AETR konferencia megrendelőlap

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod leadni a regisztrációdat.

Itt jelentkezhetsz BÁRMELYIK januári online konferenciára.

Továbbá, 50%-os kedvezménnyel megrendelheted A LEGTÖBB hiányzó könyvedet, köztük a legújabb kiadványt is, ami 2021. november 4-én került kiadásra, címe: Digitális tachográfok kezelése képekben – lépésről lépésre (a nyomtatott kiadvány 40% kedvezménnyel). Kattints erre a linkre, ha szeretnél bővebb információt a könyvről! Utána TÉRJ VISSZA erre az oldalra a regisztráció elkezdéséhez!

 

 

 

Ügyintéző adatai:
Neve:*
E-mail
címe:*
Telefonszáma:*
Számlázási adatok:
A jelentkező
magánszemély cég
Adószám
(cégnek, EV-nek kötelező):*
Megrendelő
neve (cég esetén Cégnév,
EV-nél az EV neve):*
Irányítószám:*
Város:*
Utca/házszám:*
Megjegyzés:
Fizetés
módja:

AETR konferencia 2023

Konferencia jelentkezés

Kötelező
tétel (ezek valamelyike vagy akár mindkettő)
Pipáld
be!
Megnevezés Nettó
ár
Áfa Mennyiség Bruttó ár
  7200 ,- Ft
0
  7200 ,- Ft
0

Választható
AKCIÓS tételek
(Kattints a képre vagy mellette a
szövegre a nagyításhoz!)
Pipáld be! Megnevezés Nettó ár Áfa Mennyiség Bruttó ár
4860 ,- Ft db
0
7540 ,- Ft db
0
4300 ,- Ft db
0
2400 ,- Ft db
0
2995 ,- Ft db
0
2550 ,- Ft db
0
2450 ,- Ft db
0
1950 ,- Ft db
0
Összesen:
0
A konferencián részt
vevő személy(ek) neve(i)

(Ha nem tudod még, hagyd üresen, de később meg KELL adnod majd):
Honnan vagy kitől értesültél a konferenciáról?

(Pl. Google Adwords, Interneten nézelődtél, barát/ismerős ajánlotta,
hírlevél olvasó vagy, stb.):
FONTOS!
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött
szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár
részedre
, és amelyre az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és
6. §-ában foglaltak irányadóak.A szerződés a távollevők között kötött
szerződésekről
szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya
alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott
megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül
elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a rendeléstől számított 14
napon belül
e-mailben jelezheted (info[@]aetr.hu), vagy
levélben a kapcsolat oldalon megadott címre. (A részletes
elállási/felmondási jogot, az ez alapján kitölthető nyilatkozat mintát
erre a linkre kattintva olvashatod el és töltheted le.
) Ezt
követően a megrendelés olyan érvényes szerződésnek minősül, ami jogi
utón behajtható fizetési kötelezettséget jelent.A szerződést a megrendelő űrlap
kitöltésével és a “Jelentkezem a konferenciára” gombra való kattintással
Kuzma Ferenc EV-vel kötöd, Székhely: 1041
Budapest, Istvántelki út 58., Adószám: 67000540-1-41

Miután a “Jelentkezem a konferenciára”
gombra kattintottál…

    1. Először kapsz egy visszaigazoló
      e-mail-t
      a rendelésedről a postaládádba – ha ez a levél
      nem érkezne meg néhány órán belül, kérlek, jelezd felénk az
      ügyfélszolgálaton info(kukac)aetr.hu), mert lehet, hogy elakadt
      valahol! Ezen visszaellenőrizheted, hogy a megrendeléseddel kapcsolatos
      adatok megfelelőek. Amennyiben bármit módosítani kell, azt a lehető
      leghamarabb jelezd felénk, hogy korrigálhassuk!
    2. Ezt követően 24 órán belül
      (vagy az első munkanapon) elküldjük részedre az általad megadott
      email-címre (amire a visszaigazolás is ment) a Számlát, a Billingó
      online számlázó programon keresztül. Nézd meg és ellenőrizd le, hogy
      nem került-e ez a SPAM-mappádba! Ezt kell 8 napon belül
      rendezned.

 

 


Postázási adatok:
Ugyanaz, mint a
számlázási cím

Vevő neve:
Irányítószám:
Város:
Utca/házszám: