feb 032012
 

Képzeld el a következő helyzetet!

Közúti ellenőrzés

Vezeted a járművet. Megállítanak. Két fiatal rendőr vagy a NAV emberei. Kérik a 28 napod igazolását. És valami nem stimmel…

…lehet, hogy a pihenőidők bemutatása (korong, vagy kártya, vagy tev. ig. lap, vagy más, hétvégét hogyan kell, stb.)…

…lehet, hogy a saját számlás jelleg igazolásával van a baj…

…lehet, hogy a mentesség bemutatása a gond…

…vagy bármi más…

…vagy az is lehet, hogy úgy tudod, minden rendben, és aztán meglepődsz, mert…

…A bírság: 400 ezer forint.

Vagy, cégként, kapsz egy telephelyi ellenőrzést. Munkaügy vagy NKH. Kérik a 12 hónap igazolását, ellenőrzéseket, jelenléti íveket, jegyzőkönyveket. És valami nem stimmel…

A bírság: 1.2 millió forint.

A bírsággal kapcsolatban KÉT eset lehetséges: vagy jogos, vagy nem.

  • Honnan
    tudod, hogy jogos-e a bírság?
  • Vajon
    ki kell fizetned, vagy…?
  • Te magad BIZONYOS vagy benne, hogy mindent jól
    csináltál?
  • Biztos vagy
    benne, hogy megfelelően elszámoltál a 28
    napoddal? Napi/heti pihenők, szabadság, betegség, saját számla,
    mentesség, vegyes használat, négykezes, 24 órás koronghasználat, stb.?
  • Megfelelően
    dokumentáltad a 12 hónapnyi ellenőrzést?
  • Honnan
    tudod tehát, hogy a bírság jogos volt vagy jogtalan?
     Lehet,
    hogy jól jönne ehhez valami “igazán
    kézzelfogható” segítség, hogy eloszlasson MINDEN bizonytalanságot?

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


Fuvarozó vagy? Netán nem ez a fő tevékenységed, de kell vezetned 3,5 tonnánál nagyobb járművet is? Esetleg buszozol, és nem tudod, saját számlásként működhetsz-e? Nem érted pontosan a MENTESSÉGET?

Kérdéseid vannak? Nem vagy egyedül!A helyzet az, hogy a legtöbb fuvarozó elég rendesen össze van keveredve a jogszabályokat illetően. Sokak számára zűrzavar az egész.

De még ha nem is ennyire súlyos a helyzet, rengeteg kérdés van benne, amire nem tudja a választ.

A helyzetet az is súlyosbítja, hogy a hatóság körében sincs teljes egyetértés azzal kapcsolatban, hogyan kell értelmezni valamit. Pl., az egyik megyében elfogadják a koronggal történő heti pihenő igazolást, a másikban büntetnek érte.

Ez alapján TE hogyan döntöd el, mi a helyes és hogyan csináld jól?

Sok tucatnyi, akár száznál is több olyan dolog van, amit nagyon ildomos tudni és megfelelően értelmezni, használni a gyakorlatban, ha azt akarod, hogy NE bírságoljanak meg. Például:

  • Hogyan kell megfelelően eljárni, ha beragad a kártya a digitális tachográfba vagy a korong beszorul a menetíróba? Hogyan adminisztráld ezt?
  • Hogyan foglalkoztasd az alkalmi munkavállalót?
  • Hogyan kell pontosan értelmezni a négykezes járatot: pihenők, munkaidő, vezetés, stb.?
  • Hogyan értelmezd és számold el a 15 percnél rövidebb állással töltött időket?
  • Mit tegyél, ha csak pár napja dolgozol egy cégnél, és előtte hónapokig nem volt munkád? Hogyan igazold ebben az esetben a 28 napodat?
  • Mitől lesz saját számlás egy szállítási tevékenység, és hogyan igazold ezt megfelelően?
  • Ha elküldöd a dolgozót, mi a pontos eljárás, ha azt akarod, hogy se őt, se téged ne bírságoljanak meg?
  • Hogyan kell értelmezni a munkaidő keretet?
  • Mit jelent a 24 órás koronghasználat?
  • Mit jelent a mentesség és hogyan igazolod ezt? Miért van egy jogszabályon belül két jogszabályi pontban is “kétféle mentesség”? Mi a különbség a kettő között?
  • Hogyan igazold a pihenőket, hogy NE büntessenek meg érte?
  • Nem tudod, mi a különbség a rendelkezésre állási idő, a készenlét és a várakozás között?
  • Szeretnéd alaposan megérteni a 24 órás szabályt, a napi és heti pihenőidőket a különböző tevékenységekre, és a vezetési időt, vezetési hetet a TE tevékenységedre vonatkoztatva?
  • Szeretnél több száz más fontos kérdésre választ kapni?

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


Áttörés

A fuvarozók (és a saját számlás szállítással foglalkozók) egyik legnagyobb problémája – a magas üzemanyag költségek és az alacsony fuvardíjak mellett – az, hogy nem arra szeretnék költeni a keservesen megszerzett pénzüket, hogy kisebb vagy nagyobb hibából származó büntetések százezreit vagy milliót fizessék ki.

A probléma az, hogy a fuvarozás, szállítmányozás, szállítás területén olyan mértékű (agyon)szabályozások vannak, és olyan mértékben nehéz a különböző típusú, jellegű fuvarozási, szállítási tevékenységekre adaptálni az érvényes (egységes) szabályokat, hogy a legtöbb esetben az így keletkezett zűrzavar lehetetlenné teszi a megértést – és így az alkalmazást.

Ra-ta-ta-ta-tam! (dobpergés) Egy rendkívüli bejelentés egy egyedülálló művel kapcsolatban, mely tisztába teszi ezt a zűrzavart!

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


Magyarországon elsőként egy egyedülálló kiadvány, ami komoly segítséget jelent BÁRMELY fuvarozónak és saját számlás szállítónak!

Bizonyított tény, hogy az emberek szeretik az írott dolgokat.

A szakemberek rámutattak arra, hogy ugyan a nyomtatott könyvek halálát már évekkel ezelőtt megjósolták a piac szereplői, azok azonban még mindig élnek és virulnak, sőt! “A könyv jövője semmiképpen sem digitális. Az idén több mint egymillió új mű jelent meg, a nyomtatott könyv élőbb, mint valaha” – mondta tavaly nyáron Robert Darnton, a Harvard Egyetem könyvtárának igazgatója.

Ezért szeretném bejelenteni, hogy végre elkészült ez a könyv, ami sok ezer fuvarozó munkáját könnyíti meg. Sok-sok hónap munkája, több év tapasztalata, és a szakértők segítőkész, de kemény útmutatása, kiigazítása áll mögötte. Ez új korszakot nyit majd az oktatásban és az AETR megértésében, ebben biztos vagyok. Igazi áttörést jelent ezen a területen.

Ezennel bemutatjuk hát neked az…

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak 

Gyakorlati tanácsok és magyarázatok az utazó munkavállalókra vonatkozó szabályokhoz és a munkaügyi előírásokhoz (a tachográfos
járművek vezetői és vállalkozásai számára)

250 oldalas könyv + CD-t!

Ahogy a könyvön is olvashatod: A könyv, amire már régóta vártál!

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv + CD
Kattints a képre a nagyításhoz!

Hosszú hónapok kemény munkája most végre testet ölt. És noha hasonló témájú kiadványok jelentek már meg a piacon, ez a mű a maga nemében teljesen egyedülálló.

Ebben a könyvben arra tettünk kísérletet, hogy valamelyest csökkentsük a legtöbbeteket érintő zűrzavart, megválaszoljuk a kérdéseket, és a fontosabb jogszabályok részletes kivesézésével, a mögöttes tartalmak feltárásával és elemzésével AZONNALI válaszokat, megoldásokat adjunk a fuvarozók, szállítmányozók, saját számlás szállítók (az utazó munkavállalók) kezébe, mellyel jelentős lépést tehetnek a jogszabályok megértése és megfelelő alkalmazása felé.

Mostantól nem lehetetlen az, hogy eligazodj a legégetőbb jogszabályok útvesztőjében. És noha lehetetlen lenne egy 250 oldalas könyvben mindent megválaszolni, mégis, a könyv képessé tesz arra, hogy ha egyszer olyan új helyzetbe kerülsz, amivel akkor találkozol először, képes leszel kigondolni a könyvben leírtak alapján, hogy mit kell tenned, ami megfelel a jogszabályoknak. A könyv segítségével képes leszel a „jogalkotó fejével gondolkodni”. Mert a könyv igazi célja az, hogy megértsd: mit akarhatott a jogalkotó, amikor a törvényben megfogalmazott pontot leírta? Mit akarhatott elérni vele? “Most akkor ezt hogyan vonatkoztassam magamra?”

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


100%-os jogszabály-hűség és megfelelés – mindez a gyakorlatba ültetve

A könyvben végigvesszük a legégetőbb dolgokat, azokat a kérdéseket, amiket feltettetek, de a válaszokat a jogszabályok köré fonva adjuk meg. Ez
azért fontos, ahogy azt a könyv bevezetőjében Dr. Szabados Tibor jól megfogalmazta, mert:

“Egy jogállamban alapkritérium a jogszabályoknak való megfelelés, tehát nagyon fontos, hogy ismerjük és betartsuk az előírásokat, ugyanakkor, ha jogainkat vagy törvényes érdekeinket bárki, értsd akár a hatóság részéről sérelem éri, akkor csak a jogorvoslati lehetőség áll rendelkezésünkre.”

A könyv elején felsoroljuk azokat a jogszabályokat, amiket – mélyebben vagy érintve, de mindenképpen beépítve a fuvarozók mindennapi működésébe – a könyvben átveszünk és értelmezünk, magyarázunk. Ahogy azt Dankó László írja az ajánlásában: “…ez az anyag a gyakorlati gondokat, problémákat próbálja a jogszabály keretei közé ‘szorítani’ – és emiatt egyedülálló mű.”

Példaként azt a cikket említeném, ami a 15 percnél rövidebb, állással töltött időket elemzi. Ha régi olvasóm vagy, akkor biztosan emlékszel rá. A cikk azt feszegeti, hogy miképp kell elszámolni (elsősorban munkaügyi szempontból, de az AETR tekintetében is!) azokat az időket, amikor a jármű áll, és a járművezető 15 percnél rövidebb ideig “pihen” (azaz, a pihenő 15 percnél rövidebb).

Ez egy nagyon fontos és sokakat érintő probléma, mivel ezt az időt nem veheted AKÁRMINEK! Hiszen szünet nem lehet, lévén kevesebb 15 percnél. Nem is igazán egyéb munka, hiszen nem végez munkát a járművezető. Nem is vezetés. Hát akkor micsoda? Ez egy speciális idő, amiről tudnod kell, és ami most először ebben a könyvben jelenik meg, részletesen. Onnan vettem egy részét a cikkhez. És ez csak egy kis bevezető, ízelítő, ínyencség! A könyvben sok ilyennel találkozhatsz.

A könyv az alábbi jogszabályokra épül, és kisebb-nagyobb mértékben veszi át vagy érinti őket, adott esetben hivatkozik rá, bemutatva, hogy az adott helyzetben hogyan kell ezt értelmezni:

  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 561/2006/EK RENDELETE (2006. március 15.) a közúti szállításra vonatkozó egyes szociális jogszabályok összehangolásáról, a 3821/85/EGK és a 2135/98/EK tanácsi rendelet módosításáról, valamint a 3820/85 EGK tanácsi rendelet hatályon kívül helyezéséről – csaknem a teljes rendelet (2006. március 15.)

  • A TANÁCS 3821/85/EGK RENDELETE (1985. december 20.) a közúti közlekedésben használt menetíró készülékekről – ennek egyes részei (tachográf korongok)

  • 1988-as évi I. Közl. Tv. 18. § egésze (munkaügyi előírások fuvarozók számára)

  • 285/2011.(XII.22.) Korm. rendelet a külföldi kiküldetéshez kapcsolódó költségekről, 2012. január 1-ét megelőzően a 168/1995. (XII. 27.) Korm. rendelet

  • Bizottsági Nyilatkozat a 2006/22/EK irányelvhez jogszabályi előírások megsértésének mértékeiről

  • 261/2011. (XII.7.) Korm. rendelet a díj ellenében végzett árutovábbítási, a saját számlás áruszállítási, valamint az autóbusszal díj ellenében végzett személyszállítási és a saját számlás személyszállítási tevékenységről, továbbá az ezekkel összefüggő jogszabályok módosításáról (ennek egyik érintett paragrafusa röviden)

  • A BIZOTTSÁG 581/2010/EU RENDELETE (2010. július 1.) a vonatkozó adatoknak a járműegységekről és a járművezetői kártyákról történő letöltésére irányadó maximális időtartamok meghatározásáról

  • 124/2005. (XII. 29.) GKM rendelet 6. paragrafus (3) bekezdése

  • 6/1990. (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 92. paragrafus

  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 1073/2009/EK RENDELETE (2009. október 21.) az autóbusszal végzett személyszállítás nemzetközi piacához való hozzáférés közös szabályairól és az 561/2006/EK rendelet módosításáról

  • 66/2007. (IV. 4.) Korm. rendelet a közúti szállítást végző egyes járművek személyzete vezetési és pihenőidejének ellenőrzéséről – csak érintve az ellenőrzés ismertetése

  • A TANÁCS 2135/98/EK RENDELETE (1998. szeptember 24.) a közúti közlekedésben használt menetíró készülékről szóló 3821/85/EGK rendelet, továbbá a 3820/84/EGK és a 3821/85/EGK rendeletek végrehajtására vonatkozó 88/599/EGK irányelv módosításáról

  • Európai Bírósági precedens értékű iránymutatások a közúti fuvarozással kapcsolatos szociális jogszabályokkal kapcsolatban (1-6-ig iránymutatások)

 

Ugyanakkor, ez a könyv SEMMIKÉPPEN sem egy jogszabály gyűjtemény! Távol álljon tőlünk! A könyv jogszabály magyarázattal, értelmezéssel foglalkozik, és a napi problémákat, nehézségeket, amik a fuvarozókat érintik, ezen jogszabályok köré építve vesézi ki, bontja le és építi fel.

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


A bírságok 96%-a elkerülhető!

Korong hátuljának használata

Kattints a képre a nagyításhoz!

A könyvet úgy építettük fel, hogy a teljes áttanulmányozása és használatba vétele révén a bírságok 96%-a elkerülhető általa. Mindez az elmúlt sok év tapasztalata, visszajelzése, ellenőrzési gyakorlata, oktatása, szemináriumai, és rengeteg feltett kérdése alapján.

A 3 szakértő, aki lektorálta a könyvet, kiemelkedő tudással és tapasztalattal bír ezen a területen, így nyugodtan mondhatjuk, szakmailag is nagyon komolyan megalapozott könyvet kapsz a kezedbe. Ugyanakkor nem egy “száraz” valami, mivel pont az a lényege, hogy megpróbáltuk a jogszabályokat a lehető legegyszerűbben megválaszolni, közérthető nyelvre “fordítani”. Így a könyv akár oktatási alapként is használható.

A könyv a következő fejezetekre van osztva:

  1. MINDEN az AETR-ről a jármávezetők részére. Részletes értelmezése, kivesézése, “ízekre szedése” elsősorban az 561/2006/EK rendeletnek, a 3821/85/EGK rendelet járművezetőket erősen érintő fontosabb részeinek, valamint egyéb, fontos, kapcsolódó paragrafusoknak. Mindez rengeteg ábrával, illusztrációval a könnyebb megértés miatt. Mindegy, hogy a fuvarozás vagy szállítás mely területével foglalkozol – ez ÉRINT téged!
  2. Felkészülés a telephelyi ellenőrzésekre, a vállalkozás kötelezettségei az ellenőrzésekkel, szankciókkal kapcsolatban. Az egyik legfontosabb követelmény a vállalkozások számára, melynek elmulasztása milliós bírságokat eredményez. Listák, útmutatások, nagyon fontos jogszabály értelmezések.
  3. Munkaügyi előírások, teendők a tachográfos járműveket részben (időnként) vagy egészben (teljes időben) vezető járművezetők számára. A vállalkozás kötelességei elsősorban az 1988-as évi. I. Tv. a közúti közlekedésről 18. §-a értelmében. Ez az a rész, amit a legkevésbé értenek és használnak a fuvarozók. Nagyon nagy alapossággal feltárt és ecsetelt jogszabályi részek, melyek ismerete elengedhetetlen minden vállalkozás számára, akinek dolgozói bármennyi időre is beülnek egy tachográfos járműbe.
  4. Mindezek sok-sok ábrával és grafikonnal.

NE FELEDD! A könyv ÉRTÉK, amit az emberek sokáig megőriznek és használnak. TE is. Ezért mindenképpen szerezz egy példányt magadnak!!! Ez a könyv túlzások nélkül nagy értékkel bír.

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


Miért kell rendelkezned ezzel a könyvvel?

Miért feltétlenül ajánlott, hogy beszerezd a saját példányodat ebből a könyvből?

  • mert referencia mű, aminek ott kell lennie nálad a jármű csomagtartójában vagy a szélvédő alatt, hogy kéznél legyen;
  • mert ha most kezded a szakmát, akkor az AETR és a munkaügy területén nem találsz ennél jobb művet, ami ennyire jól megalapozna
  • mert ha már “régi motoros vagy”, akkor is hallhatsz kollégáktól vagy ellenőröktől is olyan dolgokat, amiktől égnek állhat a hajad; ez a könyv tisztába teszi ezeket a félreértéseket, kivesézve a jogszabályi pontokat;
  • mert a legtöbb dolog, amiért bírságolnak, kifejtésre kerül a könyvben, a jogszabály “védőleplébe bugyolálva”; tehát, nem csak választ kapsz rá, hanem magát a jogszabályi részt is mellétesszük, ami azért fontos, mert így bátran hivatkozhatsz az érintett jogszabályra az ellenőrzés során;
  • mert “tudsz mihez nyúlni”, tudsz mire hivatkozni, ha bajba kerülsz vagy valamiért elbizonytalanodsz.

 

AETR emberi nyelven!

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


Miért jó, ha sietsz?

A könyvből 500 darab vásárolható, de kiadását követően 4 hét alatt már 300 elfogyott belőle! Tehát, jó ha sietsz, mielőtt elfogy! A bírság UTÁN már sokszor késő! És most még BÓNUSZT is kapsz a könyv mellé!

  • felteheted a 3 legégetőbb kérdésedet, ami a leginkább foglalkoztatja a vállalkozásodat, amire a leginkább szeretnél választ kapni, ami már régóta olyan kérdésként él benned, amit senki nem tudott számodra érdemi módon megválaszolni: mi ezeket megválaszoljuk;
  • beküldheted 3 “leggázosabb” korongodat, amiről úgy gondolod, “ezzel nagyon nem tudok mit kezdeni”, és szeretnéd, ha elmondanánk róla a véleményünket; szeretnéd, hogy megtudd, mik voltak a hibák ezeken a korongokon, de nem igazán tudod: mi megválaszoljuk ezt is;
  • a már létező AETR “fegyverarzenált”, amiből sok százat vásároltatok az elmúlt hónapban, 20%-os kedvezménnyel vásárolhatod meg a könyv mellé, így, ha lemaradtál valamiről, akkor ezáltal módodban áll kiegészítened a könyvtáradat; (egyszerűen olyan átfogó ez a témakör, hogy noha vannak átfedések az egyes anyagok között, mégis, mindegyik anyag egy kicsit más szemszögből világítja meg a dolgokat); nem csak most teheted ezt meg, hanem bármikor a jövőben, ha úgy döntesz, hogy ezeket szeretnéd birtokolni;

Mennyiségi kedvezmény: minimum 5 példány esetén 10%, (egészen 9 példányig), 10 példány esetén 15% kedvezményt kapsz könyvenként. Ennek feltétele, hogy a vásárlás EGYSZERRE történjen. A mennyiségi kedvezmény csak a könyvekre vonatkozik, az egyéb kiadványokra nem. A mennyiségi kedvezmény itt nem kerül feltüntetésre, de a számlán ezt már érvényesítjük!

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


Képek a könyvről…

(Az adott képre kattintva új ablakban megnyílik a kép nagy méretben, így akár bele is olvashatsz a könyvbe…)

 

Megérkeztek a könyvek

Megérkeztek a könyvek

Kicsomagolt könyvek

Kicsomagolt könyvek

Kicsomagolt könyvek

Kicsomagolt könyvek – 2

Borítékok a könyvhöz

Borítékok a könyvhöz

A könyv

A könyv

CD-k a könyvekhez

CD-k a könyvekhez

Előzetes megrendelések

Előzetes megrendelések

Napi könyvpostázás

Napi könyvpostázás

Részlet a könyvből - 1

Részlet a könyvből – 1

Részlet a könyvből - 2

Részlet a könyvből – 2

Részlet a könyvből - 3

Részlet a könyvből – 3

Részlet a könyvből - 4

Részlet a könyvből – 4

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak


AZONNAL KÉREM a saját példányomat!

 

AZONNAL igényt tartok a saját példányomra/példányaimra + kérem a BÓNUSZOKAT (ahogy fentebb olvashattam)!

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv

A könyv mellé egy CD-t is kiadtunk, ami nagyon hasznos kiadványként használható, mivel a CD-n a könyv még
könnyebb megértésével kapcsolatban hallhatsz hasznos információkat.
Kiegészíti a könyvet, példákon keresztül adva még nagyobb megértést és
további magyarázatokkal szolgál az egyes fejezetekhez,
kiemelve a leglénygesebb pontokat, amikre okvetlenül figyelned kell,
többek között az alábbi témákban:
  • Saját számlás szállítás buktatói: mi az, mi nem az (pl. egy
    tüzép KÉTFÉLE tevékenységgel bírhat: szállítás és fuvarozás is).
  • Mit tegyél, ha a pihenőidődet töltöd, és ellenőriznek? Mi a
    helyzet ekkor? Mi a teendő?
  • Elvihet-e az ellenőr ellenőrzés céljából?
  • Ellenőrizhetnek-e újra azért, amiért már egyszer
    ellenőriztek? Bírságolhatnak-e azért, amiért egyszer már szankcionáltak?
  • Mit jelent ténylegesen a MEGFELELŐ korongkitöltés és
    használat, beleértve a korong elejét és hátulját is?
  • Mi a menete a másik járműbe történő átszállás esetén? A
    korong cserék és váratlan helyzetek esete?
  • Járművezetői kötelességek – fontos információk!
  • Nehézségek, problémák, mizériák a pihenőidők megfelelő
    igazolásával kapcsolatban. A helytelen igazolás veszélyei.
  • Négykezes járatok: ellentmondások, félreértések, rossz
    értelmezések
  • A jogszabályok a MEGRENDELŐKRE, UTAZÁSSZERVEZŐKRE is
    vonatkoznak!
  • A mentesség megfelelő értelmezése, használata, buktatói –
    mire figyelj oda? Mi az az ALAPVETŐ dolog, amit mindenképpen tudnod
    kell?
  • Az utazó munkaválallók munkaideje – speciális törvényi
    vonatkozások értelmezése. Miért nem elég a Munka Törvénykönyve?
  • A lehetetlent eltöröltük! Megfelelhetsz az ellenőrzéseken!

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv 8.500,- ft + 5% Áfa áron megrendelő űrlap, valamint kiegészítő megrendelő az egyéb AETR anyagokra!

 

 

AETR és munkaügy a gyakorlatban fuvarozóknak könyv

4 hét alatt több, mint 300 darab elfogyott! Kattints ide, hogy lásd, rendelhetsz-e még belőle!

Ha igen, add le rendelésed MOST!

Ez egy rendkívül értékes befektetés, mellyel a biztonságodat, és a bírságra költendő pénzedet válthatod meg!

(Megjegyzés: az adatokat minden reggel aktualizáljuk, frissítjük.)

 

Figyelem! Ha bármikor elakadsz a rendelés során, vagy valamit nem értesz, esetleg nehézségbe ütközik az űrlap kitöltése, vagy további kérdéseid vannak, akkor hívd a 06-70/379-4957-es telefonszámot! Kolléganőnk eligazít.

 

Figyelj, kérlek!

A csatolt videó röviden bemutatja a megrendelés menetét – hogyan kell megcsinálni, mi történik utána, stb.

Megnézem a rendeléssel kapcsolatos videót

Csináld párhuzamosan a dolgot! A videó egy új oldalon nyílik meg, így nem lesz akadálya, hogy a videót nézve te is pontosan töltsd ki a megrendelő űrlapot. A videóba BÁRMIKOR belekattinthatsz, ekkor a videó megáll, és neked lesz időd elvégezni a lépéeket. Újra belekattintva a videóba a videó továbbmegy onnan, ahol megállítottad.

Megnézem a rendeléssel kapcsolatos videót.

 

 

FONTOS!

Hogy biztosan tudjuk, VALÓDI megrendelés történt, nem egy spam robottal van dolgunk, ezért a megrendelő űrlapot egy jelszóval védett oldalra tettük (Sajnos, túl gyakran kaptunk spam megrendelést.)

Ezt az oldalt az alábbi linkre kattintva érheted el, és azonnal ki is töltheted.

Mindössze az alábbi összeadási műveletet kell elvégezned és az így kapott eredményt kell beírnod jelszóként.

5 000 + 5 000 = ?
(Az így kapott 5 jegyű szám a jelszó. NE tegyél közé semmilyen karaktert!
Kattints erre a linkre és ÍRD BE ezt az 5 jegyű számot! Ezután már kitöltheted a megrendelő űrlapot.

 

 

 


 

Szólj hozzá Te is a témához! Figyelem! Hozzászólásod akkor jelenik meg, amikor azt az adminisztrátor elfogadta! A hozzászóláshoz NEM szükséges regisztráció. Kattints ide a hozzászóláshoz!

Házi szabályok a blog működéséhez:
Ez a blog egy mikro közösség a fuvarozók részére, ahol más szabályok érvényesek, mint a blogok többségén. Itt valós emberek folytatnak értelmes beszélgetést, egymást tiszteletben tartva. Ha ezt te is értékeled, akkor örülök, hogy itt vagy! Ha ezt nem értékeled, akkor menj a blog.hu-ra.
  1. Itt csak teljes, valós névvel szólhatsz hozzá.
  2. Légy kedves és segítőkész.
  3. Ha vitába szállsz, kérlek, hogy a témát támadd, ne az embert, aki a hozzászólást vagy a bejegyzést írta!
Elfogadom a szabályokat, hozzászólok a témához

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(kötelező)

(kötelező, de nem látszik)

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .