AETR konferenciák 2025 január

 

Az év legfontosabb AETR és tachográf oktatási konferenciája

EZÚTTAL MÁR SOKADSZOR ONLINE!

MARADJ OTTHON VAGY AZ IRODÁDBAN ÉS ÉLVEZD AZ ELŐADÁST! 

 

2014 óta minden évben megtartottuk. Ezúttal is meg fogjuk. KÉTSZER IS!

Tavaly összesen 511-en vettetek részt a konferenciákon – ez abszolút rekord!!

 

AETR konferenciak 2023 januar

 

AETR és tachográf oktatási konferencia időpontok

2025. január 11. (9:00-től 13:30-ig) – bárki jelentkezhet rá

2025. január 18. (9:00-től 13:30-ig) – bárki jelentkezhet rá

 

FIGYELEM, FONTOS!!!

Minden híresztelés ELLENÉRE a hatóság TOVÁBBRA IS KÉRI az éves oktatás igazolását, mint ahogy eddig. A munkaidők szabályos betartását, beleértve a megfelelő szüneteket nagyon szigorúan ellenőrzik! Ahogy a kiküldetésre vonatkozó szabályokat is. Ezek gyenge pontjai a fuvarozó cégeknek.

Ezért ezeket az éves oktatásokat amúgy is mindenképpen meg kell tartani. Legyen ez a szokásos KONFERENCIÁN!


TEDD FEL A KÉRDÉSEIDET TE IS! ÍRD MEG ELŐRE, MIRE AKARSZ VÁLASZT KAPNI! BEÉPÍTJÜK A KONFERENCIÁBA, NÉVTELENÜL.

A konferencia (oktatás) – online (már évek óta bizonyítottan!)

 

Online AETR és munkaügyi konferencia 2023

Online AETR és munkaügyi konferencia 2025

Azt gondolom, a konferenciát nem kell bemutatni senkinek. Minden évben, immár sokadik éve, több százan vesztek részt rajta.

Most is szeretettel várlak! Az év KÉT napján is!

A korábbi januári konferenciák visszajelzései alapján minden résztvevő számára sokkal kényelmesebb volt az online megoldás. Volt, aki az ágyában fekve nézte az előadást, volt, aki a szobájában ülve, vagy séta közben, esetleg többen összegyűlve a cég irodájában. Egyértelműen pozitív volt az online előadás megítélése.

Mivel többször bebizonyosodott, hogy tökéletesen jól működik ez ebben a formában is, hogy nem kell senkinek sehova elutaznia, ráadásul így még olcsóbb is, ezért, ebben az évben is KÉT LEHETŐSÉGET biztosítunk arra, hogy bárki a fent megjelölt időpontokban becsatlakozhasson egy élő konferenciába.

 

A KÖVETKEZŐ KÉT ILYEN LEHETŐSÉG JANUÁR 11-ÉN ÉS 18-ÁN (SZOMBATON) LESZ. MÁR LEHET RÁ REGISZTRÁLNI, BÁRKINEK.

Részlet a korábbi konferenciából

 

Kötelező éves oktatás – LETUDVA!

A tapasztalatom az, hogy minden esetleges egyéb híresztelés ellenére:

    • Az ellenőrzések ugyanúgy megvannak, léteznek. Sok megkeresést kapok én is azzal kapcsolatban, hogy ezért vagy azért valamilyen bírságot szabtak ki vagy fognak kiszabni, és mit segíthetek.
    • Sok probléma van a digitális tachográfok kezelésével, még mindig. Nem beszélve a vegyes használatról (korong, kártya, illetve nem tachográfos járművek vezetése). Ebben az esetben KIVÉTEL NÉLKÜL sok hiba van.
    • Sok kérdés merül fel a munkaidők értelmezésével kapcsolatban. Sofőröktől, vállalkozásoktól egyaránt. Az én tapasztalatom is az, hogy még mindig sok a hiányosság.
    • Magánszemélyként is regisztrálhatsz, ugyanúgy megkapod az oktatási igazolást!!!
    • SOK EGYÉB KÉRDÉS, AMIT MEGVÁLASZOLOK! ÍRD MEG A KÉRDÉSEDET TE IS!
    • Bármi újdonság, ami addig előjöhet…

 

Ezzel az oktatással letudhatod az „éves kötelezőt” és sok kérdésre választ kaphatsz.
Megkapod az Oktatási Jegyzőkönyvet és megkapod a videót is az oktatásról.

A résztvételi díj fejenként csak: 9.400,- Ft + 0% áfa.

AKCIÓ: Bárki megszerezheti valamennyi eddig megjelent kiadványunkat
E-book formátumban, 50%-os kedvezménnyel!

JELENTKEZZ A JANUÁRI ONLINE KONFERENCIÁK VALAMELYIKÉRE!
A tavalyi konferenciák bizonyították, hogy nagyon jól működik így is.

 


Tematika röviden

Az elmúlt évek online konferenciáinak megfelelően most is egyedül tartom a konferenciákat (oktatást), nem lesznek vendég előadók (természetesen lesz egy segítőm, aki a háttérből intézi a dolgokat, hogy működjön a technika). Így jóval rövidebb is lesz. Mivel minden konferencia online oktatás lesz, ezért BÁRKI, magánszemélyként vagy cégként (egyénileg vagy csoportosan) jelentkezhet, az ország bármely területéről, vagy külföldről. Nincs megkötés. Ami neked vagy a cégednek megfelel. Az egyedüli megkötés a részvételi díj megfizetése.

Úgy tervezem, hogy ezek is körülbelül 3-3,5 órás lesznek, mint az eddigiek is, három etapban, közte kétszer 15 perc szünet. Ez az eddigi januári konferenciákon is nagyon jól működött. Így egy délelőtt letudhatjuk a dolgot.

  • Sok gyakorlati példa a több éves tapasztalatból (hibák, bakik, helytelen értelmezések és használatok, kezelések).
  • Kérdések megválaszolása, melyre eddig sosem kaptál kielégítő magyarázatot. Minden évben sok ilyen van.
  • Mire figyeljünk egy ellenőrzés során?
  • Digitális tachográfok kezelésének alapjai:
    – miért vannak hiányosságok a kártyán és mi a teendő ebben az esetben,
    – mit tegyünk, ha nincs lezárva a kártya,
    – hogyan és mikor vezethetünk kártya nélkül,
    – OUT üzemmód problémák,
    – kártya igénylések, lejárt kártyák, hibás kártyák,
    – kártya nyomatok ismerete, értelmezése,
    – a 15 perces környezet fontossága kártyabevitelnél- és kiadásnál,
    – országkóddal kapcsolatos problémák, határátlépések
  • Munkaidő szabályok sofőröknek, röviden, érthetően (KÖTELEZŐ TUDNI, mert ellenőrzik!):
    – speciális jogszabály.
    – ÚJ! Belföldi és nemzetközi kiküldetések esetén teendők, tudnivalók,
    – munkanap fogalma,
    – munkaidők meghatározása (mi az, mi nem az),
    – MUNKAKÖZI SZÜNETEK HELYESEN,
    – éjszakai pótlék, műszakpótlék,
    – 13 órás és 15 órás napszak,
    – munkaidőkeret röviden,
    – napi/heti munkaidő, munkaidő maximuma, munkaidő átlaga,
    – szabadságok értelmezése.
  • “Négykezesek”, egyéni és páros vezetések.
  • Vezetési idők, pihenőidők, és több más alapfogalom átbeszélése, példákkal (a “szokásos” AETR alapok).
  • A 28 nap visszamenőleges igazolásának nehézségei.
  • Januártól jön az 56 napos igazolás!!!
  • Az általam végzett elemzések gyakorlati hibái, tapasztalatai, amikről TUDNOD KELL.
  • Telephelyi ellenőrzésekkel kapcsolatos ismeretek, tapasztalatok – hogyan érintik ezek a vállalkozást és a járművezetőt?
  • Adatütközések, hiányok: nagyon veszélyes dolgok!
  • Bármilyen új dolog, ami addig előjöhet!
  • És egy csomó minden, ahogy szoktuk…

 

Részlet a korábbi konferenciából

 

A résztvételi díj fejenként csak: 8.400,- Ft + 0% áfa.

AKCIÓ: Bárki megszerezheti valamennyi eddig megjelent kiadványunkat
E-book formátumban, 50%-os kedvezménnyel!

JELENTKEZZ A JANUÁRI ONLINE KONFERENCIÁK VALAMELYIKÉRE!
A tavalyi konferenciák bizonyították, hogy nagyon jól működik így is.


 

Zoom konferencia – hogyan működik + technikai feltételek

Azzal kapcsolatban, hogy hogyan működik Zoom-on keresztül az online oktatás, a képre vagy az alábbi linkre kattintva olvashatsz részletesebben. A lényeg, hogy NEM kell elmenned sehova, elég csak a telefonoddal (ha egyedül vagy) vagy egy számítógéppel felcsatlakozni (és egy TV-t hozzákapcsolni, ha céges oktatásként többen vesztek részt rajta) az általam elküldött linkre kattintva – és máris élvezheted a konferenciát!

Nézd meg, hogyan működik a Zoom oktatás és milyen technikai feltételei vannak ennek! Valójában roppant egyszerű!

(A link egy új ablakban nyílik meg, így a jelenlegi ablak nem záródik be.)

 

Előnyök

Milyen előnyökkel jár az online oktatás?

  • Kedvezőbb ár!
  • KÜLFÖLDIEK is részt vehetnek a konferencián, bárhol is vannak a világban! (Nincs helyhez kötöttség.)
  • Nem kell elmenned sehova. Maradj otthon, kapcsold be a telefonodat, vagy üljetek össze a cégben és nézzétek egy laptopon vagy nagyobb TV-n az előadást! Rendkívül kényelmes!
  • Kevésbé kellemetlen feltenni a kérdéseidet, hiszen akár az arcodat sem kell megjeleníteni. Az eddigi négy, éves konferencián nagyon jól működött, hogy az előadás közben chat-en írták a kérdéseket a hallgatók, amiket sorban megválaszoltam.
  • Időt és pénzt is spórolsz vele, mert nem kell sehova elmenned.
  • Bizonyítékként szolgál az oktatásra! Az oktatási jegyzőkönyv mellett ezt is meg tudod mutatni a hatóságnak, ha szükséges.

A TELJES konferenciáról videófelvétel készül (a Zoom rendszere rögzíti ezt), amit utólag TE is vagy a céged is megkap! Ha esetleg MÉGSEM tudsz részt venni rajta, vagy valami nem volt világos, és szeretnéd újra megnézni, akkor BÁRMIKOR megnézheted vagy visszanézheted később az egész előadást. Ez igaz arra is, ha valamelyik munkatársad nem tud részt venni az előadáson és szeretné utólag megnézni (vagy szeretnéd levetíteni neki).

 


 

Részlet a korábbi konferenciából

 

Résztvételi díj, regisztráció és AKCIÓK!

A résztvételi díj fejenként csak: 9.400,- Ft + 0% áfa.

AKCIÓ: Bárki megszerezheti valamennyi eddig megjelent kiadványunkat
E-book formátumban, 50%-os kedvezménnyel!

JELENTKEZZ A JANUÁRI ONLINE KONFERENCIÁK VALAMELYIKÉRE!
A tavalyi konferenciák bizonyították, hogy nagyon jól működik így is.

 

 

Kuzma Ferenc
AETR és fuvarozási munkaügyi szakértő
műszaki szakoktató, közlekedési szakirány
(Budapesti Műszaki Egyetem)