AETR könyv és másik könyv

 

A helyzet egyértelmű, ahogy ezt az alábbi idézet is példázza…

Mit gyűlölök a fuvarozásban? Az AETR-t! Mivel, ahogy elnézem a jelenlegi helyzetet, senkinek semmi fogalma nincs róla, hogy mikor és mennyit vezethet! MÉG A DRÁGA NKH-S ellenőröknek sem! Szerintem a büntetések is hasra ütés szerűen működnek! Szóval nálam a vezetési és pihenő idő örök harca viszi a pálmát, kellene egy egységes, jól átlátható rendszer! – (egy elkeseredett sofőr a több százból)

Jól átlátható rendszer? Hogy is van ez?

Közúti ellenőrzésVezeted a járművet. Megállítanak. Két fiatal rendőr vagy a NAV emberei. Kérik a 28 napod igazolását. És valami nem stimmel…

  • lehet, hogy a pihenőidők bemutatása (korong, vagy kártya, vagy tev. ig. lap, vagy más, hétvégét hogyan kell, stb.)…
  • lehet, hogy a saját számlás jelleg igazolásával van a baj…
  • lehet, hogy a mentesség bemutatása a gond…
  • lehet, hogy a 28 napból 18-szor nem is ültél tachográfos járműben, mégis igazolnod kell…
  • lehet, hogy csak alkalmi munkavállaló vagy…
  • lehet, hogy ők sem tudják jól, de te is bizonytalan vagy és…
  • vagy olyanért akarnak megbüntetni, amiben “tiszta vagy” ezért ez jogsértő, de te nem vagy tisztában ezzel…
  • vagy az is lehet, hogy úgy tudod, minden rendben, és aztán jön a MEGLEPETÉS, mert… a következő rendőr megbüntet azért, amiért a társa elengedett (aki szerint jók voltak az igazolások)…

…és BUMM! A bírság: 400 ezer forint. HOGYAN VÉDED EZT KI?

Vagy, cégként, kapsz egy telephelyi ellenőrzést, mert “a sofőröd sáros lett”. Kimegy az NKH, vagy a Munkaügyi Felügyelet és/vagy a NAV. Kutakodnak, kérdezősködnek, te egyre jobban izzadsz. Kérik a 12 hónap igazolását, ellenőrzéseket, jelenléti íveket, jegyzőkönyveket. És valami nem stimmel, és szerintük nincs minden rendben…

…és BUMM! A bírság: 1,2 millió forint. MIT TESZEL ENNEK ELKERÜLÉSÉÉRT?

Az elkeseredettség, a félelem és a kiszolgáltatottság érzése egyre nagyobb. Ugyanakkor, sok járművezetőnek és vállalkozásnak elegendő ideje sincs arra, hogy megfelelő módon felkészüljön.

Mégis, EZ VAN!

A jogszabályok, szárazak, átláthatatlanok és sokszor nagyon nehezen alkalmazhatóak.

Mégis, EZ VAN!

NINCS EGYSÉGES ÉRTELMEZÉS ÉS ELLENŐRZÉSI ÚTMUTATÓ!!! Ezt az NKH-nak már rég ki kellett volna adnia. Így mindenkinek könnyebb dolga lenne.

Mégis, EZ VAN!

Interjú Dr. Szabados Tiborral

És hogy miért van rengeteg megválaszolatlan kérdés, félreértés, bizonytalanság és visszaélés? Miért olyan nehéz a téma megértése és gyakorlatba ültetése még a szakemberek számára is
Hallgasd meg erről jogi szakértőnk, Dr. Szabados Tibor véleményét!

A válasz az elkeseredésre és a több száz kérdésre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON

Mennyibe kerül?


Fuvarozóként, sofőrként vagy saját számlás szállítóként dolgozol? Netán TE vagy a fuvarszervező, utazásszervező? Akkor JÓL figyelj!

Kérdéseid vannak? Nem vagy egyedül!Fuvarozó vagy? Sofőrként dolgozol? Netán nem ez a fő tevékenységed, de kell vezetned 3,5 tonnánál nagyobb járművet is? Esetleg buszozol, és nem tudod, saját számlásként működhetsz-e? Nem érted pontosan a MENTESSÉGET?

Vagy épp te vagy a fuvarszervező, utazásszervező, akit ugyanúgy köt az “561-es rendelet” előírása, és ugyanúgy tisztában kell lenned MINDENNEL? (Tudtad, hogy TÉGED is büntethetnek?)

Akkor bizony néha elég zűrzavaros lehet a helyzeted! A lehetséges következmény pedig: sok százezres bírság.

Tény: a legtöbb fuvarozó vagy sofőr elég rendesen össze van keveredve az AETR jogszabályokat illetően. Sokak számára zűrzavar az egész. Ennek eredménye pedig: felesleges és legfőképpen elkerülhető bírság, amit MÁSRA fordíthatnál (család, saját magad vagy a vállalkozásod fejlesztése).

A helyzetet az is súlyosbítja, ahogy olvashattad a tapasztalatokból, hogy a hatóság körében sincs teljes egyetértés azzal kapcsolatban, hogyan kell értelmezni valamit. Pl., az egyik megyében elfogadják a koronggal történő heti pihenő igazolást, a másikban büntetnek érte.

Ez alapján TE hogyan döntöd el, mi a helyes és hogyan csináld jól?

Sok tucatnyi, akár száznál is több olyan dolog van, amit nagyon ildomos tudni és megfelelően értelmezni, használni a gyakorlatban, ha azt akarod, hogy NE bírságoljanak meg. Például:

    Kérdések

  • Hogyan kell megfelelően eljárni, ha beragad a kártya a digitális tachográfba vagy a korong beszorul a menetíróba? Hogyan adminisztráld ezt?
  • Mit tegyél az alkalmi munkavállalóval vagy kisegítő családtaggal? Hogyan foglalkoztasd őket?
  • Hogyan kell pontosan értelmezni a négykezes járatot: pihenők, munkaidő, vezetés, stb.?
  • Fuvarszervezőként vagy utazásszervezőként nagyon is tisztában kell lenned az AETR előírásokkal, mivel FELELŐS vagy azért, hogy a szervezett fuvarok, utak megvalósíthatóak legyenek a jogszabályok betartásával. Ehhez pontosan értened kell azokat!
  • Hogyan értelmezd és számold el a 15 percnél rövidebb állással töltött időket?
  • Mit tegyél, ha csak pár napja dolgozol egy cégnél, és előtte hónapokig nem volt munkád? Hogyan igazold ebben az esetben a 28 napodat?
  • Mitől lesz saját számlás egy szállítási tevékenység, és hogyan igazold ezt megfelelően?
  • Ha elküldöd a dolgozót, mi a pontos eljárás, ha azt akarod, hogy se őt, se téged ne bírságoljanak meg?
  • Hogyan kell értelmezni a munkaidő keretet?
  • Hogyan kell PONTOSAN kitölteni és használni a korongot, és mit tegyél ezzel járműváltáskor?
  • Mi a pontos menete a kompon töltött idők elszámolásának értelmezésének? És ugyanez NÉGYKEZESBEN?
  • Mikor veheted ki a korongot a tachográfból és mikor nem? Mit tegyél ekkor, ha nem akarsz szigorú büntetést?
  • Miért sokkal nehezebb a saját számlás szállítóknak saját magukra alkalmazni a jogszabályokat?
  • Mit jelent a 24 órás koronghasználat?
  • Mit jelent a mentesség és hogyan igazolod ezt? Miért van egy jogszabályon belül két jogszabályi pontban is “kétféle mentesség”? Mi a különbség a kettő között?
  • Mi a pontos menete, eljárásmódja annak, amikor a dolgozódtól megválsz vagy új alkalmazottat veszel fel a cégbe? (Ilyenkor a 28 nap megfelelő igazolása a probléma!)
  • Hogyan igazold a pihenőket, hogy NE büntessenek meg érte?
  • Nem tudod, mi a különbség a rendelkezésre állási idő, a készenlét és a várakozás között?
  • Szeretnéd alaposan megérteni a 24 órás szabályt, a napi és heti pihenőidőket a különböző tevékenységekre, és a vezetési időt, vezetési hetet a TE tevékenységedre vonatkoztatva?


Tisztában vagy vele, hogy utazásszervezőként vagy fuvarszervezőként UGYANEZEK a kötelezettségek, előírások vonatkoznak rád? Bizony, jó, ha tisztában vagy ezzel!

Szeretnél ezen kívül több száz más, fontos kérdésre is egyszerű, könnyen érthető, de tartalmas, valódi szakértői választ kapni tapasztalt szakértőktől, a TE NYELVEDRE FORDÍTVA?

AKKOR JÓL FIGYELJ!

A válasz az elkeseredésre és a több száz kérdésre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON

Mennyibe kerül?


ÁTTÖRÉS: KÉT, TELJES MÉRTÉKBEN HIÁNYPÓTLÓ MŰ, ami alapjaiban változtatja meg a fuvarozók, saját számlás szállítók és sofőrök eddigi megértését az AETR-ről

A fuvarozók (és a saját számlás szállítással foglalkozók) egyik legnagyobb problémája – a magas üzemanyag költségek és az alacsony fuvardíjak mellett – az, hogy nem arra szeretnék költeni a keservesen megszerzett pénzüket, hogy kisebb vagy nagyobb hibából származó büntetések százezreit vagy milliót fizessék ki.

A probléma az, hogy a fuvarozás, szállítmányozás, szállítás területén olyan mértékű (agyon)szabályozások vannak, és olyan mértékben nehéz a különböző típusú, jellegű fuvarozási, szállítási tevékenységekre adaptálni az érvényes (egységes) szabályokat, hogy a legtöbb esetben az így keletkezett zűrzavar lehetetlenné teszi a megértést – és így az alkalmazást.

Ra-ta-ta-ta-tam! Mérföldkő: Magyarországon, sőt Európában elsőként 2 igazi hiánypótló mű, amikre évek óta vártak a fuvarozók! Két kiadvány, ami ALAPJAIBAN változtatja meg BÁRMELY fuvarozó, sofőr, saját számlás szállító megértését az AETR-ről (pontosabban: 561-es rendeletről)!

Csak az AETR könyvből eddig 6 hónap alatt több, mint 600 eladott példány!

Interjú Dr. Szabados Tiborral

És hogy miért van rengeteg megválaszolatlan kérdés, félreértés, bizonytalanság és visszaélés? Miért olyan nehéz a téma megértése és gyakorlatba ültetése még a szakemberek számára is
Hallgasd meg erről jogi szakértőnk, Dr. Szabados Tibor véleményét!

A válasz az elkeseredésre és a több száz kérdésre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON

Mennyibe kerül?


Két könyv, mely bizonyítottan sok ezer embernek változtatja meg a megértését az AETR-ről…

Bizonyított tény, hogy az emberek szeretik az írott dolgokat. Megőrzik. Ott van a járműben. Megmutatják másoknak. Használják. Elkerülik vele a bírságokat.

  • AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv2012. február 16-án olyasmi történt, amire még nem volt példa Magyarországon: végre elkészült az A KÖNYV, ami sok ezer fuvarozó munkáját könnyíti meg. Sok-sok hónap munkája, több év tapasztalata, komoly szakértők segítőkész, de kemény útmutatása, szakmai alapossága áll mögötte.

    A könyv igen alapos részletességgel veszi át elsősorban az “561-es rendeletet”, annak csaknem egészét (és néhány kapcsolódó jogszabályi részt), valamint a tachográf korongokkal kapcsolatos kényes szabályokat, majd ízekre szedi ezeket és “emberi nyelvre” fordítva részletesen és alaposan értelmezi, elmagyarázza, példákon keresztül bemutatja azokat. Ez olyan jól sikerült a tapasztalatok alapján, hogy gyakorlatilag bizonyítottan új korszakot nyitott az oktatásban és az AETR megértésében. Erre bizonyíték, hogy több autós iskola és/vagy oktató is használja már a GKI-képzés során (vagy más oktatáshoz), sőt, több rendőr is ajánlotta már sofőr barátainak megvásárlásra! Az igazi nyereség persze az a sok száz sofőr és vállalkozás, akik komoly bírságokat előztek meg segítségével, és képesek voltak megérteni végre a jogszabályokat! Ez a mű igazi áttörést jelent ezen a területen.

    A problémát sok esetben nem is az jelenti, hogy valaki nem akar megfelelni az előírásoknak, és nem törekszik a törvények betartására, mivel a legtöbb ember tisztességes, és igyekszik az érvényes jogszabályok betartása szerint működni. A probléma sokkal inkább az, hogy a fuvarozás, szállítmányozás, szállítás területén olyan mértékű (agyon)szabályozások vannak, és olyan mértékben nehéz a különböző típusú, jellegű fuvarozási, szállítási tevékenységekre adaptálni az érvényes (egységes) szabályokat, hogy a legtöbb esetben az így keletkezett zűrzavar lehetetlenné teszi a megértést – és így az alkalmazást.

    Ebben a könyvben tehát arra teszünk kísérletet, hogy valamelyest csökkentsük ezt a zűrzavart, és a fontosabb jogszabályok részletes kivesézésével, a mögöttes tartalmak feltárásával és elemzésével AZONNALI válaszokat, megoldásokat adjunk a fuvarozók, szállítmányozók, saját számlás szállítók (az utazó munkavállalók) kezébe, mellyel jelentős lépést tehetnek a jogszabályok megértése és megfelelő alkalmazása felé.

  •  

  • Húsba vágó, kényes kérdések és válaszok könyv2012. szeptember 10-én pedig útjára bocsátottuk a MÁSODIK könyvet is, melynek elsődleges célja, idézve a könyvből: “Ahogy az a címéből és alcímeiből is kiderül, a könyv kérdéseket válaszol meg, olyan alapossággal, amennyire az a szakmai hozzáértésünk révén lehetséges. Olyan kérdéseket, amik nagyon sok embert érintenek. Olyan kérdéseket, amelyeket valószínűleg nagyon sokan feltettek már sokaknak, de nem igazán kaptak rá kielégítő választ (vagy ami ennél is rosszabb, hogy olyan választ kaptak, ami nem felelt meg a jogszabályi kereteknek, emiatt a >>megoldás<< szabálysértő volt, az eredmény pedig: a vállalkozás és/vagy a járművezető komoly pénzeket fizethetett ki bírságként). Olyan kérdéseket, melyekre a válaszokat sokan talán sok éve várják."

    Ez a könyv tehát sofőrök, vállalkozók által feltett izgalmas, húsba vágó kérdéseket válaszol meg, kellő szakmai alapossággal, ugyanakkor “emberi nyelvre” fordítva. Kiegészítve az első könyvvel, felbecsülhetetlen értékű TUDÁSSAL, VÁLASSZAL lát el minden fuvarozót és saját számlás szállítót.

    Egy rövid idézet a könyvből:

    Dr. Szabados Tibor igazságügyi szakértő és Kuzma Ferenc AETR szakértő nem először dolgoznak már együtt. Munkájuk a 2012 februárjában megjelent AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyvben is szorosan összefonódott, hiszen a könyv fő lektoraként és szakmai útmutatójaként Dr. Szabados Tibor jelentősen segítette ama kiadvány sikeres megjelenését.

    Ezúttal közösen, társszerzőként jelentették meg újabb, a fuvarozó társadalmat jelentősen segítő művüket.

    Ebben a kiadványban a szerzők elsődlegesen arra törekszenek, hogy a fuvarozó, szállító vállalkozásokat és gépjárművezetőket évek óta foglalkoztató, és/vagy nagyon is húsba vágó kérdéseket válaszolják meg, nemegyszer velősen rámutatva az ellenőri túlkapásokra és jogtalanságokra is. Ezeket a kérdéseket korábban még senki nem válaszolta meg ilyen mértékű szakmai hozzáértéssel és útmutatással, miközben igyekeztek megmaradni az egyszerű nyelvezetnél. Ezek a kérdések sok ezer embert érintenek.

    A kérdések és válaszok nagyon sokrétűek, így nagyon-nagyon sok vállalkozás kap közvetlen megoldást problémájára. Természetesen ezek a válaszok csak iránymutatásul szolgálhatnak, és mindenkinek magának kell azt beillesztenie a saját vállalkozásába, működésébe. Mégis, a maga nevében hiánypótló és felbecsülhetetlen értékű mű. A felhalmozott tudás és tapasztalat, gyakorlati útmutató, tanács, mely ebben a kiadványban komolyan tetten érhető, az AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyvvel együtt igen jelentős mértékben hozzájárul a fuvarozói társadalom oktatásához, fejlesztéséhez, megértéséhez.

    Bátran kijelenthetjük tehát, hogy mindenki csak nyer vele!

    A Kiadó

Íme hát az…

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak 

Gyakorlati tanácsok és magyarázatok az utazó munkavállalókra vonatkozó szabályokhoz és a munkaügyi előírásokhoz a tachográfos járművek vezetői és vállalkozásai számára

Valamint…

A közúti fuvarozás és szállítás szociális jogszabályainak kérdései az utakon

Vállalkozások és gépjárművezetők kérdezték, szakértők válaszolták – Húsbavágó kérdések, melyekre eddig nem adtak kielégítő válaszokat!

könyvek, összesen 430 oldalon!

Ahogy a könyveken is olvashatod: A könyv, amire már régóta vártál! valamint Izgalmas kérdések – velős válaszok a szakértőktől

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv
Kattints a képre a nagyításhoz!

NE add kölcsön a könyveket, mert NEM KAPOD VISSZA azokat! Ez már többször előfordult.

 

Kattints ide gyorsan, hogy beleolvass az eddigi AETR könyvolvasók véleményébe! Ők MIÉRT ajánlanák Neked?

A válasz az elkeseredésre és a kérdésekre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON

Mennyibe kerül?


A gonoszságot és rosszindulatot nehéz kivédeni, ezért a könyvek segítségével csak a bírságok 96%-a kerülhető el!

Korong hátuljának használata

Kattints a képre a nagyításhoz!

Az AETR könyvet úgy építettük fel, hogy a teljes áttanulmányozása és használatba vétele révén a bírságok 96%-a elkerülhető általa. Mindez az elmúlt sok év tapasztalata, visszajelzése, ellenőrzési gyakorlata, oktatása, szemináriumai, és rengeteg feltett kérdése alapján.

A 3 szakértő, aki lektorálta a könyvet, kiemelkedő tudással és tapasztalattal bír ezen a területen, így nyugodtan mondhatjuk, szakmailag is nagyon komolyan megalapozott könyvet kapsz a kezedbe. Ugyanakkor nem egy “száraz” valami, mivel pont az a lényege, hogy megpróbáltuk a jogszabályokat a lehető legegyszerűbben megválaszolni, közérthető nyelvre “fordítani”. Így a könyv akár oktatási alapként is használható.

A másik könyvet, a húsba vágó kérdéseket az AETR könyv fő lektorával, Dr. Szabados Tibor igazságügyi közúti szállítási és fuvarozási szakértővel közösen írtuk, pár hónappal az AETR könyv kiadását követően.

Ez a mű azért született meg, mert a fuvarozók rengetegszer kerültek olyan helyzetbe, amire nem tudtak közvetlenül megoldást (sokaknak még nem volt meg az AETR könyv). Ezekbe beletartoznak az ellenőrzéssel kapcsolatos túlkapások és rossz értelmezések is éppúgy, mint az, hogy pl. hogyan kell értelmezni a kompozással kapcsolatos szabályokat négykezes esetén? De sorolhatnánk még.

Épp ezért, megszületett ez a könyv is, mely kiegészíti, de semmiképpen nem helyettesíti az AETR könyvet!

Az AETR könyv adja az alapokat, ez a “motor”, a húsba vágó kérdéseket taglaló könyv pedig a “kenőanyag”. Remekül kiegészítik egymást.

Idézet a második könyvből, hogy mi volt a CÉLJA annak, hogy ez a 2 könyv egyáltalán megszületett:

Ha le akarnánk egyszerűsíteni a dolgot, akkor azt mondhatnánk, hogy az AETR könyv és ez a mű is azért született meg, mert:

  1. az ágazatot érintő néhány jogszabály olyan mértékben száraz, jogi nyelven és sok esetben bonyolultan van megfogalmazva, hogy rendkívül nagy nehézséget okoz azok megértése, értelmezése, így szükségessé vált „köznapi nyelvre” fordítása;

  2. a hatályos jogszabályok – a tapasztalatok alapján – a gyakorlatban jóval több kérdést vetnek fel, mint amennyit megválaszolnak, és ezeket a kérdéseket SENKI nem válaszolja meg kielégítően és kellő alapossággal, gyakorlatiassággal oly módon, hogy az „beleférjen a jogszabályi keretekbe”, mégis „használható” legyen; hogy csak két példát említsünk a több százból:

    • az 561/2006/EK rendelet említi a kompozással kapcsolatos szabályt, ugyanakkor nagyon-nagyon nehéz részleteiben, a valóságban kivitelezni ezt a szabálymegfelelést (pl. nem mindegy az sem, hogy hosszabb vagy rövidebb kompútról van szó), ráadásul még ennél is nehezebb mindezt a két fős személyzet („négykezes” járatok) esetére vonatkoztatni;

    • a fenti rendelet leírja a szüneteket (45 perc, ami egy legalább 15 és ezt követően legalább 30 perces szakaszokra is osztható), ugyanakkor sehol nem olvashatunk arról, hogy a 15 percnél rövidebb időket, amikor a járművezető megáll a járművel pl. egy cigaretta szünetre, minek kell tekinteni;

  3. a különböző területekre vonatkoztatva szinte lehetetlen értelmezni az érvényes jogszabályokat, hisz amelyek egy nemzetközi kamionos számára viszonylag egyértelműek és betarthatóak, azok egy belföldi terítőjárat, darusautó, betonszállító, élő állat fuvarozást végző, saját számlás áruszállító, autómentő vagy épp a családját, rokonságát szállító buszvezető számára csak nagy nehézségek árán értelmezhetőek, vagy még úgy sem;

  4. a fentiek mellett – vagy talán épp ezért – a hatóságok is különbözőképpen értelmezik ezeket a szabályokat, és sajnos, emiatt különbözőképpen is ellenőriznek, bírságolnak, büntetnek, ahogy ezt pl. ebben a könyvben is láthatjuk; ez pedig rendkívül frusztrálttá és sokszor kétségbeesetté teszi a vállalkozót, járművezetőt egyaránt, valamint nem egyszer kiszámíthatatlanná teszi az ellenőrzések kimenetelét (mennyi ideig is fog tartani és vajon mennyi lesz a bírság);

    nem egységes a jogértelmezés és jogalkalmazás nemcsak a különböző országokban, hanem még a különböző hatósági szervek között, sőt, még egy-egy adott hatósági szerven belül sem;

    továbbá, kisebb vétségekért is több ezer eurós büntetést szabnak ki teljesen értelmetlenül a vállalkozás és/vagy a járművezető számára (nem beszélve arról, hogy sok esetben el sem engedik a járművet, amíg a vállalkozó a saját költségén a helyszínre nem utazik és készpénzben ki nem fizeti a bírságot – az persze senkit nem érdekel, hogy mibe kerül ez a vállalkozásnak, ez legyen az ő baja!)

Félreértés ne essen: nem bántani akarjuk a hatóságokat, éppen ellenkezőleg! Az AETR könyv és ez a kiadvány is egyértelműen azoknak szól, és minden segítséget csak azoknak tudunk nyújtani, akik maguk is be akarják tartani a szabályokat, meg akarnak felelni az előírásoknak, jogszabályoknak. Akik nem eszerint akarnak tevékenykedni, azok egyrészt egyik kiadványt sem fogják elolvasni, másrészt, azoknak mi sem tudunk segíteni.

Minden tanácsunk, javaslatunk, útmutatásunk tehát csakis azoknak szól, akik becsületesen és tisztességesen akarnak dolgozni. Nekik segítünk abban, hogy a jogszabályi keretek között miként tehetik ezt meg, a saját vállalkozásukban. Nekik segítünk abban, hogy amennyiben becsületesen dolgoznak, akkor lehetőségük legyen egyben „bírságmentesen” is dolgozni (ami persze csak útmutatást jelent, hiszen ezt nekik kell megvalósítaniuk).

Azok számára pedig, akik nem ezt az utat járják, tanácsaink, útmutatásaink kevés segítséget nyújtanak.


NE FELEDD! A könyv ÉRTÉK, amit az emberek sokáig megőriznek és használnak. TE is. Ezért mindenképpen szerezz egy példányt magadnak mindkét műből!!! Ez a 2 könyv túlzások nélkül nagy értékkel bír.

Interjú Dr. Szabados Tiborral

És hogy miért van rengeteg megválaszolatlan kérdés, félreértés, bizonytalanság és visszaélés? Miért olyan nehéz a téma megértése és gyakorlatba ültetése még a szakemberek számára is
Hallgasd meg erről jogi szakértőnk, Dr. Szabados Tibor véleményét!

A válasz az elkeseredésre és a kérdésekre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON

Mennyibe kerül?


Miért kell rendelkezned ezzel a 2 könyvvel?

Miért feltétlenül ajánlott, hogy beszerezd a saját példányodat ezekből a könyvekből?

  • mert referencia műként használhatod őket, amiknek ott kell lenniük nálad a jármű csomagtartójában vagy a szélvédő alatt, hogy kéznél legyenek;
  • mert ha most kezded a szakmát, vagy a GKI-oktatásodat, akkor az AETR és a munkaügy területén nem találsz ezeknél jobb művet, amik ennyire jól megalapoznak (több autós iskola is ajánlja már a “diákjainak”)
  • mert ha már “régi motoros vagy”, akkor bőven hallhatsz kollégáktól vagy ellenőröktől olyan dolgokat, amiktől égnek állhat a hajad; ezek a könyvek tisztába teszik ezeket a félreértéseket, kivesézve a jogszabályi pontokat, megválaszolva jó néhány égető kérdést;
  • mert utazásszervezőként vagy fuvarszervezőként ugyanazok a szabályok és kötelezettségek vonatkoznak rád, mint a sofőrökre, vállalkozásokra; sőt, rád ez FOKOZOTTAN érvényes, mivel TE vagy a lánc első szeme! (a jogszabály szerint is);
  • mert a legtöbb dolog, amiért bírságolnak, kifejtésre kerül ebben a 2 könyvben, a jogszabály “védőleplébe bugyolálva”; tehát, nem csak választ kapsz rá, hanem magát a jogszabályi részt is mellétesszük, ahol ez lehetséges, ami azért fontos, mert így bátran hivatkozhatsz az érintett jogszabályra az ellenőrzés során;
  • mert mindig “tudsz mihez nyúlni”, tudsz mire hivatkozni, ha bajba kerülsz vagy valamiért elbizonytalanodsz.

3 rövid sztori, mely igazolja, miért KELL MINDENKÉPPEN rendelkezned legalább az AETR könyvvel…

1. történet
Egyik nap Németországban mentem az úton, és megállított a BAG. Négykézben voltam a kollégámmal, és kérdezte az ellenőr, hogy a 4,5 – 4,5 óra vezetés után miért nem tartottunk 45 perc szünetet?

Mondom, azért, mert nem kell.
– Dehogynem kell! – mondja ő.
– De bizony nem kell!
– Dehogynem, ne vicceljen már!
– Na, várjon egy pillanatot – mondom neki, és elővettem az AETR könyvet. Kikerestem belőle az ide vonatkozó részt, megnéztem a kapcsolódó jogszabályt, majd felmentem az Internetre, és megkérdeztem a BAG-stól, hogy tud-e angolul.
Azt felelte, egy kicsit.
Megmutattam neki a vonatkozó jogszabályi részt, mire ő megvakarta a fejét és ezt felelte:
– Hát, mindig tanul valamit az ember…!
És elengedett. 400 euró lett volna a bírság. (Kb. 120 ezer forint.)

2. történet
Ez valójában olyan értelemben siker, hogy rengeteget spórolhatsz a könyv révén.
Ugyanis eddig 7 olyan ügyfelünk van – ezek csak azok, akik elmondták egyáltalán, hogy ezt szeretnék -, akik jelezték, hogy a könyv és a kapcsolódó CD-k révén olyan mértékű tudásra tettek szert, hogy jelezték, saját maguk szeretnék oktatni a járművezetőiket.
Olyan mértékben képesnek érezték magukat erre, hogy fel merték vállalni ezt.
Csak annyit kérdeztek, hogy mit szólok hozzá és milyen igazolást javaslok megtenni ezzel kapcsolatban.
Számold ki, mennyit spóroltak ők ezzel!
TE is eljuthatsz idáig.

3. történet
Egyik ügyfelünk egy barátja ajánlására vásárolta meg a könyvet, akivel a következő történt.
Korábban képzetlen volt az AETR témakörében, és egy ízben 400 ezer forintra megbüntették.
Aztán elolvasta a könyvet és amikor később megállította ugyanaz a rendőr, megmutatta neki a könyvet, és azt mondta:
– Ebben a könyvben van leírva, hogy miért nem büntethet meg emiatt…
A rendőr ránézett a könyvre, felvonta a szemöldökét, majd ránézett az illetőre, és csak annyit mondott:
– Menjen!

 

Az út mellett már CSAK magadra számíthatsz.
Az út mellett már CSAK magadra számíthatsz. MINDEN azon múlik, mennyire vagy felkészült!
Kattints ide gyorsan, hogy beleolvass az eddigi AETR könyvolvasók véleményébe! Ők mit csináltak ebben a helyzetben?

A válasz az elkeseredésre és a kérdésekre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON

Mennyibe kerül?

 


3 CD a könyvek mellé – ERŐSEN AJÁNLOTT, SŐT!!!

A könyv mellé HÁROM CD-t is kiadtunk, amik nagyon hasznosak, sőt, “KÖTELEZŐEK”, mivel még teljesebbé teszik a könyvek megértését, használatát. KATTINTS az adott CD alatt található zöld nyílra, ha csak arról a CD-ről akarsz információhoz jutni, vagy alulra a piros linkre, ha együtt el akarod olvasni mindháromról a bővebb leírást!

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak kiegészítő CD Interú Dr. Szabados Tiborral CD Teljes AETR szeminárium CD
1. AETR könyvhöz kiegészítő CD

Az első CD-n az AETR könyv még könnyebb megértésével kapcsolatban hallhatsz hasznos információkat.

Kiegészíti a könyvet, példákon keresztül adva még nagyobb megértést és további magyarázatokkal szolgál az egyes fejezetekhez, kiemelve a leglénygesebb pontokat, amikre okvetlenül figyelned kell, többek között az alábbi témákban:  ===>>

2. Interú Dr. Szabados Tiborral CD

A második CD-n a Dr. Szabados Tibor igazságügyi közúti szállítási és fuvarozási szakértővel készített interjút hallhatod.

Az interjút Kuzma Ferenc AETR szakértő készítette. Az előadásból többek között – a húsba
vágó kérdések könyv kiegészítőjeként – olyan izgalmas kérdésekre kapsz választ, mint:

 ===>>

3. Teljes szemináriumi felvétel CD-n

A könyv alapján 2012 április 7-én megtartott AETR szeminárium TELJES felvétele CD-n! Az EGYETLEN CD, ami a teljes szemináriumot tartalmazza, Dankó László hozzászólásaival, magyarázataival, 32 résztvevő kérdéseivel. A CD hossza 5 óra 44 perc, és a könyv mellett bármikor meghallgatható.

Mit hagysz ki, ha NEM érdekel ez a CD? Miről volt szó a szemináriumon?
  ===>>

KATTINTS IDE, ha együtt el akarod olvasni mindháromról a bővebb leírást, és/vagy hogy belehallgathass ezekbe! NAGYON fontos információkat tartalmaznak.


Mit kapsz GRÁTISZBA a könyvek mellé?

Az a célunk, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki BELŐLED! A lehető legtöbbet adjuk egy minimális befektetésért cserébe. És a tapasztalat az, hogy ebben NAGYON is sikeresek vagyunk és jó példával járunk elől mások számára is. Ezért még BÓNUSZOKAT is kapsz a könyv mellé, hogy az ár/érték arány még kézzelfoghatóbb legyen számodra!

    Bónuszok

  • az első, hogy amennyiben EGYSZERRE megvásárolod mind a 2 könyvet, úgy 2 kiegészítő CD-t (az AETR könyv CD-jét és a Dr. Szabados Tiborral készített, nagyon hasznos interjút tartalmazó CD-t) INGYEN megkapod mellé;
  • beküldheted 3 “leggázosabb” korongodat, amiről úgy gondolod, “ezzel nagyon nem tudok mit kezdeni”, és szeretnéd, ha elmondanánk róla a véleményünket; szeretnéd, hogy megtudd, mik voltak a hibák ezeken a korongokon, de nem igazán tudod: mi megválaszoljuk ezt is;
  • nagy kedvezménnyel vásárolhatsz még kiegészítő anyagokat, pl. a 2012 áprilisi szeminárium teljes CD-anyagát vagy az egyetlen szemináriumi DVD-t, amit 2011 januárjában vettünk fel;
  • a húsba vágó kérdések könyv megvásárlása esetén jogosult leszel a Forum-ba is belépni, aminek célja a következő (idézet a könyvből): “…mivel a szándékunk az, hogy MINDENKI megkapja MINDEN kérdésére a választ – és ezt most szó szerint kell érteni –, ezért ennél továbbmentünk. Mindenki, aki megvásárolta ezt a kiadványt, jogosulttá válik egy egyéni belépőkóddal regisztrálni az általunk szerkesztett és működtetett Fórumba. Itt kérdéseket tehet fel az őt érintő témakörökben, amiket megválaszolunk. Így biztosítjuk azt, hogy aki az AETR könyvből és ebből a kiadványból sem kap minden kérdésére választ, annak se maradjon hiányérzete: a Fórumom megválaszoljuk kérdéseit.”; ez szintén egy naaaaagy GRÁTISZ a részedre…
  • Egy 5 órás videót, ami a Dankó Lászlóval és Kecskés Imrével, két egykori Közlekedési Felügyeleti ellenőrrel, a könyv lektoraival készült videóra vett interjút tartalmazza! Évek óta együtt dolgozunk, és mivel mindketten a Közlekedési Felügyeletnél dolgoztak ellenőrként, így tapasztalataik révén a velük készített kb. 5 órányi tömény információ felbecsülhetetlenül értékes kiegészítő a könyv mellé. Ezt INGYEN, GRÁTISZBA kapod, amennyiben megrendeled a könyvet!
    Az 5 órányi videó értéke: 5.500,- Ft. ÉS EZ GRÁTISZ!
  • a 2012 áprilisi teljes szemináriumi CD mellé GRÁTISZBA kapsz egy 280 kérdést tartalmazó, önmagában is hasznos teszt-gyűjteményt az AETR témakörében;

 

Interjú Dr. Szabados Tiborral

És hogy miért van rengeteg megválaszolatlan kérdés, félreértés, bizonytalanság és visszaélés? Miért olyan nehéz a téma megértése és gyakorlatba ültetése még a szakemberek számára is
Hallgasd meg erről jogi szakértőnk, Dr. Szabados Tibor véleményét!

A válasz az elkeseredésre és a kérdésekre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON

Mennyibe kerül?


Képek az AETR könyvről…

Kattints ide, hogy megnézhesd a képeket az AETR könyvről (új ablakban nyílik meg, így ez az oldal nem záródik be)!

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak

AZONNAL KÉREM a saját példányaimat!

 

AZONNAL igényt tartok a saját példányomra/példányaimra + kérem a BÓNUSZOKAT (ahogy fentebb olvashattam)!

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv

 

 


 

Mennyibe kerül a 2 könyv? Nos, az átlag bírság, amit egy sofőrre kiszabnak, 230 ezer forint. A 2 könyv ennek közel 1/16-od részébe kerül csak! NEM KÉRDÉS, melyiket választod.

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv mindössze 8.500,- ft + 5% Áfa áron, valamint A közúti fuvarozás és szállítás szociális jogszabályainak kérdései az utakon könyv mindössze 5.500,- ft + 5% Áfa áron megrendelő űrlap, valamint kiegészítő megrendelő az egyéb AETR anyagokra! (A bírság ennek TÖBBSZÖRÖSE.)

 

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv

Február 16-i kiadása óta az AETR könyvből már több, mint 600 db elfogyott, de pár nap alatt elég szépen fogyott az új könyvből is! Kattints ide, hogy lásd, mennyi van még belőle!

Add le rendelésed MOST! Rengeteg gondtól óvod meg magad.

Ez egy rendkívül értékes befektetés, mellyel a biztonságodat, és a bírságra költendő pénzedet válthatod meg!

(Megjegyzés: az adatokat minden reggel aktualizáljuk, frissítjük. Az új könyvről az előrendelési adatokat láthatod.)

 

Figyelem! Ha bármikor elakadsz a rendelés során, vagy valamit nem értesz, esetleg nehézségbe ütközik az űrlap kitöltése, vagy további kérdéseid vannak, akkor hívd a 06-70/379-4957-es telefonszámot! Kolléganőnk eligazít.

 

Figyelj, kérlek!

A csatolt videó röviden bemutatja a megrendelés menetét – hogyan kell megcsinálni, mi történik utána, stb.

Megnézem a rendelés menetével kapcsolatos videót

Csináld párhuzamosan a dolgot! A videó egy új oldalon nyílik meg, így nem lesz akadálya, hogy a videót nézve te is pontosan töltsd ki a megrendelő űrlapot. A videóba BÁRMIKOR belekattinthatsz, ekkor a videó megáll, és neked lesz időd elvégezni a lépéseket. Újra belekattintva a videóba a videó továbbmegy onnan, ahol megállítottad.

Megnézem a rendeléssel kapcsolatos videót.

 

 

FONTOS!

Hogy biztosan tudjuk, VALÓDI megrendelés történt, nem egy spam robottal van dolgunk, ezért a megrendelő űrlapot egy jelszóval védett oldalra tettük (Sajnos, túl gyakran kaptunk spam megrendelést.)

Ezt az oldalt az alábbi linkre kattintva érheted el, és azonnal ki is töltheted.

Mindössze az alábbi összeadási műveletet kell elvégezned és az így kapott eredményt kell beírnod jelszóként.

5 000 + 5 000 = ?
(Az így kapott 5 jegyű szám a jelszó. NE tegyél közé semmilyen karaktert!
Kattints erre a linkre és ÍRD BE ezt az 5 jegyű számot! Ezután már kitöltheted a megrendelő űrlapot.