi szerves részét. Ehhez egy laptopot viszünk, amihez szükséges lehet egy projektor a vállalkozás részéről, vagy én viszem a projektort a fentiek szerint (bár a laptop 19 colos képernyővel rendelkezik, ami elég lehet, de nagyobb létszám esetén nem biztos, hogy elegendő).

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

Minden esetben előzetes időpontegyeztetés szükséges! 

Ezzel kapcsolatban keress minket ezen a telefonszámon: (06) 70/391-2885, vagy írj nekünk ezen az e-mailen. További információ a Kapcsolat oldalon található.

 


 

Összefoglalva tehát…

Ha fuvarozó vállalkozást működtetsz, akkor ez a szolgáltatás ideális, sőt, azt mondhatnám, életbevágó lesz (lehet) neked: ennél jobb módja egyszerűen nincs annak, hogy személyre szabottan kezelj valamilyen nagyobb problémát, nehézséget, megfeleltesd a járművezetőket és a céget az AETR (561/2006-os) Rendeletnek, és “szinte annyit dolgozz, amennyit csak akarsz, miközben ezt a munkaidőt legalizálod” az 1988-as évi I. Közlekedési Tv-nek megfelelően.

Abban az esetben pedig, ha bajba kerültél, semmiképpen ne kockáztass és ne kezdj – esetlegesen meggondolatlan – “egyéni akciókba”, mielőtt nem konzultáltál velünk! A vállalkozás sorsa múlhat rajta. Inkább bízd rá ezt szakértői gárdánkra!

Használ ki, hogy az egészet leírhatod költségnek és elszámolhatod, mint oktatást a cégen!

 


 

“Mit kell tennem?”

Jelezd nekünk erre vonatkozó igényedet az alábbi űrlapon vagy telefonon, és azonnal egyeztetjük az időpontokat! A többi a MI dolgunk!

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

Sok sikert, jó munkát és miegymást kívánunk!

Tisztelettel:

Kuzma Ferenc
AETR Szakértő
info@aetr.hu
+36-70/391-2885

 

Tetszett? Oszd meg ismerősöddel!