Bírságmentes fuvarozás – NEM mindenki akarja!

 

A legsúlyosabb hiba: a “parkolói oktatás” és a “ha az ellenőr így mondta, akkor ez biztosan így van”

Az az szörnyű nagy helyzet, hogy mi sem állhat távolabb az igazságtól! Ha az ellenőr ezt mondta, akkor egyáltalán NEM biztos, hogy az úgy is van! És ha a kolléga a parkolóban így “oktatta” a szabályokat (“osztotta az észt”, ahogy mondani szokták), akkor a legsúlyosabb hamis adatok elterjedésének forrását látjuk!!!

Legalább 4 tucatnyi olyan dolgot tudnék kapásból felsorolni, amit a sofőrök és a vállalkozások totálisan félreértelmeznek, teljesen rosszul használják, miközben meg vannak győződve arról, hogy jól tudják. De ami ennél sokkal súlyosabb az az, hogy bizonyíthatóan emiatt rengeteg pénzt veszít a vállalkozás, (és most NEM csak a bírságokról beszélek, hanem arról, hogy ténylegesen pénzt veszítenek, mert pl. rosszul értelmezik a 24 órás koronghasználat szabályát).

Annyi hamis adat, félreértés, hülyeség, rossz tipp és “jó tanács” kering a fuvarozói társadalomban a szabályértelmezések területén, hogy nem csoda, hogy totális a zűrzavar és a fejetlenség, és nem csoda, hogy még az ellenőrök is gyakran rosszul értelmezik vagy alkalmazzák a szabályokat.

 

Kétféle fuvarozó van: akit megbüntetnek, és akit nem. Vannak, akik be AKARJÁK tartani a szabályokat, és vannak, akik NEM (és legalább tízezer “okot” tudnak erre mondani).

Te, ha ezt az oldalt olvasod most, akkor azok közé tartozol, akik BE AKARJÁK tartani. De ettől függetlenül lehet, hogy egyben azok közé is, akik már fizettek bírságot, minden jó szándék ellenére.

Akár fizettél bírságot, akár nem, biztosan érdekel mit mond az ellenőr az ellenőrzési tapasztalatairól egy több mint 3 órás videó interjúban. És biztosan az is érdekelne, ha e mellett több órányi értékes videóhoz is hozzájuthatnál, amit sehogy máshogy nem szerezhetsz meg, és ami abban segít, hogy mit CSINÁLJ és mit NE, ha meg akarod úszni a bírságokat. És ha 2 órában még azt is meghallgatnád, amit az ellenőr az egyik szemináriumon mondott a résztvevőknek a tapasztalatairól, hogy Te NE kövesd el azokat a hibákat, az a hasznodra lenne? Nyilvánvalóan!

Akkor itt repül a kismadár!

 

Regisztrált ügyfélként 17 értékes videót tekinthetsz meg az AETR-rel kapcsolatban, összesen 3,5 órában (216:14 perc)!!! Sőt, egy plusz extra videót is a Vezetési idő halálos félreértésével kapcsolatban! Ezek a videók NAGYON sok segítséget jelenthetnek Neked, akár járművezetőként, akár mint fuvarozó vállalkozás dolgozol. A videók részben szemináriumi előadások részletei, részben pedig egyéb videók, amik NAGYON hasznosak. Ezeket a videókat nagyon sokan látták már, és ténylegesen sokat profitáltak belőle.

Kecskés Imre, oktató, egykori NKH ellenőr

Továbbá, tiéd lehet egy nemrég “nyugdíjba ” vonult volt NKH-s ellenőrrel, Kecskés Imrével készített több mint 3 órás videó interjú is, amin ellenőri tapasztalatairól beszél, megosztva néhány nagyon fontos információt, tanácsot, amikre oda KELL figyelned, ha nem akarod a gatyádat is kifizetni!

Ezen kívül, 17 előadást is meghallgathatsz, nagyrészt szintén Kecskés Imre, volt NKH ellenőr előadásában, amit a szegedi szemináriumon vettünk fel, összesen 2 és negyed órában!

Az alábbi megoldások pontosan abban segíthetnek NEKED is (és azért regisztrálnak rá annyian), hogy a fenti nagyon is VALÓS problémákat egyszer s mindenkorra kiküszöböljük! Azt tapasztaltuk, hogy – a személyes oktatáson kívül – egyszerűen lehetetlen “lefejteni”, megoldani ezeket a hamis adatokat és igaz adatokkal helyettesíteni, csak az alábbi módon. Az itt ismertetett megoldások igen-igen-igen nagy mértékben segítenek neked abban, hogy – talán most először – valóban több éves múlttal és több ezer fő oktatásával rendelkező szakértőktől kapd meg az IGAZ adatokat a témáról: a jogszabályok helyes értelmezését és a kérdések helyes és kristálytiszta megválaszolását.

 

 

Egy példa annak bemutatására, hogyan “fejtjük le” a hamis, téves információkat, adatokat, és hogyan adjuk meg a KRISTÁLYTISZTA válaszokat egy-egy adott problémára – EZT nyújtja ez a szolgáltatás és még egy csomó mást!

A mai napig gyakran találkozom azzal, hogy sokan félreértelmezik a 24 órás koronghasználatot, nem egyszer még az ellenőrök is! Tegyük ezt rendbe!

A 24 órás koronghasználat maximumot jelent, vagyis azt az időtartamot, ameddig egy adott korongot használhatunk. Időnként ezt minimumként értelmezik, vagyis, azt mondják, hogy “ki kell várnod a 24 órát, mire új korongot tehetsz be”, vagy ami még rosszabb: “ha elkezdted a munkát, és aztán befejezted, akkor a 24 órás korong lejárta előtt nem kezdhetsz új munkát”.

Nem viccelek, ezeket mondják azok, akiknél oktatást tartok! Sajnos, ez egy óriási félreértés, és sokaknak csak akkor esik le, amikor elmagyarázom, hogy ez mit is jelent a gyakorlatban.

Ugyanis, ha minimumként értelmeznénk, ahogy sokan ezt teszik, akkor ez azt jelentené, hogy pl. elkezdesz egy munkát reggel 6:00-kor, dolgozol mondjuk össz-vissz 4 órát, és aztán kész, befejezted aznapra (10:00 van ekkor). Tartasz egy pihenőt, mondjuk 9 órás rövidet. Azonban, ezt követően NEM kezdhetnél el újra dolgozni, pedig még csak este 7:00 van, hanem várnod kellene másnap reggel 6:00-ig, és akkor tehetnél be egy új korongot és kezdhetnéd az új munkát, mivel “akkor jár le a 24 órás koronghasználat”! Elvesztegettél 11 órát!!!

Ez őrültség lenne, igaz? Mégis, sokan ezt így értelmezték, sőt, így is oktatták (ami főbenjáró BŰN!!!), amiért több vállalkozás is jóval kevesebbet dolgozott, mint amennyit dolgozhatott (mert kivárta a 24 óra időtartam elteltét). Mennyi pénzt veszítettek csak ezzel az egy hamis információval? Na, ha ezt kiszámolnák, a saját fejüket véresre vernék a falban, az biztos!

Hogy lenne a fenti példa helyesen?

A 24 órát ugye maximumként értelmezzük. Ez azt jelenti, hogy az első használatot (a korong használatának legelső időpontja) követően (ami reggel 6:00 mondjuk a példánkban) legfeljebb 24 óra elteltével ki KELL venni (azaz, másnap reggel 6:00-kor). Ez nem jelent mást, csakis ezt. Más szóval: nem lehet túlírni a korongot. (Megjegyzés: ha túlírod, de az nem befolyásolja a kiértékelést, mert pontosan megállapítható a kezdet és a vég, valamint minden adat, akkor a bírság 30.000,- Ft korongonként. Ha a túlírás befolyásolja a korong kiértékelését, magyarul nem lehet egyértelműen kiértékelni, meghatározni az adatokat, akkor í bírság 300.000,- Ft korongonként.)

A példa szerint, ha délelőtt 10:00-kor befejezted az aznapi rövid munkádat, és tartasz egy 9 órás rövid pihenőt, akkor utána újból kezdhetsz egy vezetési ciklust! Na, itt figyelj megint! Ugyanis 2 lehetőséged van ekkor. Az egyik, hogy ugyanezt a korongot teszed vissza, tehát ezen folytatod az új munkát a 9 óra pihenőt követően. Ebben az esetben arra kell figyelned, hogy ezt a korongot legfeljebb másnap reggel 6:00-ig használhatod, különben túlírt korong lesz. A másik lehetőséged, hogy ezt a korongot, amit kivettél elteszed, és az új munkához egy új korongot kezdesz meg, amit este 19:00-val indítasz (hiszen a 9 órás pihenőd ekkor jár le a példa szerint). Szeretném azonban kihangsúlyozni, hogy ez NEM kötelező, inkább ajánlott (mivel így egyszerűbb lesz figyelned a 24 órás koronghasználatra)!

Ebben az esetben, ha új korongot kezdesz, akkor ez a korong 19:00-val fog kezdődni, tehát ennek az új korongnak a 24 órás időintervalluma másnap 19:00-kor fog véget érni maximum. Természetesen ezen az új korongon sem kell kitöltened a teljes 24 óra várakozást, hiszen amint megvan a 11 órás vagy 9 órás napi pihenőd, akkor azonnal indul egy új “24 órás vezetési időszak”.

Így kell helyesen értelmezni a 24 órás koronghasználatot.

Regisztrált ügyfélként több tucatnyi hasonló választ kapsz (ezek egy része már meg van írva és AZONNAL olvashatod), valamint egyéb haszna is van.

 

 


 

A bírságmentes fuvarozás biztosítása

Van egy olyan rendszeres szolgáltatás, ami túlmutat az ingyenes, 16 részes sorozaton, nem csak tartalmában és mennyiségében, hanem használatba vételi formájában is. Ez rendkívül nagy előnyödre szolgál, amennyiben igénybe veszed. Hogy miért, az az alábbiakból kiderül.

(Csak ismétlésképp, ha Neked bőven elég volt a 16 részes ingyenes sorozat, ahogy eddig kaptad őket, – ha már “régi motorosként” olvastad ezeket -, és a jövőben nem kérsz semmi további cikket, tanulmányt, videót, stb., akkor kérlek, MOST fejezd be az olvasást! Tényleg NE olvass tovább, arra kérlek, mert a továbbiak ebben az esetben NEM Neked valók.)

Ha mégis úgy döntesz, hogy tovább olvasol, akkor íme, miről van szó: az INGYENES 16 részes tanulmány sorozatot követően a továbbiakban éves előfizetés formájában rendkívül értékes szolgáltatásokhoz juthatsz, hasonlóan a 16 részes sorozathoz.

Négy lehetőség közül választhatsz:

  1. Éves előfizetővé válsz az Alapszolgáltatás csomagra.

  2. Éves előfizetővé válsz a ++szolgáltatás csomagra.

  3. Éves előfizetővé válsz a VIP Extra Aranycsomagra

  4. Éves előfizetővé válsz a Multi Gyémántcsomagra

 


 

“Alapcsomag szolgáltatás

Az Alapcsomag szolgáltatás a következőket teszi lehetővé:

  • Hozzáférés egy jelszó segítségével az eddigi összes, 50-nél is több cikk, tanulmány, érdekesség, hasznos információhoz, amik blogbejegyzések formájában tekinthetők meg (az eddigi összes blogbejegyzés, a hozzászólásokkal együtt)! Ez önmagában rendkívül sok további hasznos információt fog adni neked, ha eddig nem olvastad ezeket. Kattints ide és tekints bele!
  • Heti 1-2 újabb szakmai cikk (nem spam!!!), tanulmány vagy írás, friss hír, tájékoztató, ami segíti a munkádat, ahogyan eddig is – mindezt a regisztrációt követő 1 éven keresztül.
  • “Vezetési idők – halálos félreértés” videó; egy téma, amit 100 emberből 99 egészen biztosan ROSSZUL fogja értelmezni.
  • A blogbejegyzésekben bármikor hozzászólhatsz, véleményezhetsz, és elolvashatod a hozzászólásokat.
  • Havi 1 szakmai kérdést telefonon és a blogban is feltehetsz, amit igyekszünk a jogszabályok alapján a legalaposabban megválaszolni, majd ezt közzé tesszük a válaszokkal együtt.

A folyamatosságot véve alapul – melyet egy évre visszamenőlegesen megtekinthetsz, hogy így van, ha eddig nem olvastad a blogbejegyzéseket – ez a szolgáltatás messze több segítséget jelenthet Neked, mint amit a legtöbb vállalkozás, sofőr kaphat. Sokszor 10 év alatt sem juthatsz annyi stabil és szakértői válaszhoz, mint nálunk a hírlevelek kapcsán (tudom, mert több oktató is ezekből tanul, aki AETR oktatást folytat).

 

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

 


 

++szolgáltatás

A ++szolgáltatás részeként 17 értékes videót tekinthetsz meg az AETR-rel kapcsolatban, összesen 3,5 órában (216:14 perc)!!! Sőt, ehhez kapsz még egy 18.-at is “Vezetési idők – halálos félreértés” címmel! Ezek a videók NAGYON sok segítséget jelenthetnek Neked, akár járművezetőként, akár mint fuvarozó vállalkozás dolgozol.

A videók részben szemináriumi előadások részletei, részben pedig egyéb videók, amik NAGYON hasznosak. Ezeket a videókat nagyon sokan látták már, és ténylegesen sokat profitáltak belőle. 17 videó, melyek AZONNAL felhasználható, hasznos információkat adnak a vállalkozásodhoz. Íme a videók:

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

  1. 8 korongon bemutatott hibák, melyekre valódi büntetések voltak, hogy Te elkerüld ezeket – szemináriumi előadás részlet
  2. Mentesség a tachográf használata alól
  3. Miért nem dolgozhatunk 13-15 órát? Vagy mégis? Parázs vita a témát illetően… – szemináriumi előadás részlet
  4. Terítőjárat munkaideje és megfelelése az 561-es rendeletnek
  5. Gyakorlati esetek, amikor eltérhetünk a vezetési és pihenőidők betartásától – szemináriumi előadás részlet
  6. Telephelyi ellenőrzések – fontos információk és tanácsok, konkrét adminisztrációs eljárás bemutatása, mellyel jelentősen csökkentheted vagy akár nullára redukálhatod a telephelyen történő ellenőrzések során kiszabható bírságokat; egy teljes videó az eredeti oktatócsomagból!
  7. Vita a tevékenység igazoló lap használatáról – még mindig a pihenőidők! – szemináriumi előadás részlet
  8. Munkaügyi alapok – szemináriumi előadás részlet
  9. Példák AETR vezetési időre, pihenőidőre
  10. Hogyan kell használni a rendeletet egy speciális helyzetre? – szemináriumi előadás részlet
  11. Digitális tachográf használata
  12. Piktogramok a digitális tachográfon, ezek jelentése, értelmezése
  13. Vita a pihenőidők megfelelő alkalmazásáról – szemináriumi előadás részlet
  14. “A törvény nem ismerete nem ment fel annak alkalmazása alól!” – szemináriumi előadás részlet
  15. Mit tehetünk, ha nem értünk egyet a büntetéssel? – szemináriumi előadás részlet
  16. AETR heti pihenőidő videó
  17. Dankó László, egykori NKH ellenőr előadása az AETR Mesterkurzuson (részlet). – szemináriumi előadás részlet

A ++szolgáltatás megrendelése esetén tehát 17 értékes videót tekinthetsz meg az AETR-rel kapcsolatban, összesen 3,5 órában (216:14 perc)!!! NE kicsinyeld le ezen videók értékét!

 

További anyagok

 

De ez még NEM minden!

 

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata

A ++szolgáltatáshoz kapsz még 17 darab, összesen 2 óra 18 perces (138 perces) előadást is, amin nagyrészt Kecskés Imre NKH-s közúti ellenőr beszél a szegedi szemináriumon az évek alatt “felgyűlt” ellenőrzési tapasztalatairól. Ez egy igen hasznos előadás, ami rengeteg gyakorlati tapasztalat alapján elmondott hasznos információkat tartalmaz MINDEN sofőr számára. Ez az az előadás, amit szeretnél hallani. Ezt a ++szolgáltatás csomag (és az ennél drágább további csomagok is) tartalmazza.

Az előadás témái:

  1. Miképp kell elszámolnod az időddel, a teljes 28 nappal?
  2. Tachográf mentesség buszos szállítás esetén.
  3. Saját számlás szállítás – hogyan igazold megfelelően, és hogyan válhat ez engedély nélküli fuvarozássá?
  4. Mire ügyeljünk, ha illeszteni visszük a járművet?
  5. Tachográf elromlott, emiatt eltérés a fuvarlevéllel – mit teszel?
  6. Menetlevél, fuvarlevél kitöltés – kötelező adatok, bírságok, egyéb fontos információk.
  7. Külföldi ellenőrzésekkel kapcsolatos hasznos, fontos információk.
  8. Digitális tachográf kártya letöltésében változás és sebességtúllépés ellenőrzésének lehetősége, módjai, büntetések.
  9. AETR kontroll bélyegző, ellenőrzések a közúton, bakik, hibák, amiket TE is elkövethetsz.
  10. Speciális e-jel a korongon, korong kitöltés buktatók, korong sérülések, bírságok.
  11. Módkapcsoló, hibák, a korongkivétel 4 esete.
  12. UTC idő, helyi idő problémák.
  13. Négykezes buktatói.
  14. Heti pihenő külföldön, tevékenységigazoló lap, kompolás, kompos pihenő megszakítása.
  15. Külföldön nemzetközi buszos szállításnál 8 nap után hány órát kell kivenni heti pihenőként?
  16. Hogyan lehet egy naptári napon akár 11 óra vezetési időd is?
  17. Vészhelyzetben pihenő megszakítás – mi a teendő és hány centitől lesz vezetési idő?
Ne feledd! Ezt a rendkívül értékes, hasznos előadást is megkapod a ++szolgáltatáshoz!

 

További anyagok

 

De még ez SEM minden! További extrák a ++szolgáltatáshoz:

++szolgáltatás csomag

  • Hozzáférés egy jelszó segítségével az eddigi összes, 70-nél is több cikk, tanulmány, érdekesség, hasznos információhoz, amik blogbejegyzések formájában tekinthetők meg (az eddigi összes blogbejegyzés, a hozzászólásokkal együtt)! Ez önmagában rendkívül sok további hasznos információt fog adni neked, ha eddig nem olvastad ezeket. Kattints ide és tekints bele!
  • Továbbra is megkapod a heti 1-2 újabb szakmai cikket (nem spam!!!), tanulmányt vagy írást, friss hírt, tájékoztatót, ami segíti a munkádat, ahogyan eddig is – mindezt a regisztrációt követő 1 éven keresztül.
  • A blogbejegyzésekben bármikor hozzászólhatsz, véleményezhetsz, és elolvashatod a hozzászólásokat.
  • További videókat, előadásokat kapsz, amikor ezek aktuálissá válnak (ez az Alapszolgáltatáshoz nem jár).
  • Havi 2 szakmai kérdést telefonon és a blogban is feltehetsz, amit igyekszünk a jogszabályok alapján a legalaposabban megválaszolni, majd ezt közzé tesszük a válaszokkal együtt.
  • Jogszabály magyarázatokkal szolgálunk, többnyire az 561-es Rendeletből, hogy ezzel is jobban segítsük az adaptációt (ez elég részletes, alapos és tényleg jól érthető lesz – már előre megírtunk jó pár ilyet!); ha tehát jogszabály értelmezéssel, alkalmazással, magyarázattal kapcsolatban van bármikor kérdésed, akkor mindenképpen ezt a szolgáltatást válaszd, mivel az Alapcsomag ezt NEM tartalmazza!
  • 10% kedvezmény a rendezvényeken, Akadémiai képzéseken, céges oktatásokon az alábbiak szerint: 1 előfizetés = 1 kedvezmény (kivéve, ha más kedvezményt veszel igénybe, amikor is AZT alkalmazzuk, mivel a kedvezmények NEM vonhatók össze); ha már befizetted az Akadémiai képzésedet és előfizetővé válsz, akkor a különbözetet (a 10%-ot)  az előfizetési díjban érvényesítjük
  • 10% kedvezmény a céges oktatásra, ha az egy cégen belül történik, valamennyi résztvevő számára (kivéve, ha más kedvezményt veszel igénybe, amikor is AZT alkalmazzuk, mivel a kedvezmények NEM vonhatók össze)
  • Munkaszerződés minta az 1988-as évi I. közlekedési tv. szerint! Tartalmazza valamennyi szükséges információt és kitételt, amit a jogszabály előír. EZT HASZNÁLD bármilyen sofőr esetén! Enélkül NEM számolhatod el a munkaidőket megfelelően.
  • 40% kedvezmény MINDEN referenciaanyagra, oktató anyagra, amit kiadtunk vagy ki fogunk adni (visszamenőlegesen NEM érvényesek!)
  • Hívhatsz, ha kérdésed van, és úgy gondolod, nem tudod megoldani egyedül a problémát (igyekszünk segíteni)

 

További anyagok

 

És itt az ADU ÁSZ! A 3 és negyed órás videó interjú az ellenőrrel!

 

Kecskés Imre, oktató, egykori NKH ellenőr

2011. október 11-én Kecskeméten készítettem egy több, mint 3 órás interjút Kecskés Imrével, aki a közelmúltig ellenőrként dolgozott az NKH-nál.

Azóta is tucatnyi cégnek adott már tanácsot, segített, és óriási tapasztalata gyűlt össze mind a közúton történő ellenőrzés (“útonálló”), mind a cégeknél, a telephelyen történő ellenőrzéssel kapcsolatban. Ebben az interjúban ellenőri tapasztalatairól beszél, megosztva néhány nagyon fontos információt, tanácsot, amikre oda KELL figyelned, ha nem akarod a gatyádat is kifizetni!

Többek között az alábbi témákról beszél igen részletesen és felhívva a figyelmet a hibákra, arra, hogy mikre figyelj az ellenőrzésekkel kapcsolatban, mikre és hogyan készülj fel, stb.:

  • Rengeteg fontos információ a menetlevelekkel, fuvarlevelekkel kapcsolatban
  • Nemzetközi fuvarlevél és ennek kapcsolata a belföldi fuvarlevéllel
  • Autobuszos menetlevél – saját számlás szállítás és bérszállítás; ég és föld a különbség a kettő között, amit NAGYON meg kell érteni
  • TIR-vizsga: kell vagy nem kell és milyen gyakorisággal?
  • Ellenőrzések, tapasztalatok, hasznos tanácsok, ellenőrzési kvóták
  • Milyen lehetőségeid vannak, ha úgy érzed, nem szabályos az ellenőrzés vagy visszaélés történik az ellenőrzés során – külföld, belföld, utólagos tennivalók
  • Sebesség túllépés büntetése Magyarországon és külföldön
  • Szigorúbb szabályozások egy-egy adott tagállamban – kire és hogyan vonatkozik és kire nem
  • Szabályok szubjektív értelmezése – nem egységes az ellenőrzés
  • Négykezes járatok váltóideje, befejezése, ezek ellenőrzése
  • Ha már ellenőriztek, akkor mire számíts; gyakorlati tapasztalatok az újraellenőrzésekről és szankciókról
  • Néhány kérdés megválaszolása
  • Telephelyi ellenőrzések tapasztalatai és tachográf kiértékelések – segítség a megfeleléshez
  • Mi van, ha fellebbezni kell, ha jogi útra kerül a dolog – cégképviselet lehetőségei
  • Az oktatás ténye mennyire számít a sofőr- és céges ellenőrzéseken?
  • Befejezésül: hasznos tanácsok

 


 

Lehetetlen kiemelni és megbecsülni a fenti, összesen közel 7 órányi videóanyagban (köztük az interjú) és a CD-n felhalmozott tudás, tapasztalat, jó tanács és információ értékét. TE hogyan fejeznéd ki pénzben azt az értéket, ami több év tudását és tapasztalatát képviseli? Nagyon nehéz. Viszont egyszerűen KIHAGYHATATLAN – ha komolyan veszed a fuvarozást.

 

 


 

VIP Extra Aranycsomag szolgáltatás

VIP Extra Aranycsomag

A VIP Extra Aranycsomag szolgáltatás a következőket teszi lehetővé:

Tartalmazza a teljes, a ++szolgáltatás által nyújtott valamennyi szolgáltatást, az alábbi változással, illetve kiegészítéssel (csak azt írtuk ide le, ami a ++szolgáltatásban NEM szerepel):

  • A teljes januári, 6,5 órás DVD csomag INGYEN, vagy 2 INGYENES belépő bármelyik AETR Akadémiára, a teljes képzésre, vizsgára (ezt az előfizetés megrendelését követő 1 éven belül kell felhasználni); ebben az esetben csak elegendő a 2 nevet leadni
  • 10% kedvezmény a rendezvényeken, Akadémiai képzéseken valamennyi résztvevő számára az INGYENES résztvevőkön felül, akit bizonyíthatóan TE küldesz az Akadémiai képzésre
  • A 2010 decemberében készített teljes, közel 90 perces interjú Dankó Lászlóval, egykori NKH ellenőrrel, akivel együtt tartjuk az Akadémiai képzéseket; ez az egyetlen ilyen videó, melyekből 2, 5 perces részt a YouTube-on eddig több százan néztek meg – Te az előfizetéssel a teljes videót megkapod

 


 

Multi Gyémántcsomag szolgáltatás

A Multi Gyémántcsomag szolgáltatás a következőket teszi lehetővé:

Multi Gyémántcsomag

Tartalmazza a teljes, a ++szolgáltatás által nyújtott valamennyi szolgáltatást, az alábbi változással, illetve kiegészítéssel (csak azt írtuk ide le, ami a ++szolgáltatásban NEM szerepel):

  • A teljes januári, 6,5 órás DVD csomag INGYEN.
  • Egy komplett, legfeljebb 4 órás oktatás + vizsga a céged telephelyén (csak a kiszállási díjat kell kifizetni), melynek révén a sofőrök vizsgáznak az AETR-ből és egy kártyát kapnak erről, valamint a vállalkozás egy Oklevelet, mely igazolja, hogy valóban megfelelő oktatásban részesültek a sofőrök. A csomag a teljes előfizetéssel járó extra előnyök mellett egyidejűleg 7 sofőr oktatását + vizsgáztatását teszi lehetővé, + plusz grátiszként egy 8. személyt is (pl. logisztikai vezető, vagy akit a cég gondol), mint hallgató: azaz, ő is megkapja az oktatást, de nem vizsgázik. (Megjegyzés: ha valaki nem a csomag részeként veszi igénybe ezt a szolgáltatást, hanem “csak úgy”, akkor egyrészt minden extráról lemond, ami ezzel az előfizetéssel jár, nincs ingyenes DVD sem, másrészt az oktatás + vizsga ebben az esetben 9.000,- Ft + áfa / fő összegbe kerülne, így ki lehet számítani, valójában mennyit spórol a cég ezzel a csomaggal.)
  • 15% kedvezmény a rendezvényeken, Akadémiai képzéseken valamennyi résztvevő számára, akit bizonyíthatóan TE küldesz az Akadémiai képzésre (például más sofőröket).
  • 10% kedvezmény az egyéb céges oktatásokra, a fenti oktatáson kívül (tehát, pl. 7 sofőrnél több személy oktatása esetén a 7 sofőr feletti létszámra értendő a kedvezmény).
  • A 2010 decemberében készített teljes, közel 90 perces interjú Dankó Lászlóval, egykori NKH ellenőrrel, akivel együtt tartjuk az Akadémiai képzéseket; ez az egyetlen ilyen videó, melyekből 2, 5 perces részt a YouTube-on eddig több százan néztek meg – Te az előfizetéssel a teljes videót megkapod

 


 

Regisztráció

Ha a 16 részes INGYENES hírlevél sorozatokon és az AETR-kvízen felül továbbra is hiteles, komoly és valóban hasznos szakmai forrásokhoz szeretnél jutni (és miért ne), valamint az eddigi összes, 70-nél is több hasznos blogbejegyzést is el szeretnéd olvasni, akkor tehát – hacsak el nem jössz az Akadémiára – valójában négy lehetőséged marad:

  1. igénybe veszed az Alapcsomag szolgáltatást

  2. igénybe veszed az extrákkal teli ++szolgáltatást (a 17 + 1 videó, a 3 órás videó interjú egy NKH-ellenőrrel, a 17 előadást tartalmazó CD + egyéb extrák)

  3. igénybe veszed a VIP Extra Aranycsomag szolgáltatást

  4. igénybe veszed a Multi Gyémántcsomag szolgáltatást

Akármelyik formát is választod, néhány fontos tudnivaló:

  • az előfizetések célja, hogy az ingyenes kvízen és 16 részes sorozaton felül további olyan hasznos, extra információkhoz juthass hozzá (visszamenőlegesen a korábbi bejegyzések és mostantól folyamatosan 1 évig) – ahogyan azt fentebb részleteztük -, melyek jelentős tudáshoz juttatnak, és olyan információkkal látnak el (beleértve a friss híreket, értesüléseket, változásokat is), melyeket amúgy magadtól nehéz lenne megszerezni
  • ezen információk révén még jelentősebb lépéseket teszel a bírságok megelőzésére – főleg, ha a ++szolgáltatásra vagy a VIP Extra szolgáltatásra regisztrálsz
  • az információkhoz a regisztrációs díj beérkezése után, egy egyéni jelszó megadását követően juthatsz hozzá, és ezt követően leszel jogosult a rendszer igénybe vételére
  • az anyagok másolása (kivéve saját magad számára) és továbbítása a mi írásos hozzájárulásunk nélkül NEM megengedett: ezek több év munkájának és tapasztalatának eredményei, ezért tisztességtelen lenne másnak ingyen kiadnod ezeket, miközben te fizetsz érte
  • azok az információk, amiket előfizetőként kapsz, messze túlhaladják azt az értéket, amit te fizetsz érte: sokszor 10 éves fuvarozói “pályafutás” alatt sem jutsz annyi VALÓDI (igaz, szakértői) információhoz, mint amennyihez előfizetőként juthatsz

Ezzel a regisztrációval tehát a saját munkádat könnyíted meg, illetve jóval nagyobb biztonságban tudhatod magad és vállalkozásodat.

 

Összefoglalva:

Akár régen regisztrált olvasónk vagy, akár mostanában regisztráltál…

  • Fontos bevezető!sofőrként és/vagy vállalkozásként minden bizonnyal elolvastál rengeteg mindent a weboldalunkon és ezek révén sok hasznos információhoz jutottál
  • valószínűleg már kitöltötted INGYENES kvízünket és/vagy feliratkoztál 16 részes INGYENES tanulmány sorozatunkra
  • nagyon nagy valószínűséggel folyamatosan olvasod blogbejegyzésünket, írásainkat, friss cikkeinket, híreinket, amik remélhetőleg szintén segítségedre vannak munkádban
  • talán már valamilyen oktató anyagot is vásároltál, esetleg részt vettél valamelyik oktatásunkon.

A 2 évre visszanyúló tapasztalatok azt mutatják, hogy a rendszeresen kapott újabb és újabb cikkek, tanulmányok, anyagok, videók az évek alatt rendkívül hasznosnak bizonyultak a fuvarozók számára – így minden bizonnyal SZÁMODRA is azok lesznek.

Ezek a cikkek, írások komoly értéket képviseltek eddig is és fognak ezután is, és önmagukban referenciaanyagként használhatóak. Ezeket az anyagokat CSAKIS az előfizetői szolgáltatással szerezheted meg!

Tehát, ha továbbra is folyamatosan “képben akarsz maradni”, és nem mellesleg rengeteg értékes információhoz akarsz jutni AZONNAL, akkor egy dolgot tehetsz:

A JÖVŐ ÉS A BÍRSÁGMENTES FUVAROZÁS MELLETT DÖNTESZ

 

 

Csak az Alapcsomag szolgáltatás kell évi nettó
3.700 Ft-ért ===>

Alapszolgáltatás

Mindenképp a 17 videóval, a Kecskés Imre előadással és interjúval tarkított, sok-sok extrával teli ++szolgáltatást választom, évi nettó 8.700 Ft-ért ===>

++szolgáltatás csomag

A VIP Extra Aranycsomag kell, az extrákkal és kedvezményekkel évi nettó 34.000 Ft-ért ===>

VIP Extra Aranycsomag

A Multi Gyémántcsomag érdekel, az extrákkal és kedvezményekkel évi nettó 53.700 Ft-ért ===>

Multi Gyémántcsomag

 

Tetszett? Oszd meg ismerőseiddel!