AETR főoldal 2013 június 28-i állapota, változtatás előtt

 

Ingyenes videók és INGYENES AETR írások emberi nyelven! Interjú Rada Imrével a közúti ellenőrzések tapasztalatairól...


Get the Flash Player to see this content.

Az INGYENES AETR írásokból néhány fejezet, amiket MOST letölthetsz (összértéke 14.000,- Ft, de TE most ingyen megkapod)

  1. Analóg és digitális tachográfok - alapok
  2. A közúti ellenőrzések tapasztalatai, interjú Rada Imrével - cikk
  3. Munkaügyi ellenőrzésre vonatkozó legfontosabb szabályok, szankciók - mit tegyél?
  4. Videó: Közúti és telephelyi ellenőrzések (10:21 perc)
  5. Az 561/2006-os Európai Közösség Rendelet rövid értelmezése - hogyan lehet visszaélni a rendelettel hatósági részről?
  6. Videó a mentességről, kivételekről (amikor NEM KELL tachográfot használni) (25:19 perc)
  7. Stb...

Ezek csak egy részét képezik A LETÖLTHETŐ, INGYENES olvasmányoknak. Ezeket az értékes anyagokat 2000-nél is többen olvasták már, ezért NE HAGYD KI TE SE EZEKET!

Kérem az INGYENES AETR írásokat MOST! Kérem hozzá az INGYENES, 21 perces videót is a Tevékenységigazoló lap megfelelő használatáról!

*Semmi kötelezettség! Az ajándékokért nem tartozol semmivel, mi köszönjük, hogy adsz nekünk egy lehetőséget, hogy segíthessünk! Az adataid biztonságban vannak! Adatbiztonsági és "zéró spam" filozófiánk alapján az itt megadott adatokat senkinek nem adjuk ki, és főleg nem értékesítjük. Mi sem szeretjük a spam-et! Levelezőlistánkról egy kattintással bármikor le lehet iratkozni. Az Adatvédelmi Nyilatkozatot ide kattintva megnézheted.)



 

 

Bevezető AETR anyagok - enélkül SEHOVA, ha jót akarsz magadnak!

 

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata


Egy INGYENES 18 kérdéses AETR kvíz, melyet 2600-an töltöttek ki eddig! Mindössze pár percben most Te is felmérheted, mit tudsz! Nem kell izgulni! Ha nem tudod valamelyik választ, akkor azt a rovatot egyszerűen csak hagyd üresen! Ha tudod, írd be a kérdés alatt található rovatba! A megfejtésekről AZONNAL visszaigazolást kapsz, mihelyt a tesztet kitöltötted! tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használataBátran állj neki! Ezek a kérdések lehet, hogy épp egy-egy bírságtól kímélnek meg. Ugrás a teszthez >>

tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használata


Ez a 16 részestanulmánysorozat AZONNALfelhasználható értékes írásokat (tanulmányokat, "leckéket") és HÁROM, a fuvarozók számára hasznos videót foglal magában. tachográf oktatás, tachograf, analóg, aetr, aetr vezetési idő, korong, tahograf, tachográf, pihenőidő, vezetési idő, digitális tachográf, tachográf korong, tahográf, tachográf használataTovábbá tartalmaz egy bónusz cikket is az alapvető meghatározásokról és még egy értékes, 21 perces videót, ami a Tevékenységigazoló lap megfelelő használatát mutatja be!!! Csatlakozz azokhoz, akik már olvasták e tanulmányokat! Bolond lennék kihagyni! >>

 

 

AETR-"mankó" sofőröknek...


Korong illesztése (használatba vétel előtt)
  • használatba vétel előtt a korong hátoldalán lévő "e” számot egyeztetni kell a menetíró fejben lévő “e” számmal
  • a mérési sebességhatárnak (v-max.) meg kell egyeznie a korongon és a fejen
  • az “e” szám után lévő számnak egyeznie kell a fejben és a korong hátoldalán



Korong kitöltése (sofőr kötelezettsége a napi indulás előtt és a végzéskor)
  • a sofőr teljes neve (vezetéknév és keresztnév), olvashatóan
  • indulási hely (csak helységnév lehet)
  • érkezési hely (csak helységnév lehet)
  • kezdő dátum (nap, hónap, év)
  • végző dátum (nap, hónap, év)
  • rendszám
  • végző km. óra állá
  • kezdő km. óra állás



Módkapcsoló használata

Az aktuális tevékenységnek megfelelően a gépkocsivezetőnek manuálisan kell beállítani a vezérlő gombok mindenkori állását. Nem használata, illetve téves használata szabálysértésnek minősül. Rakodásnál, okmányolásnál az egyéb munka jelére kell a kapcsolót beállítani.


Koronghasználat (előző napi korongok)
  • a gépkocsivezető köteles magánál tartani az utolsó 28 korongot
  • betegállomány, szabadság, nem vezetéssel töltött időkről munkáltatói igazolással  (tevékenységigazoló lap) kell rendelkeznie a sofőrnek, és nála kell, hogy legyen az igazolt időszak előtti utolsó vezetési korong is
  • a gépkocsivezető kérésére a munkáltató a felhasznált korongokról köteles másolatot adni



Mi legyen nálad MÉG?
  • munkaszerződés (lehetőleg eredeti)
  • munkaköri leírás
  • vezénylés, hogy aznap hova kell menned
  • igazolás arról, hogy AETR oktatásban részesültél (és jó, ha VALÓBAN részesültél AETR oktatásban)
  • egyéb igazolások a fuvarozási/szállítási feladat pontos bizonyítására


Szankciókra okot adó hiányosságok
  • vezetési idő túllépése
  • megszakítási idő (szünet) elégtelensége
  • korong kitöltöttségének hiánya vagy hiányos kitöltés
  • szabálytalan, nem illesztett korong használata
  • menetíró plombák hiánya
  • előző napi vezetési korongok hiánya
  • tachográf manipulálása

AETR céges oktatás
Hallgasd meg ezt a kb. 18 perces részletet egy céges oktatásból!

Az oktatást 2013. március 9-én tartottuk, és kb. 4 órásra sikeredett (a rengeteg kérdés miatt). Az oktatáson 32 fő vett részt, és rengeteg-rengeteg-rengeteg kérdést tettek fel, mert komolyan gondolták, hogy választ akarnak kapni a kérdéseikre.

Hadd tegyem hozzá gyorsan, hogy ők már korábban kaptak oktatást másoktól, de elmondásuk szerint ezen kérdéseik töredékére kaptak csak választ (hiszen pont ezért kérdeztek ennyit). Ha sofőr vagy, akkor azonnal hallgasd meg, ha vállalkozás, akkor pedig kb. rögtön!

Képzeld el azt, hogy ha egy 18 perces részletben ennyi kérdés volt, akkor mennyi volt 4 óra alatt?


AETR céges oktatás részletKattints ide, és hallgasd meg az anyagot! Maga az előadás részlet is azonnali segítségedre lesz, a kérdések miatt!
(Lehetséges, hogy egy pár másodpercet várnod kell, amíg az anyag letöltődik a szerverről, Internet kapcsolattól függően.)

(Szerezd be MOST az AETR könyvet és a Húsba vágó kérdések könyvet és/vagy kérj AZONNAL céges oktatást, ha úgy érzed, neked is vannak hasonló problémáid, kérdéseid!!! NE VÁRJ VELE, mert később SOKKAL többe kerülhet!)

 

Figyelem!

A legyártott 1000 db AETR könyvből már csak kevesebb, mint 32 db rendelhető! MOST még szerezhetsz magadnak egy példányt TE is ebből a nagyon értékes kiadványból!

Megnézem a könyveket!

 

 

 

... És ERRE is nagyon figyelj oda!


Egy alkalommal telefonált egy kedves ügyfelünk, hogy megállította őket a "KPM" Tatabányánál. Sajnos, KÉT dolog miatt is megbírságolták, de most csak az egyiket írom le, mert jó, ha tudsz róla. Ugyanis könnyen beleszaladhatsz, mert félreérthető lehet a dolog.

Az eredmény: 400.000,- Ft-os bírság. Ezért nagyon nem jó ezt félreérteni!


Mi volt a "bűne"?

ERRE is nagyon figyelj oda!

Saját számlás tevékenységet folytattak. (Figyelem! Az is saját számlás szállítás, ha hétvégén költözöl és a saját bútoraidat szállítod - akár saját járművel, akár a céged autójával!)

A jármű össztömege nem érte el a 7,5 tonnát.

A tachográf be volt szerelve a járműbe.

NEM használták a tachográfot, mivel ebben az esetben nem is kellett. (7,5 tonna alatt saját számlás szállítás esetén NINCS tachográf használati kötelezettség, függetlenül a távolságtól!)

Még az igazolások is rendben voltak.

Ami a problémát okozta: a tachográf nem volt illesztve, nem volt használható. Lejárt. És ezért bírságolták meg őket.

Miért kaphat ezért bírságot valaki?

Idéznék a 2012 februárban megjelent AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyvünkből (42. oldal):

A beépített tachográfra az esetleges mentességtől függetlenül vonatkozik a 6/1990. (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 92. paragrafus (4) bekezdése, melynek értelmében - ha már egyszer beszerelték - a beszerelt tachográfnak jóváhagyottnak, illesztettnek, hitelesítettnek, aktiváltnak kell lennie, és a berendezésen végre kell hajtani az előírt felülvizsgálatokat.

Tehát, abban az esetben, ha valaki saját számlás szállítást végez és emellett még mentességet is élvez a tachográf használata alól – 7,5 tonna össztömeget nem meghaladó járművel vagy járműszerelvénnyel végzi a szállítást –, de be van szerelve a tachográf a járműbe, akkor a fentiekre kell figyelni.


Az illető hölgy azzal próbált érvelni, hogy azt a járművet amúgy sem használhatják - felépítésénél fogva - másra, nem lehet vele fuvarozni. És ha egyszer nem kell használni a tachográfot, akkor miért kell annak működőképesnek lennie?

Az érvelés nagyon is logikus, de sajnos, ettől függetlenül jogos az elmarasztalás a fentiek miatt. Egyszerűen NINCS mérlegelési lehetősége a hatóságnak. Ha nem teljesült a fenti követelmény, akkor neki büntetnie KELL.

NEKED ezt feltétlenül el kell kerülnöd! És még ezernyi más dolgot is!

Ezért olvass tovább és szerezd be az AETR könyvet és a Húsba vágó kérdések könyvet!

 

Figyelem!

A legyártott 1000 db AETR könyvből már csak kevesebb, mint 32 db rendelhető! MOST még szerezhetsz magadnak egy példányt TE is ebből a nagyon értékes kiadványból!

Megnézem a könyveket!

 

 

 

Riport az ATV-ben és más médiákban...

[suffusion-widgets id='4']

 

 


Fuvarozóként, sofőrként vagy saját számlás szállítóként dolgozol? Netán TE vagy a fuvarszervező, utazásszervező? Akkor JÓL figyelj!


Kérdéseid vannak? Nem vagy egyedül!Fuvarozó vagy? Sofőrként dolgozol? Netán nem ez a fő tevékenységed, de kell vezetned 3,5 tonnánál nagyobb járművet is? Esetleg buszozol, és nem tudod, saját számlásként működhetsz-e? Nem érted pontosan a MENTESSÉGET?

Vagy épp te vagy a fuvarszervező, utazásszervező, akit ugyanúgy köt az "561-es rendelet" előírása, és ugyanúgy tisztában kell lenned MINDENNEL? (Tudtad, hogy TÉGED is büntethetnek?)

Akkor bizony néha elég zűrzavaros lehet a helyzeted! A lehetséges következmény pedig: sok százezres bírság.

Tény: a legtöbb fuvarozó vagy sofőr elég rendesen össze van keveredve az AETR jogszabályokat illetően. Sokak számára zűrzavar az egész. Ennek eredménye pedig: felesleges és legfőképpen elkerülhető bírság, amit MÁSRA fordíthatnál (család, saját magad vagy a vállalkozásod fejlesztése).

A helyzetet az is súlyosbítja, ahogy olvashattad a tapasztalatokból, hogy a hatóság körében sincs teljes egyetértés azzal kapcsolatban, hogyan kell értelmezni valamit. Pl., az egyik megyében elfogadják a koronggal történő heti pihenő igazolást, a másikban büntetnek érte.

Ez alapján TE hogyan döntöd el, mi a helyes és hogyan csináld jól?

Úgy, hogy megszerzed az életbevágó válaszokat a könyvekből!

 

Figyelem!

A legyártott 1000 db AETR könyvből már csak kevesebb, mint 32 db rendelhető! MOST még szerezhetsz magadnak egy példányt TE is ebből a nagyon értékes kiadványból!

Megnézem a könyveket!

 

 

 


A helyzet sajnos egyértelmű, ahogy ezt az alábbi idézet is példázza…


Mit gyűlölök a fuvarozásban? Az AETR-t! Mivel, ahogy elnézem a jelenlegi helyzetet, senkinek semmi fogalma nincs róla, hogy mikor és mennyit vezethet! MÉG A DRÁGA NKH-S ellenőröknek sem! Szerintem a büntetések is hasra ütés szerűen működnek! Szóval nálam a vezetési és pihenő idő örök harca viszi a pálmát, kellene egy egységes, jól átlátható rendszer! - (egy elkeseredett sofőr a több százból)


Jól átlátható rendszer? Hogy is van ez?

Közúti ellenőrzésVezeted a járművet. Megállítanak. Két fiatal rendőr vagy a NAV emberei. Kérik a 28 napod igazolását. És valami nem stimmel...

  • lehet, hogy a pihenőidők bemutatása (korong, vagy kártya, vagy tev. ig. lap, vagy más, hétvégét hogyan kell, stb.)...
  • lehet, hogy a saját számlás jelleg igazolásával van a baj...
  • lehet, hogy a mentesség bemutatása a gond...
  • lehet, hogy a 28 napból 18-szor nem is ültél tachográfos járműben, mégis igazolnod kell...
  • lehet, hogy csak alkalmi munkavállaló vagy...
  • lehet, hogy ők sem tudják jól, de te is bizonytalan vagy és...
  • vagy olyanért akarnak megbüntetni, amiben "tiszta vagy" ezért ez jogsértő, de te nem vagy tisztában ezzel...
  • vagy az is lehet, hogy úgy tudod, minden rendben, és aztán jön a MEGLEPETÉS, mert... a következő rendőr megbüntet azért, amiért a társa elengedett (aki szerint jók voltak az igazolások)...

...és BUMM! A bírság: 400 ezer forint. HOGYAN VÉDED EZT KI?

Vagy, cégként, kapsz egy telephelyi ellenőrzést, mert "a sofőröd sáros lett". Kimegy az NKH, vagy a Munkaügyi Felügyelet és/vagy a NAV. Kutakodnak, kérdezősködnek, te egyre jobban izzadsz. Kérik a 12 hónap igazolását, ellenőrzéseket, jelenléti íveket, jegyzőkönyveket. És valami nem stimmel, és szerintük nincs minden rendben...

...és BUMM! A bírság: 1,2 millió forint. MIT TESZEL ENNEK ELKERÜLÉSÉÉRT?


NEM bírságot kell fizetned, hanem a családodat kell eltartanod!



A válasz MINDEZEKRE 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON

Kattints ide!Olvass bele, mit mondtak azok, akik MÁR OLVASTÁK a könyveket! Kattints ide! ==>

 

 

Figyelem!

A legyártott 1000 db AETR könyvből már csak kevesebb, mint 32 db rendelhető! MOST még szerezhetsz magadnak egy példányt TE is ebből a nagyon értékes kiadványból!

Megnézem a könyveket!

 

 

 

ÁTTÖRÉS: KÉT, TELJES MÉRTÉKBEN HIÁNYPÓTLÓ MŰ, ami alapjaiban változtatja meg a fuvarozók, saját számlás szállítók és sofőrök eddigi megértését az AETR-ről


A fuvarozók (és a saját számlás szállítással foglalkozók) egyik legnagyobb problémája - a magas üzemanyag költségek és az alacsony fuvardíjak mellett - az, hogy nem arra szeretnék költeni a keservesen megszerzett pénzüket, hogy kisebb vagy nagyobb hibából származó büntetések százezreit vagy milliót fizessék ki.

A probléma az, hogy a fuvarozás, szállítmányozás, szállítás területén olyan mértékű (agyon)szabályozások vannak, és olyan mértékben nehéz a különböző típusú, jellegű fuvarozási, szállítási tevékenységekre adaptálni az érvényes (egységes) szabályokat, hogy a legtöbb esetben az így keletkezett zűrzavar lehetetlenné teszi a megértést – és így az alkalmazást.


Ra-ta-ta-ta-tam! Mérföldkő: Magyarországon, sőt Európában elsőként 2 igazi hiánypótló mű, amikre évek óta vártak a fuvarozók! Két kiadvány, ami ALAPJAIBAN változtatja meg BÁRMELY fuvarozó, sofőr, saját számlás szállító megértését az AETR-ről (pontosabban: 561-es rendeletről)!


Az AETR könyvből már több, mint 970 példány elfogyott, de a "Húsba vágó kérdések", nemrégiben megjelent könyvből is már 370 fölött van a rendelések száma!


A válasz az elkeseredésre és a kérdésekre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON


AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv Kattints a képre a nagyításhoz!


NE add kölcsön a könyveket, mert NEM KAPOD VISSZA azokat! Ez már többször előfordult.

 

Figyelem!

A legyártott 1000 db AETR könyvből már csak kevesebb, mint 32 db rendelhető! MOST még szerezhetsz magadnak egy példányt TE is ebből a nagyon értékes kiadványból!

Megnézem a könyveket!

 

 

 

Miért ÉLETBEVÁGÓ rendelkezned ezzel a 2 könyvvel?


Miért feltétlenül ajánlott, hogy beszerezd a saját példányodat ezekből a könyvekből?

  • mert referencia műként használhatod őket, amiknek ott kell lenniük nálad a jármű csomagtartójában vagy a szélvédő alatt, hogy kéznél legyenek;
  • mert ha most kezded a szakmát, vagy a GKI-oktatásodat, akkor az AETR és a munkaügy területén nem találsz ezeknél jobb művet, amik ennyire jól megalapoznak (több autós iskola is ajánlja már a "diákjainak")
  • mert ha már "régi motoros vagy", akkor bőven hallhatsz kollégáktól vagy ellenőröktől olyan dolgokat, amiktől égnek állhat a hajad; ezek a könyvek tisztába teszik ezeket a félreértéseket, kivesézve a jogszabályi pontokat, megválaszolva jó néhány égető kérdést;
  • mert utazásszervezőként vagy fuvarszervezőként ugyanazok a szabályok és kötelezettségek vonatkoznak rád, mint a sofőrökre, vállalkozásokra; sőt, rád ez FOKOZOTTAN érvényes, mivel TE vagy a lánc első szeme! (a jogszabály szerint is);
  • mert a legtöbb dolog, amiért bírságolnak, kifejtésre kerül ebben a 2 könyvben, a jogszabály "védőleplébe bugyolálva"; tehát, nem csak választ kapsz rá, hanem magát a jogszabályi részt is mellétesszük, ahol ez lehetséges, ami azért fontos, mert így bátran hivatkozhatsz az érintett jogszabályra az ellenőrzés során;
  • mert mindig "tudsz mihez nyúlni", tudsz mire hivatkozni, ha bajba kerülsz vagy valamiért elbizonytalanodsz.
3 rövid sztori, mely igazolja, miért KELL MINDENKÉPPEN rendelkezned legalább az AETR könyvvel...

1. történet
Egyik nap Németországban mentem az úton, és megállított a BAG. Négykézben voltam a kollégámmal, és kérdezte az ellenőr, hogy a 4,5 - 4,5 óra vezetés után miért nem tartottunk 45 perc szünetet?
Mondom, azért, mert nem kell.
- Dehogynem kell! - mondja ő.
- De bizony nem kell!
- Dehogynem, ne vicceljen már!
- Na, várjon egy pillanatot - mondom neki, és elővettem az AETR könyvet. Kikerestem belőle az ide vonatkozó részt, megnéztem a kapcsolódó jogszabályt, majd felmentem az Internetre, és megkérdeztem a BAG-stól, hogy tud-e angolul.
Azt felelte, egy kicsit.
Megmutattam neki a vonatkozó jogszabályi részt, mire ő megvakarta a fejét és ezt felelte:
- Hát, mindig tanul valamit az ember...!
És elengedett. 400 euró lett volna a bírság. (Kb. 120 ezer forint.)
2. történet
Ez valójában olyan értelemben siker, hogy rengeteget spórolhatsz a könyv révén.
Ugyanis eddig 7 olyan ügyfelünk van - ezek csak azok, akik elmondták egyáltalán, hogy ezt szeretnék -, akik jelezték, hogy a könyv és a kapcsolódó CD-k révén olyan mértékű tudásra tettek szert, hogy jelezték, saját maguk szeretnék oktatni a járművezetőiket.
Olyan mértékben képesnek érezték magukat erre, hogy fel merték vállalni ezt.
Csak annyit kérdeztek, hogy mit szólok hozzá és milyen igazolást javaslok megtenni ezzel kapcsolatban.
Számold ki, mennyit spóroltak ők ezzel!
TE is eljuthatsz idáig.

3. történet
Egyik ügyfelünk egy barátja ajánlására vásárolta meg a könyvet, akivel a következő történt.
Korábban képzetlen volt az AETR témakörében, és egy ízben 400 ezer forintra megbüntették.
Aztán elolvasta a könyvet és amikor később megállította ugyanaz a rendőr, megmutatta neki a könyvet, és azt mondta:
- Ebben a könyvben van leírva, hogy miért nem büntethet meg emiatt...
A rendőr ránézett a könyvre, felvonta a szemöldökét, majd ránézett az illetőre, és csak annyit mondott:
- Menjen!

 

 

 

Hogy tudom beszerezni a könyveket?

 

Úgy, hogy rákattintasz az alábbi "MEGNÉZEM A KÖNYVEKET" ikonra, és követed az ott leírtakat!


Az út mellett már CSAK magadra számíthatsz.
Az út mellett bizony már CSAK magadra számíthatsz. MINDEN azon múlik, mennyire vagy felkészült!
Nyereségek a könyvekbőlKattints ide gyorsan, hogy beleolvass az eddigi AETR könyvolvasók véleményébe! Ők mit csináltak ebben a helyzetben?

A válasz az elkeseredésre és a kérdésekre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON



 

Figyelem!

A legyártott 1000 db AETR könyvből már csak kevesebb, mint 32 db rendelhető! MOST még szerezhetsz magadnak egy példányt TE is ebből a nagyon értékes kiadványból!

Megnézem a könyveket!

 

 

 

Referenciák

 

Azok, akik eddig igénybe vették szolgáltatásainkat (a szám napról napra folyamatosan növekszik..., ). Vess egy pillantást eddigi közel 1.100 ügyfelünkre! (2013. június 7. állapot.)

Mátrai Erőmű Zrt. (a bükkábrányi bánya és a visontai telephely is)...
Hajdú Volán Zrt...
Vértes Volán Zrt...
Vikom Trans Kft...
Gartner Intertransz Hungária Kft...
K & V International Transzport Kft...
Györe Intertransz Kft...
Mobilgas Zrt...
Bau-Trans Kft...
Huncargo Logistics Szállítmányozási Kft...
"VKSZ" Veszprémi Közüzemi Szolgáltató Zrt...
Avermann-Holvex Kft...
Szelektiv Kft...
Molker-Trans Kft...
Gázépszerker Kft...
Merkon Kft...
BA-HA-MA'S Kft...
Navigátor Centrum Kft...
NiT-AFT Kft...
VOLÁNBUSZ Zrt...
T.I.M. Autósiskola Kft...
MR Sped Szállítmányozási Kft...
AGS Budapest Kft...
Országos Villamostávvezeték ZRt...

A teljes referencia lista megtekintéséhez kattints ide!


A válasz az elkeseredésre és a kérdésekre 2 könyv:
AETR A GYAKORLATBAN, valamint HÚSBA VÁGÓ KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ UTAKON


Get the Flash Player to see this content.


 

Figyelem!

A legyártott 1000 db AETR könyvből már csak kevesebb, mint 32 db rendelhető! MOST még szerezhetsz magadnak egy példányt TE is ebből a nagyon értékes kiadványból!

Megnézem a könyveket!

 

 

 


Facebook bejegyzések

 

Facebook bejegyzések
Tetszik az oldal? Oszd meg ismerőseiddel a Facebook-on!

(Facebook bejegyzés. Az oldal megosztásához és további értékes bejegyzések olvasásához be kell jelentkezned vagy regisztrálnod kell.)