AETR infók, blogbejegyzések.

 

AETR blog témák, bejegyzési sorrendben (felül olvasható mindig a legfrissebb írás)

 

2011. szeptember

Két kérdés kitisztázva – (két olvasónk kérdezte: te tudod a választ rájuk?)
Néhány dolog, ami fontos lehet…

 

2011. augusztus

Zsebre dolgoztak a közúti ellenőrök – letöltendő börtönbüntetést kaptak jogerősen
Nem szankcionálhat a Közlekedési Felügyelőség az utakon?
Tachográf mentességek: automatikusan járnak vagy mi a teendő, hogyan kell “igényelni”?
Néhány friss hír, információ, hasznos dolog
Ha a tachográf meghibásodik, nem stimmel a kilométer. Mit teszel?

 

2011. július

Egy érdekes kérdés, amire még Rada Imre úr, az NKH Ellenőrzési Osztályának vezetője sem tudta a választ
Változik a Munka Törvénykönyve! Hogyan érint ez téged, mint fuvarozót vagy sofőrt?
Kik “szívják meg” a szigorú ellenőrzéseket VALÓJÁBAN?

 

2011. június

Szigorodó közúti ellenőrzések – 3 fontos információ, amikről feltétlenül tudnod kell!
Elítéltek egy ügyeskedő magyar kamionsofőrt Walesben – börtön lett a vége
Ha az ellenőr mondta, akkor az úgy van!
AETR Akadémiák Júliusban és Augusztusban a NeHGOSZ ajánlásával!
Másfél milliós bírság a tachográf manipulálásáért!
Mit KELL tenned, ha el KELL térned bármilyen okból a vezetési és pihenőidőktől, hogy NE kapj bírságot?

 

2011. május

Ugyanaz az eset, de más végkifejlettel – mi a különbség?
“A másik ló” – II. rész
“A másik személy lova” – avagy a KAPCSOLATOK fontossága és hihetetlen ereje – I. rész
Változások szele…
Változásokra van szükség II. rész! Fontos felmérés fuvarozók felé!
Változásokra van szükség! Beadványt készítünk a Parlamenthez.
A TV ügyvédje – tachográfos ügy az ATV-n!
Tépje szét az 561-es EK rendeletet!

 

2011. április

Egy FONTOS jogszabályi rész értelmezése, magyarázata
Húsvéti kamionstop + megszűnik az átalánydíjas autópálya matrica!
A válasz: 42. De mi a kérdés?
580 ezres bírság – jogos vagy már megint egy túlkapás? Ön mit tenne ebben az esetben? Kifizetné, vagy…?
3 fontos dolgon tevékenykedek, melyek mindegyike INGYEN segíthet Önnek!
Üzemanyagár vágás, avagy életveszélyben a magyar fuvarozó cégek!
Mennyire érik el céljukat a tahográffal kapcsolatos közúti ellenőrzések?

 

2011. március

Milyen vezetői kategóriákkal mit szállíthatunk? További tachográf mentességek? Fuvarozás bérelt járművel – szabályok…
Alkotmánybírósági határozat az 1988-as évi I. Közlekedési Törvénnyel kapcsolatban!
A dzsungelben az óriás gorilla az úr, ha tetszik, ha nem…
208 kérdés – 208 válasz…
Adózni?! Kamionnal? Áááá, dehogy!
Csak az számít: mennyi munkát végezhet, azaz mennyit dolgozhat!
Hogyan védjük meg a fuvarozók érdekeit? Egy fontos blogbejegyzés…

 

2011. február

650,000 Ft-os inkasszót nyújtottak be bankszámlájára!
Szemezgetés az utóbbi 2 hét “terméséből”: kérdések, amiket emailben kaptam. Milyen kérdésekre várnak választ a fuvarozók?
Ellenőrzési irányok a Nemzeti Adó- és Vámhivatal 2011. évi ellenőrzési feladatainak végrehajtásához
A kiszabható bírságok összegéről (nem egy vidám történet)…
Fokozott rendőri ellenőrzés lesz a hétvégén!!!
Fuvarozók szakmai konferencia-sorozata 2011

 

2011. január

Több százezres bírság a tachográf- ellenőrzéskor – jogos vagy nem jogos?
Egy példa a szakmai felkészültségre – hogyan kerülhető el a bírság kellő hozzáértéssel?
Januári szemináriumi összefoglaló
Bonyolultság, előítéletek, megfigyelés, megértés, egyszerűség
A legnagyobb probléma: a munkaidő!
A legtöbb bírságot az 561/2006-os EK Rendelet megsértéséért szablyák ki

 

2010. december

AETR Mesterképző Szeminárium
A magántőke meghatározó lehet a közúti közösségi közlekedésben
Nemzetközi szállítás, nemzetközi szállítmányozás
Szállítmányozási szabályok

 

2010. november

Szállítmányozás, szállítás, logisztika – tanácsok
Változások az árufuvarozói képzésben!
Automatikus tengelysúly ellenőrző rendszer a közutak biztonságért
Miért kell(?) az oktatás…?

 

2010. október

Országos traffipax-központ Vas megyében
Elmaradt munkabér
Új EU-s nyomtatvány fuvarozóknak (Tev. ig. lap)

 

Tetszett? Oszd meg ismerőseiddel!

 

 

Szólj hozzá TE is a témához! Figyelem! Hozzászólásod akkor jelenik meg, amikor azt az adminisztrátor elfogadta! A hozzászóláshoz NEM szükséges regisztráció. Kattints ide a hozzászóláshoz!

Háziszabályok a blog működéséhez:
Ez a blog egy mikro közösség a fuvarozók részére, ahol más szabályok érvényesek, mint a blogok többségén. Itt valós emberek folytatnak értelmes beszélgetést, egymást tiszteletben tartva. Ha ezt TE is értékeled, akkor örülök, hogy itt vagy! Ha ezt nem értékeled, akkor menj a blog.hu-ra.

  1. Itt csak teljes, valós névvel szólhatsz hozzá.
  2. Légy kedves és segítőkész.
  3. Ha vitába szállsz, kérlek, hogy a témát támadd, ne az embert, aki a hozzászólást vagy a bejegyzést írta!
Elfogadom a szabályokat, hozzászólok a témához

  2 hozzászólás to “AETR infók, blogbejegyzések.”

  1. Tisztán szeretném látni a következőket,:
    Ha bérelnék mondjuk egy kb.55 fős buszt magán célra,:10 napos családi,baráti társasággal,Budapestről-az Adriára a cempingbe és az ottani krándulásokra max.17 fővel.
    Kérdésem:1.Ugye jól tudom,hogy a 17 főben a gkvezetői is benne van?Mivel magánhasználat van 17 főig ugy nem kell tachográfot használni?Nem baj ha több ülőhelyel rendelkezik a busz?Számit,hogy milyen a busz(panorámás,emeletes)?
    2.Mivel elhagyom az országot,ott sem kell használni a tachográfot?
    3.Elég ha ha nyomtatványboltban vásárolt buszos menetlevél,aminek nem kell időt irni csak indulás érdkezési hely és km?Külföldön ezt elfogadják?
    4.Mivel magánhasználatban van a busz,igy korlátlanul vezethetek,nincs pihenő,stb.még külföldön se?Mert 17 fővel megyek.
    5.Mivel a tachográf az müködik,tegyek be vak korongot?s mi van olyankor a káryanélküli digitális tachográfal? kinyomaton eggyezen meg km a menetlevélen szereplő km-rel?
    Választ köszönöm.
    T.
    Ferenc

    • Kedves Feri!
      Sajnos, az a rossz hírem van, hogy teljesen mindegy, hogy hány fő tartózkodik a buszon, és mindegy, hogy kiket, hova és milyen célból viszel, az 55 fős busz tachográf köteles! Ez van.
      Sőt, tovább megyek! Ha használod a tachográfot – mivel tachográf köteles -, akkor kizárólag a KÖZVETLEN CSALÁDTAGJAIDAT – akinek “Szilágyi”-val kezdődik a neve – szállíthatod csak úgy, hogy saját számlás szállítás címén. A barátokat, ismerősöket ezzel a busszal csak FUVAROZÓI engedéllyel szállíthatod (INTERBUSZ meg ilyenek), mint fuvartevékenység, fuvarozói díj ellenében (jelképesen akár 1 forintért, az mindegy, de fuvarozói engedély kell hozzá).
      Ezért inkább célszerűbbe sofőrrel együtt bérelni a buszt, akinek van fuvarozói engedélye.
      Hát, bocs, ha nem jó híreket mondtam. De inkább én, mint a hatósági ellenőr.
      Üdvözlettel:
      Kuzma Ferenc

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(kötelező)

(kötelező, de nem látszik)

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .